Lotus Flower [Uitloop]

Voor de prijs van een goede waaiercake gaat het -helaas- lastig worden om het te verantwoorden richting meneer P. Ortemonnee.

Wat een top ding. Maar die prijs... dat wordt 'm niet zo. Ik denk dat als ze deze aanbieden voor €25,00 dat je dan best wat interesse zal hebben. De duur is hetzelfde als een gewone cake of zelfs langer, maar het is zo anders dat je hiermee in de straat alle aandacht zal hebben.

Toch kicke hoor, al is ie prijzig. Het is gewoon een goede fontein, zijn wel meer films van online, want hij wordt ook in andere landen verkocht. Overigens is ie in de UK bijvoorbeeld 40 pond, dan mogen wij niet klagen. :p

Op een paaltje doet ie het ook prima;

Idee en uitwerking is inderdaad super. Ook hier zag ik de prijs €35,- en dat is gewoonweg teveel. €20 euro vind ik persoonlijk het maximale.

is deze afgekeurd ofzo? ik zie heb nergens meer staan..
zie nog wel restpartijtjes her en der, hier even afwachten hoe de prijs dan gaat zijn. €35 blijft te duur, €20 mwah. Het concept is geweldig, zou meer op voortgeborduurd mogen worden. Diversiteit kan met draaizonnnen ook, dus hiermee ook.

Back
Bovenaan