Gototop
VWC lid
Definietief de allerlaatste bestelling en het is een forse:
1.2" 200 shots assorted display box![]()
Definietief de allerlaatste bestelling: (Schuldig - Gefaald)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Definietief de allerlaatste bestelling en het is een forse:
Hahaha yeah right. Tot volgende weekDefinitief de allerlaatste bestelling en het is een forse:
Hahaha grappenmaker, niemand trapt er meer inDefinitief de allerlaatste bestelling en het is een forse:
Ik streef er naar dat dit mijn eindlijst is…… Nog geeneens de helft van andere jaren maar naar mijn gevoel is het voldoende…
Compounds
1x Funke Azul
1x Underground Screaming Vulture
1x Wolf Pyro Paradise
1x Wolf Blue Night Fire
1x Magnum Willow Mayhem
Cakes
1x Disturbed (6x19 shots 30mm)
2x Caïro Crackling
Mocht ik me bedenken heb ik nog ruim een maand voor aanvullingen…
De bestelling afgemaakt. Kleinere bestelling dan afgelopen jaar (helaas), maar genoeg om een leuk oud en nieuw mee te hebben.
1x Vuurwerkmania - Beast of Burden
1x Evolution - Double Whammy
1x Magnum - Turbo Display Box
1x Pangu - Blade Runner
1x Cafferata - Crackling Crystal
2x Magnum - Thunderking 1" Fat Tube mines
2x Lesli - Orc
1x Cafferata - Massive Crackling (ter vergelijking met de nieuwe Orc)
1x Cafferata - Howling Blaster
Misschien dat ik de Caïro Crackling er nog bij neem. Ben er nog niet helemaal over uit.
Ik ben 22 en woon nog in het ouderlijk huis en daar wordt onze traditie niet gewaardeerd zoals ik dat doe. Daarnaast heb ik afgelopen jaarwisselingWat is de reden voor de verandering in jullie koers?
Ik ben 22 en woon nog in het ouderlijk huis en daar wordt onze traditie niet gewaardeerd zoals ik dat doe. Daarnaast heb ik afgelopen jaarwisselingover de vloer gehad vanwege het "yourpyro viscolont schandaal" en wil ik het dit jaar even aankijken. Niet dat ik ze weer verwacht, maar je weet het nooit...
![]()
Heb een hele chille moeder, dus die zei dat ik mn les vast wel geleerd had hiervan. Ze vond het trouwens bizar dat ze voor een stuk lont met een machtiging tot binnentreden kwamen.Vonden je ouders niet zo leuk zeker, die?
Heb een hele chille moeder, dus die zei dat ik mn les vast wel geleerd had hiervan. Ze vond het trouwens bizar dat ze voor een stuk lont met een machtiging tot binnentreden kwamen.Ze hoopten wss een grote vis te vangen met shells e.d., maar ik doe niet aan illegaal vuurwerk. Verpest de traditie namelijk.
Dit jaar gekozen voor echt een klein lijstje, ik ga echt net als vorig jaar meer genieten ipv in een adrenaline rush stoken als een gek, daarom schiet ook best wat budget cakes met 2x tegelijk, dat geeft vooral in de vooravond echt een enorme kick als de hele lucht gevuld is ipv tachtig verschillende type cakes, alle kwalitatief goede schiet ik dubbel. Verder schiet ik alle cakes voor 12u en alleen de compounds om 00:15 na eerste golf van geweld met cairo crackling als finisher. Benieuwd of het net zo goed bevalt als vorig jaar
Compounds
- Divine intervention 120sh 30mm
- Kingdom 50sh 30mm
- Temptation willows 100sh 30mm
- Sidewinder 40sh 30mm
Cakes
2x Wickd warlord (tegelijk)
2x Monster ride (tegelijk)
4x Alpha crossette (tegelijk)
1x Disturbed 19sh 30mm assortiment
2x Leider spielerei 30mm 2x (tegelijk)
2x Cairo crackling 30mm (tegelijk)
3x Pravda shells 30mm
klein lijstje maar ik weet nu al dat ik intens van elk product ga genieten
Toch nog iets bij gekomen...![]()
1x Magnum 1.2 Temptation Willow (30mm - 100s)
1x Magnum Sirius (25mm - 20s)
1x Magnum The Blizz (25mm - 20s)
2x Valk Mega Big 19 (30mm - 19s)
1x Argento Feronia (30mm - 25s)
1x Argento Primavera (30mm - 13s)
1x Magnum Wckd Warlord (25mm - 30s)
2x Magnum Thunder Bolt (7s all-at-once)