LET OP : vuurwerkwinkelduitsland.eu - oplichting

Ja maar ik heb vorige week pas de connectie ingeschakeld dus als niemand zich meld of instanties alleen eigen toko bewaken en verder niks, i don't know
Zou denken dat een berichtje naar de hosting of registrar voldoende is, mits je een paar aangiftes meestuurt ter bewijs. Er worden sites voor minder uit de lucht gehaald.

Maar inderdaad.. als die acties uitblijven kan die gozer lekker doorgaan. De gouden weken breken nu aan natuurlijk...

Niet iedereen is dagelijks met vuurwerk bezig Frank. Hoe zou ik dit moeten weten? Via die paar linkjes op internet? Ook is dit niet 3 jaar bekend. BWS fireworks is op 5 maart pas gestart door Melvin.

Niet iedereen is dagelijks met vuurwerk bezig Frank. Hoe zou ik dit moeten weten? Via die paar linkjes op internet? Ook is dit niet 3 jaar bekend. BWS fireworks is op 5 maart pas gestart door Melvin.
Door heel simpel even prijzen te vergelijken en dan te concluderen dat het te mooi om waar te wezen is....
De winkel even checken via Google....daar kun je ook al voldoende informatie uithalen om bepaalde conclusies te trekken.

Vooral research doen naar je winkels. Ze hadden op een gegeven moment de Azul van Funke staan voor 65 euro (zie hem nu staan voor 110 euro), de normaal prijs van die bak bij de speciaal winkels in Duitsland was 130-140+. Dan moet je toch wel een beetje gaan twijfelen over 65 euro. Als je dan de website even doorlicht kom je een heel eind, maar ik snap ook heel goed als je er wel hebt besteld. De site ziet er aanzicht " gelikt" uit

Even voor de extra aanvulling zonder verder in details te treden. Met kvk zijn er door hem wel wat producten verkocht waardoor het voor verschillende mensen legitiem leek. Verder is dit jaar .eu in de lucht gekomen dus met die combi is 1+1 en nu blijkt iedereen het nakijken te krijgen/ hebben.

Als je je een klein beetje verdiept dan kan je aan de prijzen al zien dat het niet klopt.
Er staan ook producten op die ook in Duitsland niet vrij verkocht mogen worden.
En meneer Melvin is al minimaal 2 jaar maar volgens mij 3 jaar bezig met nep vuurwerk sites

Ik kwam dit een paar maanden geleden tegen en heb meteen de host geïnformeerd ivm oplichting. Ik zie nu dat hij zelfs hier mensen te pakken heeft. Ik dacht toen al dit moet in december uit de lucht zijn want anders gaat er niet genoeg de lucht in met oud en nieuw:sad:

Volgens mij hebben ze heel veel websites online. Willekeurige woonplaats met het woordje vuurwerk.nl.

Dan heb ik geluk dat ik er niet kan kijken :D
Zeker, helemaal zo in "het laatste jaar". Maakt het er niet beter op.
Nee precies ik was er bijna ingetrapt, maar ik doe altijd bestellen en betalen bij het ophalen omdat ik vaak genoeg ben genaaid met vervangers waar ik niet zo maar tevreden mee ben. Anders was ik ook daar voor minimaal 1600 de boot in gegaan maar hij jammer genoeg nog steeds online de vieze rat

Ik zeg alleen dat er mensen juist zijn die zeggen dat ze t wel hebben gekregen, ik citeer die dingen die hier worden gezegd, ik verdedig die hele mongool helemaal niet. Ik citeer wat eerder hier allemaal gezegd is. Ik heb er nogmaals zelf besteld. Ik rij er zaterdag heen en dat laat ik het weten. Vervolgens rij ik mooi door naar vuurwerk24 😉
Ik ben er al geweest, foto's van Google Maps zijn in spiegelbeeld en bewerkt. Is niets...

Bijlagen

• IMG_20251202_154452.jpg
    IMG_20251202_154452.jpg
    5,5 MB · Weergaven: 51
Ik las net ergens in dit topic over slotje om de updates tegen te gaan maar laten we aub wel blijven updaten.. 29 december slot er pas op. Als dit updaten 80% minder geld oplevert hebben wij hem als vuurwerkfanaten toch een mooie hak gezet. Wil ook via deze weg mijn dank uitspreken aan iedereen.

Back
Bovenaan