Het gaat toch gewoon om dit… mensen zijn nieuwsgierig. We houden leven in dit topic zodat dit topic om veel mensen te waarschuwen. Stuur je casenummer door in een groepsapp naar weer vreemde mensen voelt net zo akelig als opgelicht worden. Heb alles gedeeld om meer gedupeerde te kunnen verkomen. Zou het zelf leuk vinden als andere dat ook zouden doen.(niet perse alles maar updates). Genomen stappen kunnen niet terug genomen worden. Meneer woont in België dus alleen aangifte in NL helpt niet. Het zou tot zijn als jullie het programma opgelicht benaderen. Ik geef het op. Als alles stiekem moet mogen jullie zelf leven houden in dit topic. Ik wordt nog dagelijks benaderd door mensen met PB hoe heb je het gedaan want ik ben er in gestonken. Niet iedereen wilt in die groep. Waarom zo geheimzinnig?massaclaims zijn nooit geheimzinnig

geef het echt op..
Probleem met een groepsapp is dat de beheerder de baas is.
Hopelijk staan de mensen zelf op.
Aangifte, NL, DE & BE ( beste man woont in België)
Je bank inlichten, betalingplatform. (De bank kan zeker wel een rekeningnummer blokkeren.)
Klachtenmail naar Google, andere search sites. (Hele gekke site met kinderen blokkeren ze gelukkig wel

)
Wees creatief! Misschien krijgen jullie nooit je centjes terug.. maar sta op voor jezelf.
Wens jullie allen een prachtige oud en nieuw met of zonder vuurwerk.