Lesli komt met daylight cakes

Zo dat ziet er gelikt uit allemaal.

Die parachute is echt een must buy!
Rook met crackling vind ik ook een geslaagde combinatie. Leuk dat ze al zoveel producten voor deze lijn hebben weten te ontwikkelen.

Een dikke pluim voor Lesli dat ze dit aan gedurfd hebben. Ik hoop ontzettend voor ze dat het een succes wordt.

Zijn deze producten dit jaar al te koop? Zo ja, onder welke lijn valt het?

Op FPM staat het volgende:

Voor zover het er nu naar uit ziet, is deze lijn dit jaar beperkt beschikbaar.
Dat zal dus beteken dat een select aantal winkels dit jaar deze spullen nog gaan verkopen.

Met dank aan mickeyzegtboem van FPM, klik hier voor het bericht: link

Op FPM staat het volgende:

Voor zover het er nu naar uit ziet, is deze lijn dit jaar beperkt beschikbaar.
Dat zal dus beteken dat een select aantal winkels dit jaar deze spullen nog gaan verkopen.

Ik heb hierover afgelopen donderdag nog met Lesli over gesproken, maar het daylight vuurwerk is in ontwikkeling en er staat nog niets vast dat het dit jaar al te verkrijgen is.

Ik heb hierover afgelopen donderdag nog met Lesli over gesproken, maar het daylight vuurwerk is in ontwikkeling en er staat nog niets vast dat het dit jaar al te verkrijgen is.

Dat zou een heel ander perspectief op deze producten in houden.
Wanneer is hier meer duidelijkheid over? Kan je daar iets over zeggen?

Ik zal hier maandag contact over opnemen, om jullie vast wat ideen te laten zien, zijn hier de films die in china zijn gemaakt, die ik 2 maanden geleden heb mogen ontvangen van Lesli vuurwerk.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Dat laatste is aardig. Maar zal wel weer te veel kruit inzitten ofzo. Komt net iets te strak over eerlijk gezegd (china filmpjes, doh!)

Kijk hele goede zet van Lesli om zulke cake,s te maken...

Ben zeer benieuwt of het allemaal gaat lukken!

Ik vind dit een geweldig initiatief en zal er zeker iets van kopen als het op de markt komt. Dappere stap om hierin te investeren.

Mooie zet Lesli,
Ookal twijfel ik aan de markt die er in zit. Freaks zullen het altijd kopen. Wanneer ze eerst beperkte aantal hoeveelheden inslaan en kijken hoe het loopt kunnen ze zich hierdoor toch zeker van hun goede kant laten zien! Hoop dat 'normale' consumenten ook geld over hebben voor deze prachtige producten en dat we het over een aantal jaar in alle winkels zien liggen. Top initiatief.

Broekhoff had ook een daylight cake en deze was erg duur, dus weet niet of dat aan broekhoff lag of dat het duur is om dit soort cakes te maken? Ik ben erg benieuwd, ik koop er sowieso een...

Ik zie bij de filmpjes effecten met rook, dat mag toch helemaal niet?
Consumentenvuurwerk dat als hoofdeffect het generen en verspreiden van rook heeft, is verboden (artikel 6, lid 4 van de RNEV 2004). Maar (gekleurde) rook mag wel worden gebruikt als neveneffect. Stel je hebt een cake met zowel crackling tails als coloured smoke tails, dan is dat toegestaan mits het crackling-effect overheerst, zodat de gekleurde rook als "neveneffect" kan worden aangemerkt.

Die vraag had je overigens al eerder gesteld in dit topic, maar ik hoop dat het nu allemaal duidelijk is :bye:

Ik zou deze cakes zonder enige twijfel kopen!
In een land als Spanje had je deze ook al.
Wel nog een kleine tip aan Lesli: als je meerdere tails naast elkaar hebt probeer dan het contrast in kleur rook (fel!) zo groot mogelijk te maken zodat het extra opvalt.
Ook die daylight fan cake van Jorge met die gouden slingers mag wat mij betreft als voorbeeld dienen.

Ik kan jullie mededelen dat Lesli vuurwerk dit jaar met wat day light cakes komt en dat die daadwerkelijk ook te koop zijn. Wel is het zo dat er een beperkt aantal van zijn en dat niet bij ieder verkooppunt van Lesli vuurwerk verkrijgbaar zal zijn.

Op dit moment zijn ze bij Lesli aan het bekijken hoe ze het zo centraal mogelijk in Nederland kunnen verspreiden.
Let wel het zal een exclusive lijn worden,vanaf volgend jaar zal Lesli hierin uitbreiden.

Dus vanaf eind December "Day light vuurwerk" bij Lesli.

Ook ik ben erg benieuwd naar deze Daylight cakes. Hoop ook dat ze redelijk geprijst zijn aangezien daylight cakes voor een kleinere markt zijn dan gewone cakes.

Misschien kan Lesli net als andere importeurs doen met nieuwe artikelen,
een 'introductieprijs' eraan plakken. Dan bestaat de kans dat ook de
doorsnee consument het probeert en blij verrast terugkijkt op de daylight
artikelen.

Dan kan er vanaf volgend jaar beter ingezet worden op een marktconforme
prijs. Want met veel afname, is een hoge marge niet altijd nodig.

Afwachten en hopen dat er een Lesli punt in de regio, wat van deze producten
aan gaat bieden. Dat is wel een kort ritje waard.

Misschien kan Lesli net als andere importeurs doen met nieuwe artikelen,
een 'introductieprijs' eraan plakken. Dan bestaat de kans dat ook de
doorsnee consument het probeert en blij verrast terugkijkt op de daylight
artikelen.

Dan kan er vanaf volgend jaar beter ingezet worden op een marktconforme
prijs. Want met veel afname, is een hoge marge niet altijd nodig.

Afwachten en hopen dat er een Lesli punt in de regio, wat van deze producten
aan gaat bieden. Dat is wel een kort ritje waard.

Prijs technisch niet helemaal waar wat je nu zegt. Er is maar een beperkte hoeveelheid en er zal redelijk wat vraag naar zijn. Dus wat doe je dan? De prijs redelijk hoog houden. Het consumentsurplus zal dan toch wel oplopen maar des te meer hun verdienen.

Zullen we eerst maar eens de prijzen afwachten, voordat we kunnen gaan ,,mekkeren'' dat de daylight cakes van lesli te duur zijn.

Hopelijk gaat harten 4, of de Rijswijkse vuurwerkhal ze verkopen.
Even wat van die paraschute single shots inslaan.

Gne gne gne gne gne gne gne.

(Ik heb er ook zo donders zin in!)

Back
Bovenaan