Lesli komt met daylight cakes

Geweldig idee. Overdag stoken we nu knalcake's, Fluitcake's & Tail cake's. Het zou dus geweldig zijn als er Smoke en Confetti cake's zouden komen. Dat miste ik tot nu toe een beetje bij het stoken overdag.

Geweldig idee. Overdag stoken we nu knalcake's, Fluitcake's & Tail cake's. Het zou dus geweldig zijn als er Smoke en Confetti cake's zouden komen. Dat miste ik tot nu toe een beetje bij het stoken overdag.

Wat ik niet mis, bij confetti cake's, is het opruimen van al die troep die ie achter laat!

Zullen denk ik niet goedkoop zijn, maar mooi om te zien dat Lesli nog wel wat nieuwe producten op de markt willen brengen.

Dat is supper Marco, bedankt voor het melden.
Nu hopen dat er een winkel is die op mijn route ligt.
Want dit wil ik wel heel graag mee maken.

Ik ben weer bij Huisman Vuurwerk Huissen (regio Arnhem) geweest om de plannen door te spreken en ik heb denk ik groot nieuws:

Na kort overleg met Lesli Vuurwerk mag ik jullie bij deze vertellen dat Huisman Vuurwerk Huissen dit jaar als één van de eerste verkooppunten in Nederland de nieuwe daylight producten van Lesli gaat verkopen!!

Meer concrete info volgt zodra deze beschikbaar is voor meer info over Huisman Vuurwerk Huissen klik hier.

Duidelijk, geen Daylight vuurwerk voor mij. De prijzen gaan nergens over. Hoe origineel het ook is... Met zulke prijzen zal het niet aan slaan.
Ik zie een cake van €129 staan.. Als het de helft daarvan was geweest zou ik misschien wel enthousiast zijn geweest, maar nu is er van mijn enthousiasme weinig over.

Ik zie een cake van €129 staan.. Als het de helft daarvan was geweest zou ik misschien wel enthousiast zijn geweest, maar nu is er van mijn enthousiasme weinig over.

Hi Pyroguy, die dure valt wel onder de nieuwe P&R-lijn maar is geen Daylight Cake. Het schijnt wel een hele heftige bak te zijn maar info ontbreekt volledig...

De duurste echte Daylight is nu dus rond de € 60,00. We moeten natuurlijk ook niet vergeten dat er nu een kleine collectie is geproduceerd in beperkte oplage. Het is de bedoeling dat Lesli volgend jaar een grotere collectie neer zet waardoor het logisch zou zijn dat de kosten meer uitgesmeerd kunnen worden. Maar dat wordt zoals altijd afwachten...

Laatst bewerkt:
Dat had ik dan verkeerd begrepen, mijn fout! €60 is nog steeds veel geld, maar zeker niet absurd duur en zoals je zelf al aan geeft is dat wel begrijpelijk.

Pff.. Dat zijn nog eens prijzen zeg!
op dit moment is er niet eens een cake die duurder is dan die screeming girls:p

60 euro voor iets wat (bijna) helemaal nieuw is in Nederland, dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen!:D
Ik ga er wel van uit dat de prijzen volgend jaar wat dalen en dat ze in elke provincie worden verkocht: want op dit moment heb ik er erg weinig aan!:sad:
Ben wel benieuwd wat die dure cake voor moet stellen, fluiters?
Maar alleen fluiters kunnen toch niet zo duur zijn?

Zojuist ontvangen van Huisman: de eerste plaatjes en info van de Lesli Daylight Cakes!!

image

De verkoopprijzen en info zijn als volgt:

Burning Heart, hartvormig sterretjes: 2 stuks voor € 2.99
Bloody Angel, single shot parachute: 4 stuks voor € 14,95
Loving War, confetticake: € 39,95
Smoking War, smokecake: € 59.95
Screaming Girls, red showcake: € 129,-

Die laatste schijnt geen daylight cake te zijn.

Vanaf aankomende week zijn ze waarschijnlijk te bestellen!

Wat een prijzen zeg :cry: 14.95 euro voor 4 single shots met parachute :rolleyes:
Ik had ook wel iets andere labels verwacht:rolleyes:

--pyro99:bye:

HOT NEWS: er komt een actie op de Lesli Daylight producten! Waarschijnlijk later vanavond meer hierover...

Back
Bovenaan