Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
iedereen bedankt voor de komst, het was een succes. volgend jaar weer proberen?![]()
Jij, Dream Fireworks en iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt bedankt! Hij voelde dit jaar echt dikker.
Zou tof zijn als die weer op de kalender komt! Dus waar kan mijn bijdrage heen?
Met een autorit van 2 uur achter ons, even een pitstop bij de plaatselijke snackbar, en door naar het veld om plaatjes te schieten voor DreamFireworks.
Na een praatje te hebben gemaakt met Jolanda en Frits was het, wij gaan even door, je weet de weg.
Meteen maar even de hekken in om onder de lijnen te lopen, waar nog hard gewerkt werd, wat een verschil met vorig jaar, toen alles in plastic hing tegen het onheil wat savonds toe zou slaan.
Bij de vrachtwagens werd ondertussen door de mannen van Europla de cue's met salutes voorbereid, daar maar even een kijkje nemen, onderweg nog even een praatje met Luuk staan maken, nogmaals Luuk, fantastisch georganiseerd weer!
Tijd voor een snelle hap in de zelfde snackbar, waar een aantal bekenden ook hadden besloten dat het maar eens een avondje frituut moest worden, en na wat Fallas verhalen opgehaald te hebben, langzaam maar weer richting het veld om naast de regie m'n camers spullen voor te bereiden.
Wat een prima show was het weer, even terug naar Falles, mede door de temperatuur en het gezellige sfeertje had het zo een middagje Valencia kunnen zijn.
Na de show nog wat na staan praten, ondanks de niet geplande lange pauze tot de finale, wat mij overigens niet stoorde, was iedereen vooral nog vol enthousiasme over de show.
Nogmaals iedereen bedankt voor deze mooie beleving!
Bekijk bijlage 67562
Bekijk bijlage 67563
Bekijk bijlage 67559
Bekijk bijlage 67560
Bekijk bijlage 67561
Komend jaar weer ff plannen maken.
@Palm Tree ... Kanonnne, wat een onwijs lekker geluid in die video!![]()
Prachtig stukje op het nieuws gedeelte van de gemeentepagina!https://www.nieuwsuitberkelland.nl/2022/10/waanzinnige-vuurwerkshow-trekt-30-000-bezoekers-en-zet-eibergen-opnieuw-op-de-kaart/
Ik denk dat we nog wel een keertje welkom zijn..