Kruitfunding Mascleta Nocturna 29 oktober 2022 - Eibergen

donatie zojuist gemaakt heb er echt weer zin in was vorig jaar de reis vanuit Leeuwarden meer dan waard.
wanneer weten de mensen die voor de tour hebben gekozen hoe laat ze worden verwacht aanwezig te zijn?:D:D:D

Laat ik tegen die tijd nog even weten op de forums en op me kanaal.
Eerst het bedrag bereiken.
Daarom delen met al je vrienden!

Ah! Ik zie nu pas dat deze thread er is op het forum. De vorige Mascleta Nocturna in Eibergen was erg mooi, toen was ik er alleen in de avond, niet VIP. De show vond ik zeker voor herhaling vatbaar; dus ik heb afgelopen juni de €50,- gedoneerd. Ik ben erbij met de rondleiding in de middag! Mijn schoonpa heb ik ook zo ver kunnen krijgen om 20 te doneren. We staan 's avonds dus samen in het VIP vak :holland:

Luuk, ik zal je die dag zeker de hand komen schudden. Bedankt weer voor het organiseren, ik kijk er naar uit!

Helaas zijn we nog niet op het gewenste minimale bedrag om de show van vorig jaar te evenaren, of dit komt omdat men nu wel op vakantie kan of weer de deur uit kan, ik weet het niet.
Maar het is van belang dat zaterdag 10 september voor 15:00 het minimale bedrag rond is, dan kan de order de deur uit voor de fabriek.
Als dit niet lukt dan kan er helaas geen doorgang plaatsvinden van het geweldige evenement.
Deel dit daarom met al je vrienden!
Ik denk dat we dit makkelijk moeten kunnen redden, het zou zonde zijn als zo'n initiatief stopt.
Mocht het niet behaald worden krijg je je geld terug gestort.

Vanochtend ook nog een donatie gedaan. Vorig jaar was het erg geslaagd en ik wil dit jaar zeker weer genieten van een Nocturna. Ik hoop dat het bedrag inmiddels binnen is en dat er nog wat bij komt. Sowieso respect dat je dit allemaal weet op te zetten, want dit is en blijft natuurlijk uniek in Nederland.

Kom maar door met het verlossende antwoord!

oie_J6FzPIDuiS6D.jpg

Ja! Het is gelukt!
Iedereen enorm bedankt voor de donaties!
Zaterdag 29 Oktober om 20:00
De Maat, Eibergen.
Overmaken kan nog steeds, hoe meer hoe groter de show wordt!

(Naarmate de tijd nadert zal ik nog een video maken omtrent de VIP en de VIP+rondleiding over het schietveld)

Bekijk bijlage 66783

Ja! Het is gelukt!
Iedereen enorm bedankt voor de donaties!
Zaterdag 29 Oktober om 20:00
De Maat, Eibergen.
Overmaken kan nog steeds, hoe meer hoe groter de show wordt!

(Naarmate de tijd nadert zal ik nog een video maken omtrent de VIP en de VIP+rondleiding over het schietveld)
Leuk om het hier te lezen, op youtube niet gemerkt dat het ook gehaald is. Ik ben er dit jaar ook bij! Veel plezier met de opbouw alvast...

Lijkt overal een soort algoritme te zitten dat het bereik veel slechter is dan vorig jaar. Maar gelukkig is het bedrag behaald, we hebben er zin in! Toch geniaal dat zoiets in ons betuttelend landje gerealiseerd wordt.

Tot 10 Oktober 12:00 heb je de tijd om een VIP plek te scoren voor de Mascleta Nocturna die zaterdag 29 oktober plaatsvind op De Maat, Eibergen.
Nieuwe video zal ik 15 Oktober uploaden met de laatste informatie omtrent de mascleta.
Tot dan!

Back
Bovenaan