Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Hebben jullie dezelfde dwang om er toch nog iets bij te halen - wetende dat je eigenlijk al teveel hebt uitgegeven!?
En hoeveel extra geef je dan uit?

Haha ja, dat overkomt mij ieder jaar. Ik ben nu in principe al klaar en heb alles al wat ik wilde hebben op wat nl spul na..

Maar weet nu al dat ik in december toch weer even naar belgie ga rijden en wat extra bij de nl shops ga bestellen…

Meestal kosten die laatste dagen mij altijd weer zo’n 300 a 500 extra haha… en enerzijds is het dan altijd huilen met de pet op als ik zie wat ik voor dat bedrag krijg, anderzijds heb ik tijdens oud en nieuw meteen ook weer het gevoel dat ik alsnog te weinig heb en het jaar erop echt dik ga uitpakken..

Ach, hoort er ook allemaal bij en draagt bij aan de voorpret etc..

Niet altijd een must, merk wel dat ik altijd denk "nu kan het nog, morgen moet je weer een jaar wachten" en dan toch even buurten. Ja, soms heb je geluk met happy hour ook nog, maar het is mij dan echt om de sfeer te doen.

Dit jaar simpel; volop genieten van de verkoopdagen, ik ga zeker wat winkels af voor de sfeer, zie daar wel of ik iets meeneem wat de moeite waard is.

Dit deed ik eerder nooit, dan waren we op de laatste dag nog bezig met alle voorbereidingen. Echter, dit jaar is de kans groot dat ik 's-morgens even wat winkels in de buurt af rijd. Even die sfeer meepakken van iedereen, al die gelukkige kinderen met vaders zien en in iedere winkel even wat meenemen. Ik kan dat dus gewoon écht niet, de deur weer uitstappen zonder aankopen :bonk:

Is geen must, maar gebeurd altijd :D
fonteintje, wat cat1, wat dan ook...en soms ook gewoon een dikke box in de aanbieding...omdat het kan :D

Meestal niet aangezien ik die dag veels te druk ben en eerst de auto moet pakken om bij een winkel te komen. Die tijd hebben we niet op oudejaarsdag...

Misschien dat ik nog gebruik maak van een happy hour bij een lokale winkel. Het is nu echter de vraag of ze aan het eind van de oudejaarsdag nog vuurwerk in de bunker hebben om te verkopen.

Nee, dan heb ik stress en druk met voorbereiden, enigste winkel waar ik wel te vinden ben is de gene die mij genoeg aanstekers kan leveren, want zonder vuur zijn we nog nergens:D

Het is nooit de bedoeling, maar het overkomt mij toch altijd dat ik nog wat meeneem.

Nee, die dag zal je mij niet in een vuurwerk winkel vinden. Wil optimaal van alles genieten die dag, dus geen tijd en geen zin om dan naar winkels te gaan.

Tip: check bij afhalen bestellingen nog even het actuele aanbod van de dealer. Doordat veel al uitverkocht is maar men wel iets in de losse verkoop wil hebben, wordt er creatief her en der bijbesteld en kunnen er zomaar leuke verrassingen bij zitten die in de vvk er niet waren

Vanochtend even carbid gehaald bij een winkel die ik nog niet kende. Gelijk even voor mijn dochtertje wat cat 1 gekocht. En tja... dan zie je nog wat dingen staan en kan je het niet laten. "Doe die maar, en die maar'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan