Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
10352raketjes.png

Deze kwam ik bij een winkel voor 1 euro per pakje tegen. Ik ben groot fan van dit soort luchtvliegers. 10 pakjes meegenomen. Ze gaan echt heel hoog.

Nee, ik koop echt nooit iets tijdens de verkoopdagen.
Niet gelukt vandaag. Die cracker variations 19a stond me zo lief aan te kijken, kon hem niet laten staan.

Ondanks de verleidelijke showrooms (waar sommige producten die je online niet zo interessant vond, verrassend groot blijken te zijn en daardoor ineens toch erg aanlokkelijk zijn om erbij te nemen) heb ik niks los meegepakt :)

Ik ook niet, heb toch al te veel (maar dan ook echt, toen ik alles had uitgestald kreeg ik een ''oh kut'' moment want hoe in godsnaam maak ik dat op)

vandaag een Knalcake van Triplex eindelijk kunnen bemachtigen in de losse verkoop,
Ik doe al 4 jaar mijn best om deze te krijgen en elke keer is die er niet of word mijn bestelling geannuleerd etcetc.. vandaag kwam ik hem tegen in een Duitse shop en direct 2 gepakt.

ook een tegenvaller vandaag... Kleine rookballetjes van Argento.. bij meerdere winkels tegen gekomen maar elke keer laten liggen "omdat ik ze bij het laatste adres besteld heb" en wat denk je.. kom ik bij het laatste adres aan zijn ze er niet... GVD!!!

Winkelprijzen zijn nu echt biiiiizar idd, zelfs bij de bekende stunters. Hopelijk geen voorbode voor volgend jaar.

Hier nog wel wat bijgekocht. Random naar binnen gelopen in een lokale winkel waar ik verder niet besteld had en daar waren de prijzen vergelijkbaar met de voorverkoopprijzen. Voor 100,- de king of bling box van Argento meegepakt en voor 45,- de goldblinker van Funke.

Ik heb me gisteren overal in kunnen houden en enkel bestellingen afgehaald. In Steenbergen ben ik nog wel even naar de losse verkoop gereden maar daar zag ik niets wat ik nog wel zou willen hebben dus daar kwam ik goed mee weg :)

Wellicht dat ik vandaag bij het afhalen nog wel even rondkijk wat er te koop is maar gezien het schrale aanbod en de prijzen is de kans niet zo groot (of toch in ieder geval kleiner) dat er nog iets bij gaat komen. Als ze dan toch ergens iets moois uit de bunker hebben gevist wat niet online stond of er is een mooie actie dan begint de portemonnee te roepen en of ik het dan nog kan weerstaan...

Toch her en der wat los klein spul meegepakt. Heb 2x special 4 maar weet niet welk effect dus nog 1x bora bora/mean machine meegepakt voor 2 tientjes. En mijn zoontje van 4 bleef maar wijzen naar de hubo hero cake (staat een superklusheld met een hamer op) dus die ook maar voor hem meegenomen. Die gaat als eerst de lucht in!

Heb hier toch nog last minute ingeslagen. Omdat ik morgen van alles moet doen heb ik dit als laatste verkoopdag beschouwd.

Heb vandaag de Big classic Fontains gescoord wel is waar de laatste(lucky) en 2X de mad bazooka van mad dog wat een apparaten. Maar volgend jaar moet ik echt eerder gaan bestellen want alles is in Dordrecht vrijwel uitverkocht.

Morgen meer kopen, heb mijn beslissing gemaakt. Ik haal morgen sowieso nog een paar potten op, maar het voelt allemaal niet genoeg. We leven één keer en ik ga ervan genieten. Meer inslaan!

Hier mijzelf goed weten in te houden en alleen de bestellingen opgehaald. Wel heb ik een last minute bestelling geplaatst op 2e kerstdag met voornamelijk klein spul.

Was vandaag met mijn broer in de plaatselijke winkel en die had er toch wat meer last van... last minute Heisenberg en Luftblitz gescoord :bonk:

Morgen nog wel even kijken bij de plaatselijke dealer. Al is die al aardig door zijn voorraad heen. Het bloed kruipt nou eenmaal. Bij veel mensen die voor de losse verkoop gingen moest al nee worden verkocht.

Vandaag nog even een winkel binnengewipt, moest nog een sidewinder en de Avalanche thunder ophalen, wat mij opviel was de prijs van maar liefst 50 euro voor het setje Black Stone & Mayhem Mine, dat is toch meer dan 40% duurder dan in de voorverkoop :bonk: plus je krijg er ook nog eens niets gratis bij. Ik heb voor de rest niet verder gekeken maar zou mij niet verbazen als de rest ook een stuk duurder zou zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan