Knalvuurwerkfreak's O&N 2010/2011

Brilliant :)

Mag ik vragen welke camera je gebruikt?

En de thunderbomb klonk z8 door de sneeuw ja, ook het tempo was eruit.
Normaal gaan ze beter. Kweet niet of je ooit matten op hangt?
Jonge je ziet wel dah jij bij SR komt xD die lady crackers mini crackers en die vlinders huismerk, hele doos vol.

De camera die ik op dat moment gebruikte was die van een iPhone 4. Inmiddels heb ik een betere camera aangeschaft. Matten ophangen ja dat doe ik ook wel, alleen had weinig tijd om van te voren te knutselen en 40 thunderbombs ophangen op oudjaarsdag, dan ben je wel effe bezig.
Fontijntje komt overigens van het tuincentrum hier. Haal altijd bij de losse verkoop een aantal pakjes voor 1.99 per pak :D

De camera die ik op dat moment gebruikte was die van een iPhone 4. Inmiddels heb ik een betere camera aangeschaft. Matten ophangen ja dat doe ik ook wel, alleen had weinig tijd om van te voren te knutselen en 40 thunderbombs ophangen op oudjaarsdag, dan ben je wel effe bezig.
Fontijntje komt overigens van het tuincentrum hier. Haal altijd bij de losse verkoop een aantal pakjes voor 1.99 per pak :D

haha, ok bedankt voor de info.

Tja ophangen hoeft niet perse lang te duren xD maar met 40 matten is het beetje veel.

Zelf heb ik toch alleen giga flash en liuyang thousand crackers ( met eindbom)
3+1 gratis.
Ook als je de giga flash nog niet hebt gehad, echt een aanrader gaat echt echt hard, niet normaal.
Die fontijntjes zijn trouwens wel grappig.

volgens mij zijn die fontijntjes van het tuincenterum, van lesli
de assorted fountain

correct me if i'm wrong!

haha, ok bedankt voor de info.

Tja ophangen hoeft niet perse lang te duren xD maar met 40 matten is het beetje veel.

Zelf heb ik toch alleen giga flash en liuyang thousand crackers ( met eindbom)
3+1 gratis.
Ook als je de giga flash nog niet hebt gehad, echt een aanrader gaat echt echt hard, niet normaal.
Die fontijntjes zijn trouwens wel grappig.

Giga flash dat ding kost veel toch :p ? Euro of 50.
Vind de meeste pyrostar producten toch wat te prijzig, en die fontijntjes zijn inderdaad de assorted fountains

Laatst bewerkt:
Vandaag een nieuw filmpje:
In het filmpje is een 3'' lidu purple to yellow peony te zien volgens mij, en vervolgens komt er nog een auto aangereden die een stuk of 10 cakes meeneemt.

Aangezien er normaal gesproken bijna niemand in die straat komt zal het wel hun intentie geweest zijn om die cakes onder hun auto mee te slepen.

De kwaliteit is nogal slecht, een combi van niet echt goed gefocust en veel mist.

Offtopic: Ga zelf ook altijd na Salon Roger en Smeets.
Jammer van de Thunderbomb matten dat ze nu gewoon rood papier krijgen zolang de knal maar niet achteruit gaat.

Ontopic: Mooie kwaliteit filmpjes vooral overdag krijg je echt het oud en nieuw gevoel van.

lijkt het of is het zo dat jou shels huge uit vallen of niet hoog komen?
iig weer een mooi filmpke!

Een klein filmpie van een 2 klaps vuurpijl uit het 'Sydney' pakket. Hij klapte echter maar 1x.
Het zijn echt ontzettend grote pijlen, die weinig wegen :p

Filmpie van een bolpijl uit het Twilight pakket van Bonbridge. Volgens mij is dit pakket er nu uit. Toch jammer want het waren zeker goede pijlen.
Harde burst + groot boeket.

Brocade Crown:

Filmpie van een bolpijl uit het Twilight pakket van Bonbridge. Volgens mij is dit pakket er nu uit. Toch jammer want het waren zeker goede pijlen.
Harde burst + groot boeket.

Brocade Crown:

Het pakket is er zeker nog niet uit! Nog bij verschillende zaken te koop. (loots, alpeco, edruco). Ik vraag me alleen af of de pijl van het filmpje er nog wel inzit, want ik kan me herinneren dat er alleen nog maar rode en groene peony's tussen zaten.

Back
Bovenaan