Knalvuurwerkfreak's O&N 2010/2011

Het pakket is er zeker nog niet uit! Nog bij verschillende zaken te koop. (loots, alpeco, edruco). Ik vraag me alleen af of de pijl van het filmpje er nog wel inzit, want ik kan me herinneren dat er alleen nog maar rode en groene peony's tussen zaten.

Hmm heb jij het nu niet toevallig over de 'Vivendi' pijlen ? Deze lijken er veel op maar zitten andere effecten tussen volgens mij.

Hmm heb jij het nu niet toevallig over de 'Vivendi' pijlen ? Deze lijken er veel op maar zitten andere effecten tussen volgens mij.

Dat zijn juist niet de Vivendi pijlen, dat zijn de Twilight pijlen.
De Twilight pijlen waren groene glittering, rode peony en crackling boeket.
De Vivendi heeft oa dat boeket uit jouw film en hebben dezelfde maat als de Twilight alleen 10 stuks in verpakking:)

Dat zijn juist niet de Vivendi pijlen, dat zijn de Twilight pijlen.
De Twilight pijlen waren groene glittering, rode peony en crackling boeket.
De Vivendi heeft oa dat boeket uit jouw film en hebben dezelfde maat als de Twilight alleen 10 stuks in verpakking:)

Dan zaten er Vivendi pijlen in mijn twilight pakket haha.

Dit was mijn pakket:

7Xmxo.png

En de effecten die ik mij nog kon herinneren waren inderdaad Brocade Crown, Red peony, Dragon Egg (crackling), Green glittering en Red & Green ring.

Naar mijn weten is het pakket op de bovenstaande foto eruit, en zijn het alleen nog de Vevindi pijlen (10st) die nog verkocht worden.

Gr.

Dan is het zo dat het pakket een verandering heeft gekregen in effecten en niet alleen de groene, rode en crackling pijlen. Bedankt voor het ophelderen.
Ja de Twilight zie ik ook nergens meer op sites jammer genoeg.

En nog een leuk filmpje aangezien het seizoen van start gaat.
Vlak voor 12'en nog snel effe de 'camera' voor de tv gezet :D

Links staat de champagne al ingeschonken :p

En nog een filmpje van vlak na 12uur.
Op het filmpje zie je eerst een aantal matten tegelijk, vervolgens de cake beestachtig bruut van Lesli, en ten slotte 2 cruise rockets.

De cake 'beestachtig bruut' vond ik een zeer mooie cake, met duidelijke fish effecten en heldere kleuren (lemon, blauw) erin. Dan nog die kleine finale met brocade en crackling erin maakt het helemaal af.
Prijs naar beneden en het is helemaal een topper :p

Nieuwe nieuwe!
of heb je precies tot 1 sept gepost?
want vind jou filmpies eerg lekker!
Hoe ging ut verder na 12 uur??

Nieuwe nieuwe!
of heb je precies tot 1 sept gepost?
want vind jou filmpies eerg lekker!
Hoe ging ut verder na 12 uur??

Ja ik heb nog een hele lading filmpjes hoor, alleen omdat ik zo weinig reacties meer kreeg dacht ik van, ach, waarom zou ik nog door gaan met posten :p
Topic was al een beetje dood dus zal komende tijd nog wel kijken of ik wat vids kan plaatsen.

Nou nog een nieuw filmpje dan maar :p

Paar knock outs, zwarte doos 2008 (laatste goede jaar), een cruisrocket die iets te scheef ging, en nog een paar knock outs.

Leuke filmpjes altijd, als je nog een hele lading hebt waar wacht je dan nog op, gewoon online pleuren:handsup:

mooi filmpke weer!!
heerlijk!
Ik was ze bijna vergeten de oude vertroude zwarte doos nitraat:p

Back
Bovenaan