Knalgoed pakt uit!!

Misschien zou je ook wat flash (SM-17) er tussen kunnen doen, denk dat het effect wel mooi is! Tevens heb je deze in een groene, witte en rode variant. Dus kun je ook nog wat spelen met de kleuren.

Misschien zou je ook wat flash (SM-17) er tussen kunnen doen, denk dat het effect wel mooi is! Tevens heb je deze in een groene, witte en rode variant. Dus kun je ook nog wat spelen met de kleuren.

Oftewel strobo lights of hoe je zo noemt, voor diegenen die niet weten wat het is.

Ja ik heb al wel een aantal mooio strobo's gevonden. Maar weet nog niet helemaal zeker of die er wel in gaan komen. Misschien kan iemand me overtuigen?

ik las hier ergens dat knalcakes eigenlijk niets toevoegen aan een mascleta.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik zelf vind het wel een toevoeging. Je hebt behalve knal op de grond het ook in de lucht en de rookontwikkeling die er vaak mee gepaard gaat is ook best leuk.
Dus in een finale zou ik best een paar knalpotten neer zette.
ook is hoogmoed een leuke bak om in je mascleta meerdere keren neer te zetten in een bepaalde frequentie. Dus om de zoveel tellen. Dat voegt echt wel iets toe.
greetzzz

Soo inderdaad dat is wel echt een dikke finale. Hoogdmoed zou hier inderdaad wel een goed aandeel in hebben samen met wat andere knalcakes.

Zie ook mijn topic over Budget Camera als iemand daar verstand van heeft.
Thnx allemaal!

Als je naar zena gaat zou ik een paar "Dart" cakes mee nemen, dit is een fluitbakje van 105 sh. Voor een paar euro. Dat vind ik best leuk om er tussen te zetten:)

Ja fluitcakes komen er sowieso in.

We hebben nu al uit goede ideeën overgenomen:

Fluitcakes, Knalcakes, Crackling fontijnen.

Nog meer goede ideeën?

OF aanraders voor knal+fluit cakes en crackling fontijnen?

Misschien zijn de Cruise Rockets wat en de Green Glittering Missile.

Rebels singleshots met fluit en knal.

King of Thunder van Pyrostsr €4,50 7 shots met titanium effect erbij.

Original Fluted 500 in NL €30 BE ?

Raiders van GBV crackling tails €3,75.

Asian Thunder Rockets vorig jaar €7,50 6 stuks dit jaar is er een prijsdaling goede fluit dan redelijke knal met boeket verschillende soorten boektten.

Ik zal nog wel eens verder kijken heb de klapper met folders en prijslijsten voor me haha.
Wat zoek je nog?

Tristen.:)

Laatst bewerkt:
Paar ideeën van mij:

- Paar kleine rookbommen voor wat kleur.
- Ugly joe voor fluit in de mascleta.
- Twister / gronbloem kan je ook gebruiken voor kleur inplaats van rookbommen.
- Natuurlijk knal en fluit cakes.
- Crackiling cake Bijv. Messier D of andere crackling cakes.
- Smoking parachute van Original.
- Crackling fontein.

Misschien heb je hier wat aan :)

Laatst bewerkt:
Jaaa rook wordt er sowieso al heel veel geproduceerd(zie filmpje van vorig jaar).
Gekleurde rook zou inderdaad wel leuk zijn maar denk dat het bedrag van de mascleta dan buitensporig wordt.
En inderdaad een cracking cake zou echt vet zijn. De ovation of messier D zou daar goed voor zijn inderdaad.

Bedankt!

Trailer Knalgoed 2011-2012 (Shells, Mascleta's and More)

Trailer Knalgoed 2011-2012 (Shells, Mascleta's and More)

Bekijk hier alvast de trailer van onze oud en nieuw.

We hebben nog super veel beelden. Deze worden nu allemaal verzameld en dan worden er 3 films/compilaties gemaakt. 1 van overdag. 1 van de show met shells en 1 van snachts.
Deze zijn allemaal gratis te bekijken op ons youtube kanaal. Houd deze dus goed in de gaten.

Laat even weten wat je van de trailer vind.

Tip: Kijk in 1080p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Knaltgoed: 120 shots salute cake

Knaltgoed: 120 shots salute cake

Bij deze het resultaat van onze zelfgemaakte 120 shots salute cake.
Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.
Wij willen graag weten wat jullie ervan vinden!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan