Knalgoed pakt uit!!

confettie is zeker een leuke toevoeging.
de fluted 500 is top voor tegen het einde zeker een karton tegelijk is gek.
misschien een paar goede crackling fontijnen?
de crackling fontein van caferetta maakt zeker indruk.
mvg

ja crackling fontijnen zijn zeker ook leuk. Hoe heet die van caferetta?

Ja dat is wel een goede fontijn alleen een euro per sec vind ik teveel voor zon ding. Misschien iemand anders bekend moet goede crackling fontijnen? of fluitbakkies.

thnx voor de info bluebear

Of misschien een paar cakes er bij zetten met het mine effect, geeft altijd ook wel vet schouwspel erbij.

@stb,
We hebben jw1000 liggen maar ik denk dat deze mine iets te groot is voor bij de mascleta. Daarbij komt kijken, mocht deze omvallen dan wil ik de gevolgen hiervan niet overzien.

Ik zou een grote Mascleta doen met roze lont, ontzettend veel fenix nitraten, bsc italia vlinders, overgaand op een aantal daylightcakes, overgaand op een 20 tal zinks.

Ik zou een grote Mascleta doen met roze lont, ontzettend veel fenix nitraten, bsc italia vlinders, overgaand op een aantal daylightcakes, overgaand op een 20 tal zinks.

Ja dus zeg maar dezelfde soort mascleta als vorig jaart(zie film) kwa knallers betreft. En en toevoegen met daylicht cakes of goeie crackingling fontijnen? En zinkies is inderdaad ook wel vet. maar als dat rek om zou vallen door de bsc italia dan hebben we natuurlijk een groot probleem.

Ja dus zeg maar dezelfde soort mascleta als vorig jaart(zie film) kwa knallers betreft. En en toevoegen met daylicht cakes of goeie crackingling fontijnen? En zinkies is inderdaad ook wel vet. maar als dat rek om zou vallen door de bsc italia dan hebben we natuurlijk een groot probleem.
kippengaas is het antwoord :p
nee serieus als je dat hek dichtmaakt met een stuk kippengaas waar dat rek zink pijlen staat moet het wel heel gek gaan.
of 1 schietkastje kopen bij pieter ( wat is 17,5 op 20 zink pijlen?)

We doen de mascleta dit daar op een andere lokatie. Op een grasveld waar meer ruimte is. Misschien kunnen we wel gewoon het rek 3meter verder zetten en dan gewoon met quickfuse er naar toe leiden. Zo gaan we dat denk ik ook doen met de cakes die we erbij gaan gebruiken.

Of is dat geen goed idee?

Je moet dan ook het rek apart zetten van de mascleta:wink:

Zo wel vet zijn om die zink pijlen erbij te doen. even kijken wat er te regelen valt.

Iemand nog leuke ideeën? En ideeën voor een dikke finale?

Ik zou flink wat salute potjes doen als finale.
Kan heel goedkoop, gewoon nitrate cake van orginal.
Of heel goed, maar wel wat duurder en dat zijn dan de Silver Salutes.

ik heb vorig jaar bij een vriend een heel karton nitraatcake mogen meemaken, maar wat knalde die lekker zeg. Qua budget is dat een prima keuze lijkt me. Of de vernieuwde salutecake van Hardix. Ook errug prima! :D

Laatst bewerkt:
Ja die nitraat cake is inderdaad wel een mooie budget cake. Als ik in baarle kom zou ik er daar een aantal van mee nemen!

Hoeveel zouden jullie er schieten in een finale van een mascleta?

Back
Bovenaan