Killer Mutant *NIEUW 2025*

Ik zal dan wel een verkeerde batch of iets hebben gehad, maar bij ons kwam er geen goud uit de eerste boeketten in de waaier en viel de burst toch stiekem een beetje tegen

Toch wel enorm spijt dat ik de nieuwe Rubro bakken heb laten staan als ik die reacties zo lees. Moet dan ook mijn woorden terugnemen over het bekende sample verhaal van de video’s, omdat de producten alsnog erg goed waren, dus bij deze! :)

Leuk blokkie ja, in tweevoud geschoten hier... Bij de ene winkel vervanger gekregen voor de mutant (killer coyote gekregen) en bij de andere winkel 2x killer mutant gekregen als vervanger voor een andere doos😂

Ik vond dit ook een topper. Die blinker boeketten waren zeer sterk. Maar ook het goud ondanks de 25mm was de kwaliteit erg goed!

Toch wel enorm spijt dat ik de nieuwe Rubro bakken heb laten staan als ik die reacties zo lees. Moet dan ook mijn woorden terugnemen over het bekende sample verhaal van de video’s, omdat de producten alsnog erg goed waren, dus bij deze! :)
Rubro heeft zich na het sample verhaal van vorig jaar iig goed herpakt, wat een producten zeg!

Back
Bovenaan