Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb je echt pech gehad. Die van mij was ook prachtig!Ik zal dan wel een verkeerde batch of iets hebben gehad, maar bij ons kwam er geen goud uit de eerste boeketten in de waaier en viel de burst toch stiekem een beetje tegen
Wat een heerlijke bak zegDit was toch wel 1 van de toppers. Bij de vrouwtjes hier was het de favoriet.
Beste van de avond alle effecten kwamen langsKan niet anders zeggen dan een topic bak voor het bedrag.

Rubro heeft zich na het sample verhaal van vorig jaar iig goed herpakt, wat een producten zeg!Toch wel enorm spijt dat ik de nieuwe Rubro bakken heb laten staan als ik die reacties zo lees. Moet dan ook mijn woorden terugnemen over het bekende sample verhaal van de video’s, omdat de producten alsnog erg goed waren, dus bij deze!![]()
Was echt top. Ook weinig wind bij jou zo te zien. Bij mij dikke 4bft en bleef het iets minder lang hangen.Een van de toppers van de avond, die blinkers in V-shape waren gigantisch!