Kijk ergens midden in het filmpje gaat het mis [Schokkend]

Ligt dit aan het vuurwerk of nou aan de hersenloze die dit afsteekt.
Je ziet dat dat ie nog rookt (wat ie ook mag aansteken) en dan nog stoer proberen om het aan te steken.
Ongeacht of dit nou wel de juiste of niet de juiste plek is om het aan te steken.

Ik vind het een combinatie van beiden.

Wat je nu beweert is natuurlijk gewoon gelul, dat illegaal vuurwerk afsteken verboden is ben ik met je eens dat staat niet der discussie maar je moet per definitie geen vuurwerk afsteken met zoveel mensen om je heen zoals op drukke pleinen.
Legaal of illegaal dat is in deze beide gevaarlijk, gewoon je verstand gebruiken en dat is nou net wat deze kerel niet deed.
Als iemand op een leeg veld een shell de lucht in schiet prima daar heb ik minder moete mee dan wanneer ik legaal vuurwerk de lucht in ziet gaan op drukke pleinen met dronken mensen er omheen.
Gelukkig blies ie z'n eigen hand op en niet die van een ander, had ie maar niet zo dom moeten doen maar het is te kort door de bocht om gelijk het vuurwerk de schuld te geven want dat is nou net wat de vuurwerk haters ook doen.

Lees jij nog maar eens mijn reactie, en zet dit in het verlengde waar het hier al een tijd om draait en waar Bonte voor strijdt. Maar gezien jou geringe activiteit hier op het forum zou dit vast aan jou voorbij zijn gegaan.

Dit is toch om woedend van te worden.

Het lag allemaal weer aan het vuurwerk natuurlijk. Wat een complete DEBIEL. Had waarschijnlijk eerst heel de avond in de coffeeshop gezeten en dacht toen even stoer te gaan doen.

Om te kotsen.

En ik ga nooit, maar dan ook nooit van m'n leven in zo'n mensenmassa staan voor een gemeentelijke show. Dat is pas gevaarlijk.

Achterlijk gedrag! Zou hetzelfde zijn om je hand in een draaiende kettingzaag te steken,en het dan nog vreemd vinden dat je vingers er af liggen.

Back
Bovenaan