Kijk ergens midden in het filmpje gaat het mis [Schokkend]

Stelletje idioten weer hoor, moet er niet aan denken om in een grote menigte te moeten staan met oud en nieuw. Geef mij maar lekker de goede sfeer in de straat hoor.

Wat is dit nou?? Waarom zou je je hand bij een rokend stuk vuurwerk houden?? :bonk: Nu snap ik wel waar al die gewonden vandaan komen.....

Stelletje idioten weer hoor, moet er niet aan denken om in een grote menigte te moeten staan met oud en nieuw. Geef mij maar lekker de goede sfeer in de straat hoor.

Precies. De groep mensen die graag een gemeentelijke vuurwerkshow zou willen (waarbij je tussen dit soort mongolen staat) is toch ander publiek dan de mensen die nu om 00:00 hun met zorg uitgezochte collecties in de straat afsteken voor vrienden en familie.

Laatst bewerkt:
Haha heerlijk! Vooral als hij eerst lachend komt terug lopen. En dan ineens ziet ie het pas :D

Gelukkig is hij zelf de lul en niet iemand anders, zie het ook wel gebeuren dat hij dit afsteekt op maar 1 meter afstand van omstanders.

ik schrik me de pleures van dit filmpje man! ik zie niet goed wat hij wil, maar het is in ieder geval superdom! Dit gun je niemand, zelfs niet een dronken gast met nitraatjes...!

sowieso vind ik dit soort "feestjes" niet echt aan mij besteed. Ik schrok wel ff toen ik het zag en dit gun je niemand. Maar misschien met wat teveel alcohol op gaat het wat sneller mis.
Bah...
greetzz

Eigen schuld, dom, exact de problematiek, maar mijn maag draait werkelijk om, dit gun je niemand.

Heb even een vermelding toegevoegd voor de zwakke magen, idioot dat dat er niet bij stond... :frusty:

Lekker stoer doen word hier gelijk keihard afgestraft, hij zal nu ook nog wel pijnlijke oortjes hebben. Wat een ezel zeg... Druk me nog zeer netjes uit, mensen in gevaar brengen is nog t ergst door je eigen stommiteit!!

Ik stond dit jaar zelf op een veld waar ook shells (in W-shape) geschoten werden. Daar stond een stom dronken man die beweerde van omroep brabant te zijn. Hij stelde allerlei vragen over wat het nou was die rekken en had het over de verschillende stookgroepen in Eindhoven, die het tegen elkaar op zouden nemen, in zijn ogen. ver heen.. Ik stond er ook bij en heb het hem uitgelegd. ondertussen had die man geen flauw benul van de gevaren waar hij aan bloot werd gesteld. Tegen de tijd dat het rek aan ging verzocht ik die gene afstand te nemen. Hij ging (jawel!) 3 meter naast de 'W' staan. We hebben die man weg moeten trekken van dat veld. Moet je je eens voorstellen dat er mensen staan die het niets interesseert, vul het zelf maar in..

Net als het filmpje in de beginpost voor mij een goede illustratie van waarom het eigenlijk niet mag. groepen, alcohol en explosieve stoffen zijn geen goede combinatie..

Ja en dit keer is het vanaf het publiek maar kan net zo goed naast je staan, dit is nu een goed voorbeeld waarom niet een show en geen verbod op Consumenten vuurwerk. Ik heb genoeg bloed gezien sinds de jaren 70, maar het kwam nooit door consumenten vuurwerk.

Bah, smerig om te zien dit... Maargoed, wel logisch natuurlijk als je met een grote groep lekker dicht op elkaar staat met je dronkenkop. Dit is dus waarom shows in gezelschap niet gaan werken..

Back
Bovenaan