Kerstfilms.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou....nationaal lampoons christmas vacation komt volgens mij wel op tv met kerst....voor mij ook een van dé klassiekers die ik moet zien 😊
Laatste jaren niet meegemaakt dat ie op TV kwam (niet op prime time tijdstippen of rondom primetime.

Zelf wel onlangs weer gekeken. Blijft een goede film, echter met de jaren mee ga je allerlei dingen zien die eerder niet opvielen of heel grappig overkwamen, waardoor het nogal basic overkomt.
Blijft echter wel een klassieker.

Komende dagen/werken op naar Home Alone, The Santa Clause, The Polar Express, enz. :D

Tot nu toe 2 kerstfilms gekeken, blijft mooi om te kijken. Straks 11 dagen vrij, gok dat er na die dagen heel wat films meer gekeken zijn. Kom maar op, lekker die sfeer erin.

Ga vanaf 2e Kerstdag maar naar Flow met het hele gezin. Traantjes en kippenvel gegarandeerd.

Misschien niet per se kerstfilms maar tijdens deze donkere dagen: Babe (1995) en the witches (1990). Pure nostalgie en nog steeds geweldig om te kijken

Voor mij is Gladiator (2000) de kerstfilm, ooit eens met pa gekeken in 2000 rond de kerst periode en nooit meer losgelaten. Beste film allertijden voor me, gevolgd door Green book (2018) en Intouchables (2011).

:kerst:

Die 2 dit jaar nog niet gekeken, maar dat moet zeker gebeuren. Blijft voor mij de beste kerstfilm ooit.

Al mensen naar Red One geweest in de bios? Ik vond hem best geinig wel tuurlijk het is een actiefilm maar hij was best leuk wel

Al wat aardig wat kerstfilms gezien op rtl 8... Allemaal hetzelfde begin en het einde maar kijkt ( kijk ze alleen op maandag) maar kijk wel lekker weg haha

Iemand een idee waar deze te zien is? Op één van de platforms of ergens te huren? Mijn vriendin en ik willen deze graag zien, maar kunnen hem nergens vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan