Kerstfilms.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben helaas niet de persoon die rustig op de bank kan zitten en een film gaat kijken. Zou wel willen en ga het dit jaar ook zeker weer eens proberen. We worden steeds rustiger en ouder ooit moet het lukken haha. Wat is een top 3 kerstfilms die ik moet zien?

Ik ben helaas niet de persoon die rustig op de bank kan zitten en een film gaat kijken. Zou wel willen en ga het dit jaar ook zeker weer eens proberen. We worden steeds rustiger en ouder ooit moet het lukken haha. Wat is een top 3 kerstfilms die ik moet zien?
Het is natuurlijk ieder zijn eigen smaak maar ik zelf vind de National Lampoons Christmas Vacations echt een gezellige, familie kerstfilm met veel humor. Uiteindelijk kan Home Alone ook niet ontbreken en Willy Wonka of Scrooged doen het ook altijd goed.

Nou zeg een wonder hier thuis, ik zeg gisteren: 'bijna november dan mogen we wel weer kerstfilms kijken he?' (vrouwlief is niet zo van de kerst) krijg ik zowaar terug 'oh dat kan nu ook al wel hoor, zolang het maar geen home alone is'

Ik doe het ervoor, wist niet wat ik hoorde haha

Uiteraard home alone 1&2, Christmas chronicles en de serie Hjem til Jul.

Toch wel de favoriet elk jaar!Bekijk bijlage 1799144
Lijkt wel de klok uit die Home Alone 2 avond scene, waar Kevin de dieven in een pak slaag gaat geven in z'n Ooms zijn huis. :D

Deze was erg leuk om met de kids te kijken:

Beetje creepy CGI aan het begin en rondom de trein eigenlijk. :D

Nog een andere aanrader, vaak overgeslagen door de NL zenders rond Kerst: "National Lampoon's Christmas Vacation".

Lijkt wel de klok uit die Home Alone 2 avond scene, waar Kevin de dieven in een pak slaag gaat geven in z'n Ooms zijn huis. :D

Beetje creepy CGI aan het begin en rondom de trein eigenlijk. :D

Nog een andere aanrader, vaak overgeslagen door de NL zenders rond Kerst: "National Lampoon's Christmas Vacation".
Nou....nationaal lampoons christmas vacation komt volgens mij wel op tv met kerst....voor mij ook een van dé klassiekers die ik moet zien 😊

Komen weer nieuwe aan op netflix vanaf volgende week! Zin an..lekker zoetsappige romantische kutfilm kijken..wat is er toch van mij geworden? :d:bonk:

Binnenkort maar weer eens beginnen met de eerste. Altijd sfeer verhogend, zeker nu t weer lekker snel donker is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan