Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is natuurlijk ieder zijn eigen smaak maar ik zelf vind de National Lampoons Christmas Vacations echt een gezellige, familie kerstfilm met veel humor. Uiteindelijk kan Home Alone ook niet ontbreken en Willy Wonka of Scrooged doen het ook altijd goed.Ik ben helaas niet de persoon die rustig op de bank kan zitten en een film gaat kijken. Zou wel willen en ga het dit jaar ook zeker weer eens proberen. We worden steeds rustiger en ouder ooit moet het lukken haha. Wat is een top 3 kerstfilms die ik moet zien?
Uiteraard home alone 1&2, Christmas chronicles en de serie Hjem til Jul.Ik ben helaas niet de persoon die rustig op de bank kan zitten en een film gaat kijken. Zou wel willen en ga het dit jaar ook zeker weer eens proberen. We worden steeds rustiger en ouder ooit moet het lukken haha. Wat is een top 3 kerstfilms die ik moet zien?
En dat is een nieuw gerecht, speciaal voor de feestdagen in december,uit het noorden van dit land ofzo ?de serie Hjem til Jul.
Lijkt wel de klok uit die Home Alone 2 avond scene, waar Kevin de dieven in een pak slaag gaat geven in z'n Ooms zijn huis.Toch wel de favoriet elk jaar!Bekijk bijlage 1799144
Beetje creepy CGI aan het begin en rondom de trein eigenlijk.Deze was erg leuk om met de kids te kijken:
Nou....nationaal lampoons christmas vacation komt volgens mij wel op tv met kerst....voor mij ook een van dé klassiekers die ik moet zienLijkt wel de klok uit die Home Alone 2 avond scene, waar Kevin de dieven in een pak slaag gaat geven in z'n Ooms zijn huis.
Beetje creepy CGI aan het begin en rondom de trein eigenlijk.
Nog een andere aanrader, vaak overgeslagen door de NL zenders rond Kerst: "National Lampoon's Christmas Vacation".
Dat is voor mij toch wel de kerstfilm hoor, echt zo'n film die ondanks dat je hem al ontelbare keren gezien hebt leuk blijft.Nou....nationaal lampoons christmas vacation komt volgens mij wel op tv met kerst....voor mij ook een van dé klassiekers die ik moet zien![]()
Blijft voor mij stukje nostalgie. Gingen ze hier niet een live-action film van maken?
Lekker hoor! Hier snel ook maar eens een film uitzoeken om te kijken