Kennen jullie het volgende probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het topic waar gister al om gevraagd werd in de chat. Met al die veel belovende nieuwe producten is mijn ruggengraat al aardig versleten.

Voorgaande jaren ging dat helemaal fout en ik ging het grootste deel van het jaar als ongewervelde door het leven. Dit jaar maar een exoskelet gekocht...

• Like
Waarderingen: PPW
Redelijk stevig tot nu toe, wel flink aan het smokkelen "deze is door de vrouw goedgekeurd dus die gaat niet in het budget" en "dit is voor de kinderen, dit gaat niet in het budget"....

Slecht dus

Tjah, altijd een dingetje. Na de laatste bestelling zeggen dat dit echt het laatste was en bij de volgende maandaanbieding alweer nat gaan.. nee, volgens mij heb ik geen ruggengraat dus heb ik er ook niet zoveel last van..

Uiteraard, ik ben dan ook erg bang voor wat die slechte rug mij de komende maanden weer gaat kosten. Hoe dichterbij we komen des te zwakker die wordt..

Uit principe betaal ik eigenlijk nooit de volle mep voor vuurwerk (omdat het niet nodig is, altijd wel een aanbieding 'had ik maar op tijd moeten zijn'
Maar ik wilde toch perce een doos van Evo in de collectie 'voor de variatie' en jaar hoor volle mep in de winkel ter plekke besloten...en hij was nog slecht ook:cry:

Gelukkig geen last van! Budget is budget. Vind het de laatste jaren toch al moeilijk om mijn geld uit te geven aan vuurwerk.

Ruggengraat van een inktvis🙈 ook dit jaar weer veel teveel gekocht alweer maar moeten nog 4 maanden die weer alles van die ruggengraat gaan vragen🙈 Weet wel hoe dit afloopt💸

Verschrikkelijk, heb echt een ruggengraat van papier-maché. Benieuwd hoeveel we nog gaan uitgeven, het wordt nu eigenlijk al te gek :D

Ik had me voorgenomen alleen aan het eind van het jaar te bestellen.... inmiddels 4 bestellingen verder in Breda, Woerden en Rotterdam...
Wel wordt het ieder jaar lastiger om de spullen te kopen die ik mooi vind. Ik weiger namelijk pertinent om meer dan €1,00 per schot te betalen, hoe mooi iets ook is.
Hierdoor merk ik dat mijn keuzes steeds meer verschuiven van de topproducten naar de middenklasse die in de aanbieding is. Mede omdat ik toch wel merk dat ik als veteraan liefhebber eigenlijk de enige ben die daadwerkelijk naar de kwaliteit van de producten kijkt. De mensen waarmee ik ieder jaar Oud en Nieuw vier kijken vooral naar de hoeveelheid die er gestookt wordt en boeit het verschil niet tussen een 100 schots 20 of 25mm bak of een 30mm top product waar je tegenwoordig standaard €1,50 of meer per schot voor dient te betalen. Dus veel aanbiedingen shoppen de laatste jaren en zo een mooie collectie vergaren!

Ik had me voorgenomen alleen aan het eind van het jaar te bestellen.... inmiddels 4 bestellingen verder in Breda, Woerden en Rotterdam...
Wel wordt het ieder jaar lastiger om de spullen te kopen die ik mooi vind. Ik weiger namelijk pertinent om meer dan €1,00 per schot te betalen, hoe mooi iets ook is.
Hierdoor merk ik dat mijn keuzes steeds meer verschuiven van de topproducten naar de middenklasse die in de aanbieding is. Mede omdat ik toch wel merk dat ik als veteraan liefhebber eigenlijk de enige ben die daadwerkelijk naar de kwaliteit van de producten kijkt. De mensen waarmee ik ieder jaar Oud en Nieuw vier kijken vooral naar de hoeveelheid die er gestookt wordt en boeit het verschil niet tussen een 100 schots 20 of 25mm bak of een 30mm top product waar je tegenwoordig standaard €1,50 of meer per schot voor dient te betalen. Dus veel aanbiedingen shoppen de laatste jaren en zo een mooie collectie vergaren!
Die opgave wordt inderdaad steeds moeilijker. Tis ook mijn streven. 30mm wil ik evt nog wel uitwijken naar 1,10, maar zeker niet de 1,50-2€/schot die nu regelmatig gevraagd wordt.

Ik heb er geen last meer van gelukkig, genoeg ruggengraat. Behalve als ik unieke producten tegenkom, bijzondere vuurwerkjes of enorme rammers. Dan moet ik het gewoon hebben. Kwaliteit en ervaringen boven kwantiteit, van al die jaren enorme collecties herinner ik mij ook bovenal die net wat afwijkendere bijzondere producten.

Vroeger wist ik (bewust) niet altijd wat ik uitgaf, heb dat wel eens met terugwerkende kracht uitgerekent. Een ruggengraat bleek in die tijd volledig afwezig.

Gelukkig geniet ik nog steeds enorm van vuurwerk en alles wat bij de sfeer van en richting oud en nieuw hoort. Echter zit de genietdrang 'm voor mij niet meer in hoeveelheden, bedragen en kwantiteit. Ik kan toch niet meer tippen aan de vroegere jaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan