Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Doe even een linkjeVoorgaande jaren ging dat helemaal fout en ik ging het grootste deel van het jaar als ongewervelde door het leven. Dit jaar maar een exoskelet gekocht...
Jij en teveel kopen? Ik kan me daar niets bij voorstellenRuggengraat van een inktvisook dit jaar weer veel teveel gekocht alweer maar moeten nog 4 maanden die weer alles van die ruggengraat gaan vragen
Weet wel hoe dit afloopt
![]()
Die opgave wordt inderdaad steeds moeilijker. Tis ook mijn streven. 30mm wil ik evt nog wel uitwijken naar 1,10, maar zeker niet de 1,50-2€/schot die nu regelmatig gevraagd wordt.Ik had me voorgenomen alleen aan het eind van het jaar te bestellen.... inmiddels 4 bestellingen verder in Breda, Woerden en Rotterdam...
Wel wordt het ieder jaar lastiger om de spullen te kopen die ik mooi vind. Ik weiger namelijk pertinent om meer dan €1,00 per schot te betalen, hoe mooi iets ook is.
Hierdoor merk ik dat mijn keuzes steeds meer verschuiven van de topproducten naar de middenklasse die in de aanbieding is. Mede omdat ik toch wel merk dat ik als veteraan liefhebber eigenlijk de enige ben die daadwerkelijk naar de kwaliteit van de producten kijkt. De mensen waarmee ik ieder jaar Oud en Nieuw vier kijken vooral naar de hoeveelheid die er gestookt wordt en boeit het verschil niet tussen een 100 schots 20 of 25mm bak of een 30mm top product waar je tegenwoordig standaard €1,50 of meer per schot voor dient te betalen. Dus veel aanbiedingen shoppen de laatste jaren en zo een mooie collectie vergaren!