Jet Stream

Als de keuze er was zou ik ook voor deze gaan ipv Sky Screamers.
Beiden 500gram, is de Jet Stream al goedkoper, €25 maar liefst.
Minpunt is dat Sky Screamers 10 salvo's van 6 had, Jet Stream slechts 6 (toch?).
Pluspunt daarbij dat de Jet Stream een opvallend siereffect erbij heeft, en niet alleen maar de gil.
Dat tezamen maakt voor mij dit een pot die z'n geld zeker waard is! €40 voor een bijzondere 500grammer, we geven wel eens meer uit aan zoiets! Toppot!

Ik vind 40 euro juist helemaal niet duur. De oude sky screamers kostte je 65 euro. Jet Stream heeft minder schoten maar het blijft een 500 grammer.

Edit: Sterker nog ik vind hem nog beter dan de Sky Screamers nu ik het echte filmpje heb gezien. De fluit ligt wat octaafjes lager. Wat een geweld zeg bij 6.20 minuut. 1 woord: Geweldig !!!!!

Dat ligt er dus aan wat je voorkeur heeft. 1 zo'n blokje is leuk, maar mij doet dat niets. Als ik al zoiets in actie wil zien, dan wil ik het liefste er minimaal 3/4 in actie zien. Dat kost je al snel 100/200 euro dan en dat wordt toch prijzig. Daarom vind ik hem te duur.

Zelfde verhaal voor andere producten bij mij.

Ik kan meer genieten van 5x een product van 10 euro per stuk dan 1 keer een blok van 50 euro. Mocht ik met meerdere mensen de jaarwisseling vieren, dan kan je zowel dat projectje van 5 blokjes doen als 1 500 grammer, dan is namelijk het budget groter en heb je eenvoudigweg meer keuze. Dit heeft dus met persoonlijke voorkeur te maken. Ik kan daarentegen goed begrijpen dat anderen hier een geheel andere visie op hebben. Ik hoop dat ik je uit heb kunnen leggen waarom ik dit blokje relatief duur vind en het voor mij persoonlijk een twijfelachtig product wordt.

Nou moeten ze de oude Sky Screamers weer terugbrengen op de markt. Echt kikken als je die 2 filmpjes door elkaar heen laat spelen. Dat kan nog eens een heel mooi project worden. 2 verschillende fluittonen :)

Ik vind deze op de film mooier dan de Sky Screamer maar in de film worden er heel veel afgestoken ik moet dus eerst het filmpje van 1 of 2 tegelijk zien en dan kan je pas echt oordelen .Appart effect maar nog even afwachten :)

Als balkenende gewoon de belasting verlaagd kun je er gerust 5 nemen (ja beetje aangeschoten hierzo mijn pa is jarig)

Denk dat daar wel meer voor nodig is dan alleen belasting verlagen haha.
Ach, je kan er ook extra voor proberen te sparen. Als je het écht graag wilt dan...

En ik neem er ook nog eentje, op je vader, gefeliciteerd trouwens!

Vind het toch wel een topprestatie hoor de Jestream. Topic staat nog maar 3-4 dagen online en heeft nu al 2 pagina's :)

Kwestie van vraag en aanbod denk ik. Nadat de Sky Screamers van Beko niet meer in de verkoop zullen gaan zijn we allemaal op zoek naar een goede vervanger van dit product en zover het er nu uit ziet is dit tot nu toe de enigst vergelijkbare product.

Film uit de demo ziet er top uit, echt het geweld wat ik ken van de Sky Screamers. En daarna nog een kleine maar leuke 'Falling Leaves' in het rood.

Zeer mooi ding wat ik zo in de eerste instantie op het filmpje zie!!
Deze gaat hoogstwaarschijnlijk niet in mijn collectie ontbreken!

Officiele product omschrijving Beko 2008-2009 :

36 rauwe luchthuilers schieten met een dikke zilverstaart onwaarschijnlijk hoog de lucht in.
De zilverstaarten eindigen in rode sterren die super lang in de lucht blijven hangen.

4 stuks in karton
Afmetingen : 180x180x230 mm
Adviesprijs : € 49.50

Het is door alleen de prijs al geen aanwinst meer in mijn ogen.

Vergelijk:

Sky Screamers: 12 salvo's van 5 fluiters voor 65 eu

Jet Stream: 6 salvo's van 6 fluiters naar rode falling leaves voor 49,50

Ligt niet helemaal in proportie lijkt me zo.

Je moet er ook bij bedenken dat er voor de falling leaves betaalt word.
Het zijn kleine dingen, maar het moet zeker betaalt worden.

Reken daarbij de prijs stijging van dit jaar en ik denk dat je niet zon verkeerde prijs hebt.
En het is natuurlijk ook nog zo, het is maar wat je ervoor over hebt.

Je verpakt het met mooie woorden.

Falling Leaves zijn niets meer dan op kleur brandende "lonten" dus redelijk betaalbaar

Dat de grondstofprijzen ook in China omhoog zijn gegaan is nog steeds relatief niet te vergelijken met de prijsstijgingen (advies verkoopsprijzen) die hier worden doorgevoerd.

Ik snap dat er geld verdient moet worden maar welk deel van de markt proberen ze er nog mee te kunnen bereiken als merendeel van de mensen met de jaarswisseling niet meer dan 100 á 150 euro aan vuurwerk haalt. Zijn de marges op deze producten dan zo hoog dat ze er maar een "paar" hoeven te verkopen om ze rendabel te maken??

Je verpakt het met mooie woorden.

Falling Leaves zijn niets meer dan op kleur brandende "lonten" dus redelijk betaalbaar

Dat de grondstofprijzen ook in China omhoog zijn gegaan is nog steeds relatief niet te vergelijken met de prijsstijgingen (advies verkoopsprijzen) die hier worden doorgevoerd.

Ik snap dat er geld verdient moet worden maar welk deel van de markt proberen ze er nog mee te kunnen bereiken als merendeel van de mensen met de jaarswisseling niet meer dan 100 á 150 euro aan vuurwerk haalt. Zijn de marges op deze producten dan zo hoog dat ze er maar een "paar" hoeven te verkopen om ze rendabel te maken??

Ik geef daarom ook aan, het zijn kleine dingen maar toch moeten ze betaald worden.

Voor de stijgingen verwijs is je naar dit topic:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=7122&highlight=spreekt+jullie+toe .
Hier word door iemand met verstand van zaken zeer goed uitgelegd waarom de prijzen zo omhoog schieten, het gaat dus niet alleen om de grondstofprijzen.

Heb deze in actie gezien en vind het maar een slap aftreksel van de Sky Screamers. De fluit van de Amazing Yellow Caps en Concerto Rosso die ik ook in actie gezien heb was vele malen scheller en harder. Nee, ik zou dit blokje links laten liggen als ik de keuze zou hebben voor Amazing Yellow Caps, Concerto Rosso of de Zware Jongens.

Ik zie hte al weer,dit is dus zekers geen stand-alone. Dan schiet ik hem maar in combinatie. Beetje jammer,denk nu alweer dat het een miskoop is.

tegenvallen op het filmpje te zien maar het geluid komt niet goed op mij door de cam maar de sky screemers ging de fluit veel langer door. erg jammer voor dit geld had ik liever een ander blok gekocht.
helaas, maar zal het er toch mee moeten doen, dan gaat hij maar om 10:00 de lucht in.

Back
Bovenaan