Jet Stream

Zelfde fluitje als de skyscreamers van vorig jaar lijkt wel... en daar was ik niet positief over.
Vind de prijs/kwaliteit voor deze cake gewoonweg slecht! Beter pak je dan de zware jongens van MARIJN!

Zelfde fluitje als de skyscreamers van vorig jaar lijkt wel... en daar was ik niet positief over.
Vind de prijs/kwaliteit voor deze cake gewoonweg slecht! Beter pak je dan de zware jongens van MARIJN!

Helemaal mee eens....................... !!!!

groet sjoHARMa

Kei gaaf deze dingen. Mijn buurman had deze en daarachter de sky screamers afgestoken..
Vond deze hoger gaan. Ook had de Jet Stream dikkere staarten en een fluit die nog in mijn buik zweefd.

Aanrader

Dit is wel een hele gave pot, hij is hier ook afgegaan. De luchthuilers vlogen vrij hoog en de lichtkogels vond ik erg fel en mooi. die kwamen ook in heel de straat naar beneden.:cool:

Op de film zie je 2x Jet Stream
Ik vindt het nog steeds een goed alternatief voor de Sky screamers.
Wat vinden jullie?

Ik ken de Jet Stream alleen maar van filmpjes.
Ik heb hem in het echt nog niet mee gemaakt.
Dit jaar ben ik wel van plan om hem te gaan kopen.
Die rauwe fluiters die met een dikke zilverstaart omhoog zwabberen vind ik erg gaaf.
Het is in iedergeval geen standaard effect dat je bij elke importeur kunt kopen.

Ik vind de Jet Stream zeker een goede opvolger voor de Sky Screamers alhoewel ik toch hoop dat laatst genoemde ooit weer terug zal komen.
De Sky Screamers geven volgens mij toch nog net wat meer geweld in de straat.

Geweldig !

Na het zien van het laatste filmpje hoef ik niet meer te twijfelen, deze komt absoluut in de collectie.
Wat zal dit lekker veel takke herrie maken in de straat, helemaal als je er ook nog is 2 aan elkaar knoopt :D

thinking

:devil:

dit is inderdaad echt een fantastische pot
ik heb hem zelf nog niet gehad maar dit jaar komt deze lekkere rauwdauwer
er zeker bij . goede schelle fluiters, een hoop geweld voor relatief weinig

Wwow, Ik hoop maar dat ze deze uit de handel halen i.v.m. gevaar!
Mooie pot hoor, maar dit slaat echt alles. Lancering is slecht, erg slecht, en je weet dus niet welke kant ze heengaan.
Meer dan 10 gillers gaan alles behalve verticaal in elk geval.

Ik ga in elk geval volgend jaar voor de Hypnotized en m'n eigengebouwde: Sky Screaming Girls (12 salvo's van 5 Screaming Girls)

2 X Jetstream (gefilmd door Vuurwerkbrabant)

movie

Het blijft een prachtpot. Jammer dat hij niet perfect gaat. Ik hoop dat er nog meer van dergelijke blokjes op de markt gaan komen in 2010!

Ik vind het een hele gave pot, maar zoals die op het filmpje daarboven gaat is het natuurlijk wel wat gevaarlijk.
Dus ze mogen hem wel aanpassen, willen ze dat ik deze pot koop dit jaar...

Back
Bovenaan