Internetconsultatie: Besluit Veilige Jaarwisseling

veel leesplezier..............en allemaal delen xD

Bijlagen

• Like
Waarderingen: LMFR
Ok, ik ben pissig.

Hier heeft FC Grunn reden voor een feestje (nou ja...maar ok); oude geliefde stadion werd 20 jaar geleden gesloopt. Straten afgesloten want ze gaan met fakkels staan zwaaien. Prima. Zij hun feestje.

Realiteit; van 12u tot 15u werd vrijwel nonstop vuurwerk afgestoken, van legaal tot illegaal zwaar spul. Kan allemaal, mag opeens allemaal. Geen vergunning, veiligheidsafstanden, fouilleren, arresteren, alles gedoogd want...

Want...? Ze hebben geen middelen het te handhaven? Durven het niet want hooligans?

Dus straks mag een brave huisvader geen veilige goedgekeurde cake of fontein voor z'n huis en z'n familie afsteken om de jaarwisseling te vieren, is crimineel, krijgt flinke boete plus werkstraf, enz etc. maar ihkv voetbal en potentieel geweld mag alles.

Dus ik ga bij een verbod me maar tussen de hooligans begeven, me gevaarlijk opstellen door zwaar spul naar handhavers te gooien, want dan mag ik rustig stoken wat ik wil wanneer ik wil.

Ze willen blijkbaar de balans door laten slaan naar wetteloosheid. Hoe leuk de theorie op papier ook kan lijken, dit is dus de realiteit waar de maatschappij voorstaat met betutteling als dit; verdere verharding.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan