Ik zoek een cake

Hoe heet dit effect en weet iemand of dit effect ook ergens anders goedkoper te halen valt? =)
Graag ook in een waaier als het kan.

Precies die ik ook bekeek, Blutenregen heeft veel plum effecten. Ik vind dat persoonlijk toffer dan Ghost, maar dat ben ik dan :p
Wat is volgens jou het verschil tussen plum en ghost? Ghost bestaat naar mijn mening helemaal niet in consumenten vuurwerk. Ghost is een illusie van verplaatsing door variërende brandduratie, vaak aangevuld met color change. Plum in consumenten vuurwerk wordt vaak door de war gehaald met ghost. Geen aanval overigens, vind het leuk om te zien hoe mensen bepaalde effecten zien :).

Wat is volgens jou het verschil tussen plum en ghost? Ghost bestaat naar mijn mening helemaal niet in consumenten vuurwerk. Ghost is een illusie van verplaatsing door variërende brandduratie, vaak aangevuld met color change. Plum in consumenten vuurwerk wordt vaak door de war gehaald met ghost. Geen aanval overigens, vind het leuk om te zien hoe mensen bepaalde effecten zien :).

Voor Plum zie ik echt die kleine 'wolkjes' achtige dingen voor me zie bijvoorbeeld de peking opera 10 van RiakeoPLUM.PNG
Voor ghost zie ik dit voor me

Heeft denk ik ook te maken met de dikte van de effecten, dat plum is echt een wollige vertoning voor mij

Back
Bovenaan