Gototop
VWC lid
Heb em nog genoeg aangeboden zien worden.
En met een beetje pech is alles uitloop dit jaar
Ja hij is nog wel te vinden, maar was vorige jaar een hype op dat ding, dus wacht niet te lang

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb em nog genoeg aangeboden zien worden.
En met een beetje pech is alles uitloop dit jaar
Dierencakes van china red zijn ook wel goed.Wat is volgens jullie de siercake met de hardste burst?
Tja, 1 oktober.....Dierencakes van china red zijn ook wel goed.
Heb er een aantal besteld. Hopelijk mogen ze uitgeleverd worden.Tja, 1 oktober.....
Ik ben opzoek naar het fish effect. Iemand een idee of dit nog te krijgen is?
Ik ben opzoek naar het fish effect. Iemand een idee of dit nog te krijgen is?
Welk deel bedoel je want er zitten diverse effecten in.Hoe heet dit effect en weet iemand of dit effect ook ergens anders goedkoper te halen valt? =)
Graag ook in een waaier als het kan.
Ik bedoel de waaier shot bij 1:23 na die crackling palm/rode ghost. Het lijkt op een nog tragere dragon egg effect.Welk deel bedoel je want er zitten diverse effecten in.
Soort plum met een grotere vertraging en intensere verbranding ofzo. Is dat niet een keer door Evo als eisblümen op de markt gebracht?Ik bedoel de waaier shot bij 1:23 na die crackling palm/rode ghost. Het lijkt op een nog tragere dragon egg effect.
Ik bedoel de waaier shot bij 1:23 na die crackling palm/rode ghost. Het lijkt op een nog tragere dragon egg effect.
Soort plum met een grotere vertraging en intensere verbranding ofzo. Is dat niet een keer door Evo als eisblümen op de markt gebracht?
Ja daar zit ik ook aan te denken, ik weet dat Funke ook veel van deze effect type heeft
Hoe heet dit effect en weet iemand of dit effect ook ergens anders goedkoper te halen valt? =)
Graag ook in een waaier als het kan.
Zie
Wordt lastig. Dacht gelijk aan de Blutenregen, maar dat is white plum naar brocade. Dit is meer white blum naar palm effect met brocade mine.
Wat is volgens jou het verschil tussen plum en ghost? Ghost bestaat naar mijn mening helemaal niet in consumenten vuurwerk. Ghost is een illusie van verplaatsing door variërende brandduratie, vaak aangevuld met color change. Plum in consumenten vuurwerk wordt vaak door de war gehaald met ghost. Geen aanval overigens, vind het leuk om te zien hoe mensen bepaalde effecten zienPrecies die ik ook bekeek, Blutenregen heeft veel plum effecten. Ik vind dat persoonlijk toffer dan Ghost, maar dat ben ik dan![]()
Helder bedankt!Het is een vorm van Plum effect, je ziet het ook bijvoorbeeld bij deze Riakeo
Wat is volgens jou het verschil tussen plum en ghost? Ghost bestaat naar mijn mening helemaal niet in consumenten vuurwerk. Ghost is een illusie van verplaatsing door variërende brandduratie, vaak aangevuld met color change. Plum in consumenten vuurwerk wordt vaak door de war gehaald met ghost. Geen aanval overigens, vind het leuk om te zien hoe mensen bepaalde effecten zien.