skyrider
VWC lid
Natuurlijk denk je wel eens fuck off,met al die nare berichten en de anti vuurwerk lobby. Maar de berichtgeving over vuurwerkslachtoffers,het maakt mij toch een stukje bewuster. Al is de eerste reactie al snel,een door emotie gevoede kijk mij dan,zo kan het ook. En het gaat meestal goed,maar niet altijd. Dat is helaas de realiteit. Ben zelf ook een keer,2e en 3e graads verbrand geweest aan mijn enkel. Door iets wat mis ging,door een familielid.
Maar ik volg niet constant al die berichten. Heb ook gewoon een leven. Je steeds laten opvreten,door al die negatieve berichten. Dat is zonde van de tijd,je bereikt er niks mee. Je wordt alleen maar meer gefrustreerd. Zoals al vaker gezegd hier,als die berichten zo bepalend zijn. Neem dan gewoon afstand.
Maar ik volg niet constant al die berichten. Heb ook gewoon een leven. Je steeds laten opvreten,door al die negatieve berichten. Dat is zonde van de tijd,je bereikt er niks mee. Je wordt alleen maar meer gefrustreerd. Zoals al vaker gezegd hier,als die berichten zo bepalend zijn. Neem dan gewoon afstand.