Hydra Serie

Je hebt ook groot gelijk hoor :wink:

Maar als ze toch gaan, dan gaan ze niet alleen voor de 7 koppig monster denk ik. Dan kunnen ze mopperen, ze kunnen ook kiezen wat anders mee te nemen.

Denk dat de kartonnen als warme broodjes over de toonbank zullen gaan...
6 pagina's terwijl er nog niet eens wat verkocht is... tot vandaag dan...

Hier alvast het eerste warme broodje :)
P1010478.jpg

P1010481.jpg

P1010479.jpg

P1010480.jpg

Afmeting is niet zo heel groot van een karton. Om het karton met de potten zit kippengaas en daar omheen nog stevige kabels(niet met een schaar door te knippen) Daarom zit nog een kartonnen doos. Dit is volgensmij verplicht voor het vervoer ervan??
maar de grootte valt echt mee

Dat 'grapje' over die 2 inch! geloof ik eigenlijk wel. Er bestaan 2 inch cakes die slechter presteren dan dit. Zie dat die Hydrapotten echt kwaliteitspotten zijn..... jammer dat ik zo ver moet rijden om ze te halen, zou ze erg graag aan mijn collectie toevoegen.

De Hydra F.... heeft erg kleine boeketjes zo te zien.
Lijkt wel een 250 gram potje.
Ik hou mijn hart vast voor de andere blokken van deze serie...

Oeff, komt op het filmpje aardig over als een butt ding, de salutes gaan nog zachter dan de sierbursts, dit kan je dan vaak nog vrij betrouwbaar afleiden van een film.
Hoop dat het de slechtste uit de serie is, of dat het filmpje een vertekend beeld geeft.

Wacht graag op jouw oordeel jejestilo.

Laatst bewerkt:
Als je post 89 had gelezen dan zie je dat ik deze potten niet in mijn bezit heb... dat filmpje is niet van mij, had het er even moeten bijvermelden.

Het is duidelijk dat deze een stuk minder is dan de 3 Hydrapotten die geschoten zijn.

Misschien wil Yoshimitsi de anderen laten zien...

mvg

Als je post 89 had gelezen dan zie je dat ik deze potten niet in mijn bezit heb... dat filmpje is niet van mij, had het er even moeten bijvermelden.

Het is duidelijk dat deze een stuk minder is dan de 3 Hydrapotten die geschoten zijn.

Misschien wil Yoshimitsi de anderen laten zien...

Haha nee sorry, ga toch echt wachten tot O&N!
Maar iig hopen dat de rest beter is als die van het filmpje! want die boeketjes zijn wel erg klein! Crackling mine is wel een pluspunt.

in de hydra F zit 408 gram.
Dus dat is al redelijk gevuld, 22.6 gram per shot. Daar moet toch iets redelijks uit te halen zijn;-)
greetzzz

Misschien zijn ze nog een beetje vochtig? Ze komen immers no zo vers uit de transportcontainers...Zou het ook kunnen dat daardoor de effecten niet goed uit de verf komen?

Back
Bovenaan