Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oh dat is apart. Toen ik er eergisteren was wisten ze nog totaal niks, alleen dat de fluted 1000 al op voorraad was, maar over andere producten konden ze nog niks zeggen.ik ben gister langs geweest en ze zijden dat de conteners de 26e (oktober) aan zouden komen in de haven en dat ze met een beetje geluk die zelfde dag nog in olen en baarle verkrijgbaar zouden zijn.
je hoeft trouwens niet bang te zijn dat ze snel uitverkocht zijn, ze hebben namelijk
2.500 kartonnen ingekocht
dat word zeker 2 kartonnen me naar huis.
De datum klopt niet. Rond 28 october (mocht de boot niet zinken......) komt er een lading nieuwe producten aan. Ik heb op VWB gelezen dat de MOD's ook al binnen zijn (deels).
Ik heb op VWB gelezen dat de MOD's ook al binnen zijn (deels).
Zijn nog wel onbevestigde berichten, medewerkers van OF hebben later op diezelfde dag aangegeven dat er nog niets binnen was en dat ze met de volgende levering waarschijnlijk (al dan niet deels) meekomen.
(off-topic)
Weet je zeker dat dit dan over dezelfde mod's ging? Je heb namelijk vier verschillende series.
Wat ik heb vernomen is dat een deel dus wel al binnen is.
Nee. In dat topic staat dat ze vandaag LAAT aankomen in Baarle, en de verkoop zal daar vanaf morgen (zaterdag) geschieden.