Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk Denk Denk.. De stookprojecten voor 18.00 en 22.00 uur heb ik redelijk bedacht en op orde. Voor de 00.00 show is het wat lastiger om dat er dan iets meer de lucht in moet. Ik heb voor van onderstaande producten een schiet volgorde in gedachten. De vraag is of een mede liefhebber het leuk vindt om ze naar eigen inzicht te rangschikken, zodat ik eventueel nog verbeteringen in mijn show kan doorvoeren.
Op het moment dat er feedback komt plaats ik de volgorde die in zelf in gedachten heb, zodat er echt met een frisse blik naar gekeken wordt.

1 x Burning Horse (Zena)
1 x Gipsy Water (Mania)
2 x Secret Salute (Rubro)

1 x Cruel Traction (Wolff)
1 x The Voltfather (Volt)
1 x Acceleration Box (Volt)
1 x Rebound (Volt)
1 x X-treme Blink Box
1 x Mash-up box (Burn-it)
1 x Double Dutch box (Barely Legal)
1 x Garden party 2 (Pangu)
1 x Smashbox 2 (Pangu)
1 x Green tail with purple star (Mania)
1 x Bad #ss box (Mania)
2 x Actie showbox 2.0 (Mania)
2 x transbomber (Rubro)

Ben benieuwd!

Ik ben van plan om een aantal boxen van Rubro achter elkaar af te steken maar ik wil graag weten welke volgorde jullie aan zouden houden. De volgende producten wil ik hierbij gebruiken;

Tsunami Box
4 Seasons
Transbomber

Ik dacht zelf dat deze volgorde ook een aardig spektakel zal opleveren.

Ik ben van plan om een aantal boxen van Rubro achter elkaar af te steken maar ik wil graag weten welke volgorde jullie aan zouden houden. De volgende producten wil ik hierbij gebruiken;

Tsunami Box
4 Seasons
Transbomber

Ik dacht zelf dat deze volgorde ook een aardig spektakel zal opleveren.

Ik zou in ieder geval eindigen met de Transbomber.
Zelf zou ik denk ik eerst de 4 Seasons doen en dan de Tsunami . Die laatste is volgens mij toch net iets sneller in opbouw.

Showtje zit nu aardig in elkaar. Wel heb ik nog een andere vraag:
Hoe brengen jullie je showtje naar het schietveld?
Ik ben vorig jaar 20 minuten bezig geweest om alles klaar te zetten, vrij frustrerend als iedereen om je heen aan het knallen is.
ik heb het idee om alles op een houten plaat te zetten per post (3 totaal) maar ben bang dat het dan weer niet te tillen is. Of ik begin om half 12 met opbouwen maar ben dan niet op 12 uur om af te tellen... Ook wil ik meerdere camera`s opstellen om alles goed te filmen.. maar dat laat ik waarschijnlijk over aan m`n vriendin en zus:D
Ben benieuwd hoe jullie dat doen en misschien kan ik daar ook wat mee!

Groeten Romano

Showtje zit nu aardig in elkaar. Wel heb ik nog een andere vraag:
Hoe brengen jullie je showtje naar het schietveld?
Ik ben vorig jaar 20 minuten bezig geweest om alles klaar te zetten, vrij frustrerend als iedereen om je heen aan het knallen is.
ik heb het idee om alles op een houten plaat te zetten per post (3 totaal) maar ben bang dat het dan weer niet te tillen is. Of ik begin om half 12 met opbouwen maar ben dan niet op 12 uur om af te tellen... Ook wil ik meerdere camera`s opstellen om alles goed te filmen.. maar dat laat ik waarschijnlijk over aan m`n vriendin en zus:D
Ben benieuwd hoe jullie dat doen en misschien kan ik daar ook wat mee!

Groeten Romano

Moeilijke dingen inderdaad. Afhankelijk van de buurten je uitzicht op het veld zou ik kiezen voor 23:30 beginnen, en om 00:01 die kant op. Als dat echt niet kan zou ik pallets bouwen en gekken uitnodigen die mee willen tillen om 00:00!

Hallo beste mede pyro,s

Ik heb de volgende producten wie kan me tips geven over de 12 uur project
Hier is de lijst met producten die ik heb uitgezocht

Vuurwerk producten 2016-2017

Show list

1x Ubuntu
1x Dragon fly
2x final showdown
4x awaken
4x hoogmoed
1x Grand bouquette
4x Lightning
4x dazzle
2x Magician
2x elfworld
1x youth spring
2x circus
2x spring fairyland
2x parentado
2x be-roertjes
2x rainbow
1x Tokyo gold
2x blinking sky
2x willow time
2x sirens
2x battle stars
1x fast silver whistling
2x event singal lights
2x thunder smoke
1x super star pack
2x brulaapje
2x wil wil wel
1x cross
5x mine silver blink
1x imperial blink mix box
1x event cake No.4
2x crackling purple
3x three lions
2x mad twister
2x family party
2x lionsgate
2x concertto Rosso
1x transbomber
1x area 51 box
1x crashbox
1x event palm battery

Laatst bewerkt:
Ikzelf heb 6 projectjes geschreven, tips over de uitvoering zijn meer dan welkom. Dit zijn ze, alles is al besteld. En ja, ze hebben allemaal een schattige naam meegekregen:

- "The warm-up"

2x Badarbunga (v-shape)
3x Bonbini Palm (W-shape)
1x Ready to Rumble

- "Pearl Project"

2x Mythos (V-shape)
2x Pearl 96
2x Malibu Action
1x Machine gun box (cake 1)

- "Silence... ohw wait"

8x Pearl 96 (opbouwend)
2x Mute the Flute (eindigend tegelijk met Pearls

- "Bon Bouquet"

1x Thunderous Buffalo
1x Skies of Gold
1x hallucinator
1x Flacid Cannon
1x Crazy kamikaze

- "Hello"

4x Event Signal Lights
1x Event stage Maker
1x Thorn
1x Pounding Napalm
2x Return Of the Phoenix
2x bad attitude

- "Wake Up!"

4x Blinky's
2x Heroic Strike (tegelijk)
1x Machine Gun Box (Cake 2)
1x Secret Salute
1x Raw Whistler
1x Crackling Cry
1x Final Fate

Gelukkig Nieuwjaar, dacht ik zo!

Ik heb 2x de Final Order besteld, om dat als 00:00 als eerste vuurwerk van het jaar af te steken. Vraag is of ik hem tegelijk moet schieten, of achter elkaar/apart?

Ik heb 2x de Final Order besteld, om dat als 00:00 als eerste vuurwerk van het jaar af te steken. Vraag is of ik hem tegelijk moet schieten, of achter elkaar/apart?

De shape komt wel mooier uit apart, maar de chaos is een stuk groter met 2. Ik zag zelf een projectje van pyrospace, dus ga de finale order in combinatie met de freestyle fan schieten.

De shape komt wel mooier uit apart, maar de chaos is een stuk groter met 2. Ik zag zelf een projectje van pyrospace, dus ga de finale order in combinatie met de freestyle fan schieten.

Is het misschien dan een idee om ze naast elkaar te zetten, waardoor je het waaier effect wel behoudt, alleen dan 2x zo zwaar?

Ik heb de volgende producten tot mijn beschikking tijdens de jaarwisseling. In welke volgorde zou dit het mooiste zijn?

- Return of the Phoenix
- Relevation
- The Malibu Action
- Stormchaser
- Flash of the Gods (box)
- Zero Tolerance (box)
- Tsunami Box (box)
- 4 Seasons (box)
- Transbomber (box)
- King Crown w/ Glitter (box)
- Narcotic Box (box)
- Havana Palm Tree (box)
- Blending Scars (box)
- Super Blinking Willow
- Roar!
- Loud and Clear
- Sunbeam 1 en 4
- Immortal Special (box)
- Zahna Replica (box)

Ik wil nog een mooie box kopen en twijfel tussen Rubro flash of god's of de cruel traction. Welke raden jullie mij aan? Komen de Rubro demo films over het algemeen overeen net hetgeen wat je in de straat krijgt?

Ik wil nog een mooie box kopen en twijfel tussen Rubro flash of god's of de cruel traction. Welke raden jullie mij aan? Komen de Rubro demo films over het algemeen overeen net hetgeen wat je in de straat krijgt?

We weten helaas nog niet hoe veel van de Rubro producten het dit jaar zullen doen. Er zijn nog geen demo-filmpjes van de FOTG beschikbaar dus deze blijft een risico. Met de Cruel zit je veilig want deze presteert gegarandeerd goed. De burst en tempo is hierbij top en de boeketten zeer groot. De verscheidenheid aan effecten is echter beperkt t.o.v. de FOTG. De FOTG is meer een show om van te genieten ipv om je straat weg te blazen...
Ik heb dit jaar dan ook maar voor beide gekozen. :p

ik ben bezig met het voorbereiden van een showtje nou is dit de volgorde die ik tot nu toe heb:

Sunbeam 1
Snowstorm
Sunbeam 3
festival show 150
Golden wall
Brocade king 2x
Brocade Finale 2x
Woede 2x
Splitting comets 2x
Malibu action 4x
its mine 2x
Massive 3x
Concerto rosso 4x
Pounding napalm 4x
Daisy beam 4x
The beast 4x
Shanghai 2x
Multi color spining 2x
Cruel Traction 2x
Crackling cry 2.0 4x

Finale
Return of the phoenix 8x
matrix 12x
finale fate 2x

Happy thunder Q 12x
Groundshaking/Kado3 4x

misschien hebben jullie nog tips of ideeen over de afsteek volgorde?

Ik ben bezig met het voorbereiden van een klein project. Ik zou alleen wat advies willen voor de finale ik wil graag in korte tijd heel veel actie en geweld in de lucht. dat een paar seconden duurt maar een wow effect geeft. Afgelopen jaar heb ik als finale drie maal een Zena Crazy kamikaze in smalle W vorm geschoten. Ik heb een Zena NL en een Vuurwerktotaal winkel in de buurt. Budget voor de finale is ongeveer 100 euro.

Alvast bedankt, Noah

Ik ben bezig met het voorbereiden van een klein project. Ik zou alleen wat advies willen voor de finale ik wil graag in korte tijd heel veel actie en geweld in de lucht. dat een paar seconden duurt maar een wow effect geeft. Afgelopen jaar heb ik als finale drie maal een Zena Crazy kamikaze in smalle W vorm geschoten. Ik heb een Zena NL en een Vuurwerktotaal winkel in de buurt. Budget voor de finale is ongeveer 100 euro.

Alvast bedankt, Noah

2x Whistle ti-cloud + 1x Crackling Chry 2.0? Of andersom

Zoiets? Echte andere at-once cakes zijn er niet echt meer. Maar dan heb je wel veel chaos in een korte periode.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan