Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vuurwerktotaal:
1x karton Extreme Salute 2.0
1x Double Gold Box

2x Crackling Fan 2.0
2x Gold Rush
1x Capital

Wolff:
3x Return Of The Phoenix

Nou zie ik dat je wel van goud houd en dat je al bij Wolff / Underground van plan bent om te bestellen. Neem dan zeker de Gold Strike mee! Erg mooi blokje met goede diverse effecten. Zie het linkje voor het topic:

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?40938-The-Gold-Strike

Voor de rest ziet t eruit als een mooi lijstje! Mooie boxen, mooie cakes en vuurpijlen :D

Ik heb de volgende bestellingen:

1x Zena Mayem - 4 losse cakes(zena)
4x Wacky Whistler (zena)
6x Secret Salute (Rubro)
1x Event Palm W105 - 3 lossen cakes(rubro)
1x Transbomber - 4 losse cakes (Rubro)

Nu wil ik sowieso de 4x wacky whistler en 6x secret salute in een eindproject zetten, maar ik weet niet zo goed wat ik er voor moet doen.
Ik ben nog van plan om de Machinegun Box van Volt (Vuurwerktotaal) te bestellen en heel misschien her en der nog wat los spul, maar dan houdt het wel op.
Iemand ideeën?

Ik heb de volgende bestellingen:

1x Zena Mayem - 4 losse cakes(zena)
4x Wacky Whistler (zena)
6x Secret Salute (Rubro)
1x Event Palm W105 - 3 lossen cakes(rubro)
1x Transbomber - 4 losse cakes (Rubro)

Nu wil ik sowieso de 4x wacky whistler en 6x secret salute in een eindproject zetten, maar ik weet niet zo goed wat ik er voor moet doen.
Ik ben nog van plan om de Machinegun Box van Volt (Vuurwerktotaal) te bestellen en heel misschien her en der nog wat los spul, maar dan houdt het wel op.
Iemand ideeën?

Ik vind dit een leuk topic, lekker met mensen meedenken :)

Maar in jouw geval, moet ik het voor me zien als: 'Project' - Finale WackyWhistler + Secret Salutea
En je weet nog niet wat je project moet worden? Heb je een soort budget, of moeten de cakes uit de boxen die je noemt gebruikt worden?

Machinegun Box is sowieso een leuke om in je project erbij te stoppen :) Misschien leuk om te starten met een 'At Once' of een andere salvo cake, dan een projectje en dan je finale? Of je laat die 'At Once' ook vóór het begin van je finale nog een keer terugkomen? Heb je een mooie complete show.

Voor de rest ben ik benieuwd wat je precies bedoelt, en uit welke merken we keuze hebben om een showtje op te zetten :)

Groet, Koala

Ik zit te twijfelen over onze finale van de show, tot nu toe heb ik 8x Secret Salute & 8x Return of the Phoenix, allen tegelijk. Ik zit eraan te twijfelen om dit te doen:
8x Secret Salute --- 6x Hyperlite --- 8x Return of the phoenix

Iemand een idee of dit wat zou kunnen zijn? Dat je dus het sier van de Hyperlite in het midden houd? Of heeft iemand voor +- €150 een ander alternatief om toe te voegen aan de finale?

Ik zit te twijfelen over onze finale van de show, tot nu toe heb ik 8x Secret Salute & 8x Return of the Phoenix, allen tegelijk. Ik zit eraan te twijfelen om dit te doen:

Iemand een idee of dit wat zou kunnen zijn? Dat je dus het sier van de Hyperlite in het midden houd? Of heeft iemand voor +- €150 een ander alternatief om toe te voegen aan de finale?

Als je voor zeker wil gaan (cakes die zichzelf al bewezen hebben):

In de zelfde prijsklasse, fluit met sier: Gravity(Rubro), Daisy Beam (Rubro).

Verder heb je nog de Pounding Napalm(Vuurwerkmania) maar die moet zichzelf ook nog bewijzen.

Als je voor zeker wil gaan (cakes die zichzelf al bewezen hebben):

In de zelfde prijsklasse, fluit met sier: Gravity(Rubro), Daisy Beam (Rubro).

Verder heb je nog de Pounding Napalm(Vuurwerkmania) maar die moet zichzelf ook nog bewijzen.

Hoi Mavcovic,

Klopt zeker, maar de Daisy Beam en Gravity zitten al in mijn show. Daarom dacht ik de Hyperlite voor de afwisseling te doen. Tevens denk ik dat de Daisy Beam te ''sierlijk'' is voor de finale, bang dat die ondergesneeuwd raakt door de knal en fluit.

Je zou, als je wilt afstappen van fluit/sier, ook een aantal keer Cruelty (Wolff) tussen de twee onderdelen in kunnen stoppen. Goede harde bursts, mooi sier, en een mooie aanloop naar de 8x Retrun of the phoenix. Allicht na de Return of the Phoenixen nog 2 stuks At once om het echt af te sluiten? Ben wel benieuwd naar je hele project! :)

Je zou, als je wilt afstappen van fluit/sier, ook een aantal keer Cruelty (Wolff) tussen de twee onderdelen in kunnen stoppen. Goede harde bursts, mooi sier, en een mooie aanloop naar de 8x Retrun of the phoenix. Allicht na de Return of the Phoenixen nog 2 stuks At once om het echt af te sluiten? Ben wel benieuwd naar je hele project! :)

Hoi Koala. Ik heb al 8x Cruelty in W-shape in mijn show. Zie dit topic voor mijn gehele show:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43269-Oud-en-nieuw-16-17-van-Djaimy/page2 post 22. Er is nog wel wat gewijzigd, dat zal ik vanavond even uploaden.

Avond! Graag jullie mening over het volgende:

Ik wil een fluitproject doen waarvoor ik 2x wacky whistle heb en 2x ambush. Nu wilde ik daar 2x return of the phoenix tussen zetten, alleen ben ik aan het twijfelen geraakt. namelijk de return of the phoenix weg laten en er 2x daisy beam of 2x pounding napalm achteraan doen. Alle 3 de potten zijn voor de zelfde prijs te krijgen. Wat zouden jullie doen?

ik zal hier tegen het einde van het jaar ook eens informeren.. wat de beste afsteek volgorde na 00:00 is

Avond! Graag jullie mening over het volgende:

Ik wil een fluitproject doen waarvoor ik 2x wacky whistle heb en 2x ambush. Nu wilde ik daar 2x return of the phoenix tussen zetten, alleen ben ik aan het twijfelen geraakt. namelijk de return of the phoenix weg laten en er 2x daisy beam of 2x pounding napalm achteraan doen. Alle 3 de potten zijn voor de zelfde prijs te krijgen. Wat zouden jullie doen?

Ja moeilijk. De Daisy beam heeft zich al zeker bewezen en heeft 370 gram en 25 shoten tov 36 shoten en 297 gram van de pounding napalm. De daisy beam heeft dus wat vollere boeketten. De pounding napalm schiet in salvo's wat wel weer meer geweld levert en past meer binnen een fluitproject. De return of the phoenix is een top cake, maar als finale zou ik de zeker voor de Daisy beam of Pounding napalm adviseren voor meer geweld. Je zegt zelf dat het een fluitproject is, dan zou ik toch kiezen voor de pounding napalm.

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn bestellingen reeds geplaatst maar twijfel over een toevoeging aan mijn kleuren projectje.

Ik heb al besteld:

-Cruel traction
-Bad #ss box
-1,2' Spinning tail to multicolor
-1,2' Green tail to purple star W green

Ben erg tevreden met deze producten maar denk er nu aan om de Event Horizon 3Z van Rubro toe te voegen. Vond dit een mooie box, maar de prijs/kwaliteit vond ik te matig. Nu is deze box ineens voor 69,- (ipv 119,-) te krijgen in de dagaanbieding van Valk.

Voegt deze box wat toe aan mijn kleurenshowtje, of zal deze box volledig weggeblazen worden door bijv. de cruel traction? In dat geval kan ik hem beter laten staan.

Ik heb dit jaar voor het eerst dat ik een aardige bestelling heb gedaan alleen weet niet goed wat ik kan combineren met de volgende producten. 1 x transbomber 4 gravity 1 x sick six 6 4x heavy legend 16 4x heavy legend 25 12x Secret salute 1 karton big 19 1x buurt ass 2 x crash box 4x massive 1x immortold gold 1x 4seaons als er mensen zijn die mij hier iets mee verder kunnen helpen zou mooi zijn

Ik heb dit jaar voor het eerst dat ik een aardige bestelling heb gedaan alleen weet niet goed wat ik kan combineren met de volgende producten. 1 x transbomber 4 gravity 1 x sick six 6 4x heavy legend 16 4x heavy legend 25 12x Secret salute 1 karton big 19 1x buurt ass 2 x crash box 4x massive 1x immortold gold 1x 4seaons als er mensen zijn die mij hier iets mee verder kunnen helpen zou mooi zijn

- sick six
- Buurt Ass
- 1x big19
- 2x big19
- 3x big19
- 4x heavy legend 16
- 4x heavy legend 25
- 6x big19
- immortal gold
- 4 seasons
- cake a transbomber
- cake b transbomber
- 2x crashbox
- cake c transbomber
- cake d transbomber
- 4x Massive
- 4x gravity
- 12x Secret Salute

Zoiets?

- sick six
- Buurt Ass
- 1x big19
- 2x big19
- 3x big19
- 4x heavy legend 16
- 4x heavy legend 25
- 6x big19
- immortal gold
- 4 seasons
- cake a transbomber
- cake b transbomber
- 2x crashbox
- cake c transbomber
- cake d transbomber
- 4x Massive
- 4x gravity
- 12x Secret Salute

Zoiets?

Jaa zoiets maar wil zeg maar een paar projecten maken voor in de voor avond en voor 18:00 en 0:00

Jaa zoiets maar wil zeg maar een paar projecten maken voor in de voor avond en voor 18:00 en 0:00

Je kan leuke W-shapes maken met die Big19s en de Heavy Legends.

Bijvoorbeeld:
W-shape:
\ 1x HL16 \ | 1x HL25 | / 1x HL16 /
gevolgd door
\ 1x HL25 \ | 1x HL16 | / 1x HL25 /

En dezelfde soort combinaties met de big19. Steeds 2 dezelfde links en rechts en dan 1 in het midden.

Maar je kan ook een Big19 1-2-3-6 tegelijk project maken.

4x Massive achter een box zetten?

1x Gravity gevolgd door 3x Secret Salute om 18:00. En dan om 0:00 de overtreffende trap daarvan: 3x Gravity gevold door 9x Secret Salute.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan