Clumsy
VWC lid
Bedankt voor de waardevolle bijdrageGeen show, gewoon los afsteken. Dus geen hulp nodig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de waardevolle bijdrageGeen show, gewoon los afsteken. Dus geen hulp nodig
Heb 2 x de rotp ,2 x de precious gold en 2 x de turning boom van wolff,wil ze als projectje schieten welke combinatie zou jij maken met deze 6 cake's ?
Heb zowel visco als de roze lont om ze te koppelen dus ben benieuwd wat jullie zouden doen en waarom (schiet tempo, kaliber, tijdsduur)
Het is geen prijsvraag maar,kom maar op met de ideeën![]()
Eventuele 2e project bestaande uit,
1x mega 5 star assortiment,5 x 15 shots 25mm meen rond de 240 gr nem
1x viva la vita assortiment,6 x 19 shots 30mm meen rond de 450 gr nem
1x riakeo toxic 25 shots 30mm
1x riakeo Eclipse 25 shots 30mm
Ben benieuwd![]()
Heb 2 x de rotp ,2 x de precious gold en 2 x de turning boom van wolff,wil ze als projectje schieten welke combinatie zou jij maken met deze 6 cake's ?
Heb zowel visco als de roze lont om ze te koppelen dus ben benieuwd wat jullie zouden doen en waarom (schiet tempo, kaliber, tijdsduur)
Het is geen prijsvraag maar,kom maar op met de ideeën![]()
Dat is eigenlijk ook wel zo'n beetje wat ikzelf in gedachten had eerlijk gezegd ,alleen dat in v shape zetten vergt wel weer wat knutsel werk ,effe denken hoe dat het makkelijkst en veilig kan ,suggesties welkomIk zou ze in V shape zetten. Eerst de precious gold en dan aan het reservelont de ROTP tegelijk met roze lont de turning Boom. Dus spinners en fluit als slot.
Jij houd van chaos begrijp ikDeze is leuker. 2 mega 5 star tegelijk, dan 3 in W shape. Dan de toxic en eclipse tegelijk en dan de Viva la Vita all at once.
Kan en komt waarschijnlijk nog wel meer bij ,ken de openers niet direct die je aangeeft maar ga ze even bekijken om je idee te zien .heb genoeg mooie producten die er evt als opener kunnen worden gebruikt, best wel leuk om andere suggesties te polsen zoKan er nog wat bij? Leuke opener als Washington Monopolist misschien of Fire Festival?
Erg sierlijk en direct de aandacht trekker, daarna:
Turning boom - ROTP - Turning Boom > Precious Gold 2x in V > ROTP - Eclipse - ROTP
Viva la Vita lekker bewaren en/of los schieten, evenens de Toxic of deze omwissel voor de Eclipse afhankelijk smaak.
Dat is eigenlijk ook wel zo'n beetje wat ikzelf in gedachten had eerlijk gezegd ,alleen dat in v shape zetten vergt wel weer wat knutsel werk ,effe denken hoe dat het makkelijkst en veilig kan ,suggesties welkom![]()

Heb de something different/midnight serenade, zou idd een mooie opener zijn voor zo'n projectje, 20 mm stil vuurwerk maar wel indrukwekkend, goed idee ???Kan er nog wat bij? Leuke opener als Washington Monopolist misschien of Fire Festival?
Erg sierlijk en direct de aandacht trekker, daarna:
Turning boom - ROTP - Turning Boom > Precious Gold 2x in V > ROTP - Eclipse - ROTP
Viva la Vita lekker bewaren en/of los schieten, evenens de Toxic of deze omwissel voor de Eclipse afhankelijk smaak.
Jij houd van chaos begrijp ik![]()
Vrij simpel idd en niet teveel werk,Mwa... de rijen aan elkaar met ductape, 2 a 3 cm hoog plankje eronder zodat beide rijen schuin staan en aan de buitenkant 2 bakstenen aan elke zijde leggen. Werkt prima![]()
Vrij simpel idd en niet teveel werk,![]()
Dat is eigenlijk ook wel zo'n beetje wat ikzelf in gedachten had eerlijk gezegd ,alleen dat in v shape zetten vergt wel weer wat knutsel werk ,effe denken hoe dat het makkelijkst en veilig kan ,suggesties welkom![]()
Kan en komt waarschijnlijk nog wel meer bij ,ken de openers niet direct die je aangeeft maar ga ze even bekijken om je idee te zien .heb genoeg mooie producten die er evt als opener kunnen worden gebruikt, best wel leuk om andere suggesties te polsen zo![]()
Heb de something different/midnight serenade, zou idd een mooie opener zijn voor zo'n projectje, 20 mm stil vuurwerk maar wel indrukwekkend, goed idee ???
Vindt ikzelf dan weer zonde,ja bruut geweld dat zeker maar de effecten gaan in elkaar op en is van korte duurIk heb vorig jaar de disturbed ook at once geschoten. Allemachtig prachtig!
Bedankt voor de input en de tips,opa gaat weer puzzelen denk ikV shape is makkelijk de maken.
Gewoon een aantal zijflappen van je andere doosjes afscheuren, oprollen en in vorm tapen.
Cakes eraan vast tapen en aan weerszijden een paar linker stenen mocht het bewegen/om willen vallen.
Fire Festival echt een aanrader man! Dikke kleuren box.
Ik gebruik hem als opener voor me einde: Fire Festival > Hardcore Helim > Revel 2.0/Super Skreech.
Zonde van de Something Different vind ik. Deze beter op een windstil moment of dag schieten.
Zou toch voor de Fire Festival gaan en anders voor iets goedkoper en ipv W shape at once waaier de Washington Monopolist.
Mijn mening he maar doe wat je zelf mooi vind.
Èn leuk einde die jezelf stookt trouwens manV shape is makkelijk de maken.
Gewoon een aantal zijflappen van je andere doosjes afscheuren, oprollen en in vorm tapen.
Cakes eraan vast tapen en aan weerszijden een paar linker stenen mocht het bewegen/om willen vallen.
Fire Festival echt een aanrader man! Dikke kleuren box.
Ik gebruik hem als opener voor me einde: Fire Festival > Hardcore Helim > Revel 2.0/Super Skreech.
Zonde van de Something Different vind ik. Deze beter op een windstil moment of dag schieten.
Zou toch voor de Fire Festival gaan en anders voor iets goedkoper en ipv W shape at once waaier de Washington Monopolist.
Mijn mening he maar doe wat je zelf mooi vind.
Bedankt voor de input en de tips,opa gaat weer puzzelen denk iken nog even de fire festival bekijken