Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Graag jullie meningen en of advies voor m’n buurt show voor komende jaarwisseling. Zoek nog wat extra compounds om de show 3-4 minuten langer te maken.

Show 2025-2026

1 X Infinity Wolff
1 X Break out Wolff
1 X Obsessed Wolff
1 X Code Red Wolff
2 X Nash Box Fir Spec
2 X Transbomber Rubro
2 X Immortal Gold Rubro
1 X Pyro Tsunami Wolff
3 X Rebel 2.0
8 X Red Alert Wolff

Heb eventueel nog een Blue Maroon en een Temptation Willow die toegevoegd kan worden

• Like
Waarderingen: n4ck
Graag jullie meningen en of advies voor m’n buurt show voor komende jaarwisseling. Zoek nog wat extra compounds om de show 3-4 minuten langer te maken.

Show 2025-2026

1 X Infinity Wolff
1 X Break out Wolff
1 X Obsessed Wolff
1 X Code Red Wolff
2 X Nash Box Fir Spec
2 X Transbomber Rubro
2 X Immortal Gold Rubro
1 X Pyro Tsunami Wolff
3 X Rebel 2.0
8 X Red Alert Wolff

Heb eventueel nog een Blue Maroon en een Temptation Willow die toegevoegd kan worden

Mijn enigste advies is: mij een DM sturen en uitnodigen haha.

Lekker project/show man! Succes ermee!

Show 2025-2026

1 X Infinity Wolff
1 X Break out Wolff
1 X Obsessed Wolff
1 X Code Red Wolff
2 X Nash Box Fir Spec
2 X Transbomber Rubro
2 X Immortal Gold Rubro
1 X Pyro Tsunami Wolff
3 X Rebel 2.0
8 X Red Alert Wolff

Mooie set aan artikelen
Wat meer 30mm blinkers aan het eind? Verder geen idee. Ja de temptation willow zou je ertussen plakken, maar misschien nog een waaier bak tussen de transbomber en de IG?

Show 2025-2026

1 X Infinity Wolff
1 X Break out Wolff
1 X Obsessed Wolff
1 X Code Red Wolff
2 X Nash Box Fir Spec
2 X Transbomber Rubro
2 X Immortal Gold Rubro
1 X Pyro Tsunami Wolff
3 X Rebel 2.0
8 X Red Alert Wolff

Je hebt al aardig wat 30mm dus zou kijken om je begin wat langer nog te maken bijvoorbeeld met: mighty mike of Atmosphere(20mm) of zo als al werd voorgesteld wat waaiers. Hardcore helium of w triple later.
Verder zien we graag de beelden 1 januari 😁😁

Show 2025-2026

1 X Infinity Wolff
1 X Break out Wolff
1 X Obsessed Wolff
1 X Code Red Wolff
2 X Nash Box Fir Spec
2 X Transbomber Rubro
2 X Immortal Gold Rubro
1 X Pyro Tsunami Wolff
3 X Rebel 2.0
8 X Red Alert Wolff

Fire Festival / Splitting Rainbow / Hyper Trilogy oid zou ik er nog bij doen. Sierlijke rustige stukken erbij doen. Dat wisselt mooi af met de rambakken die je hebt.

Ik zou de show starten met een Something Different of Tailgate fan en ik zou er nog een lekkere dikke waaierbak tussen zetten zoals de Hardcore Helium of de Turbine. Zo net voor de finale een V of W maken met Eclipse of Roar zou ook tof zijn.

Back
Bovenaan