Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Jungeling bounger zou ik voor heavy legend 1 inruilen. Wat aan drama was dat ding bij orthen. Die cake van rubro is zo wisselvallig als het zijn kan. Great barbian is ook mooi maar voor 45 cent meer is de 25shots heavy legend ook geen slechte cake en de heavy 16 is ook goed.

Stars over paris is indd een erg mooie cake. De Gate of Heaven 1 is ook een prachtcake. Als je iets wilt inruilen zou ik die in de plaats nemen.

Hoorde inderdaad slechte verhalen over de jugling bouncer... Heavy legend 16 en gate of heaven 1 zijn idd toppers. Bedankt voor de info jongens!!

@ misterlucky96 : Predator is een mooie, maar als je voor de crackling gaat, dan is mss Crackling Chry 2.0 (ook van Zena) wat voor je! Massive Zou ik er in houden. Ik vind dat persoonlijk een zeer mooie cake met grote blinker effecten!

Welke cake´s van Zena raden jullie me nog meer aan buiten deze 2 om? cake's mogen per stuk maximaal 60 euro kosten.

Ik zal ook voor de triumph gaan. Is echt een topbak! (60 euro)
Als je van goud houd is de zena golden box een hele goede keuze. (60 euro)
Als je een mooi waaier wilt de black light ( 45 euro)

Dan is me lijstje op dit moment:

Royal:
New Moon
Sky Palms

Rubro:
Skylander
Rave On
Heavy Legend Gravity

Zena:
Massive
Triumph

2x gratis vuurwerk

Mijn lijstje (wat mij wel mooi leek). Suggesties zijn zeker welkom.

1x heavy legend 16
1x bonbini blue (1+1)
1x fearless demon
2x XXL runner (vind deze toch wel super!)
1x solid vuurpijl (kan ook nog shardana Rockets worden).

Gr. Bjarne

Mijn lijstje (wat mij wel mooi leek). Suggesties zijn zeker welkom.

1x heavy legend 16
1x bonbini blue (1+1)
1x fearless demon
2x XXL runner (vind deze toch wel super!)
1x solid vuurpijl (kan ook nog shardana Rockets worden).

Gr. Bjarne

De HL16 heb ik ook gehad 2 jaar geleden. Prima cake. Als je budget over hebt zou ik deze zeker per 2 of 3 tegelijk doen. Dan heb je extra geweld.

graag mensen die me kunnen helpen die met kunnen helpen maken met een leuk lijstje voor 22:00 minimaal 5/6 cake's voor ongeveeeer 100 euro 10/15 euro meer is niet erg.
het liefst gewoon iets met goede cakes van 1 merk.

ik ben benieuwd en vast bedankt

Back
Bovenaan