Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

graag mensen die me kunnen helpen die met kunnen helpen maken met een leuk lijstje voor 22:00 minimaal 5/6 cake's voor ongeveeeer 100 euro 10/15 euro meer is niet erg.
het liefst gewoon iets met goede cakes van 1 merk.

ik ben benieuwd en vast bedankt
Bij Zena:

Heroic Strike,
Midnight Mania,
Massive(Burn-it),
Ti-rep,
All at Once.

Totaal: 102,30.
En dan krijg je waarschijnlijk nog een Mc Whistle gratis.

Je zou ipv de Ti-rep ook de Matrix(Burn-it) kunnen nemen en dan ipv de Heroic Strike de Pyro's Delight. Dan krijg je alleen geen gratis Mc Whistle meer maar Sick6 pijlen omdat Burn-it niet mee telt voor het gratis vuurwerk.

Thx Lucas. Kon geen info over deze pijlen vinden ga dan denk toch voor deze.
Heb dan nog 1 vraag:
Fearless demon of de heavy legend 16?? (Niet op prijs lettende)

Alvast bedankt
Gr Bjarne

een vraagje! wil nog ongeveer 30 euro besteden.
zit te twijfelen tussen:

Zena:
- Massive
- crakling whistler

of :
- Stars over paris
- Concert Rosso

welke zal ik doen?

zit te twijfelen tussen:

Zena:
- Massive
- crakling whistler

of :
- Stars over paris
- Concert Rosso

welke zal ik doen?

Massive ziet er goed uit op de filmpjes, maar of deze zo ook in de straat is, weet ik niet omdat er nog geen filmpje van een winkeliersdemo is.

Concerto rosso is prachtig als je van het effect houd met fluit en opzich niet een al te harde burst/boeket.

De tweede optie is wel wat ouder en bekender.

De eerste optie is weer nieuw door die massive.

zit te twijfelen tussen:

Zena:
- Massive
- crakling whistler

of :
- Stars over paris
- Concert Rosso

welke zal ik doen?

Zou voor de 2de optie gaan hoewel de Massive er ook erg goed uitziet op film. :p

Stel je hebt nog ongeveer 400 euro te besteden welke zouden jullie dan uit dit lijstje kiezen:

- Geisha flower stars 150 euro
- de malta fanstyle 150 euro
- Professional Tube 95 euro
- Big Momma 100 euro
- Big four xl 120 euro
- Wonderful world 138 euro
- Garden of eden 170 euro

Heb de Cruel traction, Immortal gold, 4 seasons besteld.

Alvast bedankt:D

Stel je hebt nog ongeveer 400 euro te besteden welke zouden jullie dan uit dit lijstje kiezen:

- Geisha flower stars 150 euro
- de malta fanstyle 150 euro
- Professional Tube 95 euro
- Big Momma 100 euro
- Big four xl 120 euro
- Wonderful world 138 euro
- Garden of eden 170 euro

Heb de Cruel traction, Immortal gold, 4 seasons besteld.

Alvast bedankt:D

Garden of Eden, Wonderful World en Big Momma

Ja zat ik ook aan te denken, It's Mine duurt maar circa 10 seconden, maar is heel mooi, maar met Black Light heb je langer plezier en is ook mooi.

Ik heb vorig jaar 4 Seasons van Rubro gehad en ik was er erg over te spreken. Ik was van plan dit jaar weer 1 Event box te kopen, maar er zijn natuurlijk meerdere dan alleen de 4 Seasons. Ik zit nu te twijfelen tussen 4 Seasons en 6 Elements voor 50,- meer. Welke raden jullie aan?

Ik heb vorig jaar 4 Seasons van Rubro gehad en ik was er erg over te spreken. Ik was van plan dit jaar weer 1 Event box te kopen, maar er zijn natuurlijk meerdere dan alleen de 4 Seasons. Ik zit nu te twijfelen tussen 4 Seasons en 6 Elements voor 50,- meer. Welke raden jullie aan?

Hmm, ik heb hem dit jaar voor het eerst. Ik denk niet dat die kan tegenvallen. Hij ziet er op de films bruut uit ;) Kan wel een vergelijking maken want ik heb de 6 elements en de 4 seasons.

Vind de 4 seasons mooier maar misschien voor de afwisseling een keer de 6 elements pakken?

Vind de 4 seasons mooier maar misschien voor de afwisseling een keer de 6 elements pakken?

Ben ik met Kwintos eens, heb vorig jaar beide gehad.
Ik vind de opbouw van de 4 seasons beter. Moet wel zeggen dat ik dit jaar weer beide heb.

Brengt me gelijk bij mijn volgende vraag:

Huidige lijst

Bonfireworks
2x Wodka Blue
2x Outrageous
2x Gorgeous

Rubro
2x Flacid Canon
2x Great Barbarian
3x Gravity
2x Sick Six
2x 4 Seasons
2x Big Momma
1x Immortal Gold
1x Six Elements

Nu heb ik even de vids van mijn mede vuurwerkcrewleden gezien en ik ben nog niet zo overtuigd van de Great barbarian en de flacid canon. Wat raden jullie aan als alternatieven? Of moet ik ze gewoon wel nemen. Het is met 2x Flacid Canon en 2x Great Barbarian toch alweer ruim 90 piek.

Verder zoek ik nog wat leuke aanvullingen voor in de breedte. Ik ben van plan om alles bij VOX Vuurwerk te halen www.voxvuurwerk.nl

Ik hoor graag van jullie.

Voor 12 uur heb ik samen met mijn vrienden 150 euro te besteden, we kunnen vuurwerk kopen bij Zena Middenmeer, Fietsenhal Middenmeer en de vuurwerkcentrale. Wat is verstandiger, een cakebox kopen of gewoon losse cakes kopen en doorlonten? En welke cakebox/cake raden jullie aan? Alvast bedankt

Ben ik met Kwintos eens, heb vorig jaar beide gehad.
Ik vind de opbouw van de 4 seasons beter. Moet wel zeggen dat ik dit jaar weer beide heb.

Brengt me gelijk bij mijn volgende vraag:

Huidige lijst

Bonfireworks
2x Wodka Blue
2x Outrageous
2x Gorgeous

Rubro
2x Flacid Canon
2x Great Barbarian
3x Gravity
2x Sick Six
2x 4 Seasons
2x Big Momma
1x Immortal Gold
1x Six Elements

Nu heb ik even de vids van mijn mede vuurwerkcrewleden gezien en ik ben nog niet zo overtuigd van de Great barbarian en de flacid canon. Wat raden jullie aan als alternatieven? Of moet ik ze gewoon wel nemen. Het is met 2x Flacid Canon en 2x Great Barbarian toch alweer ruim 90 piek.

Verder zoek ik nog wat leuke aanvullingen voor in de breedte. Ik ben van plan om alles bij VOX Vuurwerk te halen www.voxvuurwerk.nl

Ik hoor graag van jullie.

Ze presteerden verschillend op verschillende demo's. Als je ze neemt zet ze dan iig nog drie daagjes bij de verwarming. Denk dat het dan wel goed gaat ;)

Dennis,

Ik zou ervoor kiezen om cakebox(en) te gaan kopen!
Om een voorbeeld te nemen, haal je de "Zena triumph+Golden box".
Dan zit je al op de €100,00.
Eventueel kan je je budget (€50,00) nog gaan aanvullen met losse potjes, maar ook de actie:Alle impres cakes (t.w.v. €59,90 is ook leuk voor 't budget van je, en op een bedrag van €150,00 krijg je volgens mij ook de pot "Freestyle wave".

Back
Bovenaan