Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Welke van onderstaande zouden jullie het liefst nemen?

Toxic - € 29,99
Special Carousel - € 34,50
Super 500 + ? - € 19,95
Rapid Fire - € 34,95
High Lighter - € 29,95

Alles van Zena, of misschien een andere cake voor rond de 30 euro? De Massive en Brocade Willow Tip ga ik sowieso al halen dus die niet meer.

Ik ben nog zoekende naar een (paar) leuke fontein(en). Ongeveer in de prijsklasse 0-5 euro per stuk. Zit op dit moment zelf te denken aan de Krakatau van Lesli, of misschien de Twitter Glitter van Schuurmans/Vulcan.
Andere suggesties zijn ook welkom!*Liefst een fontein van redelijke duur(>40 sec), en met veel kleuren :)
Ik kan van bijna alle importeurs wel krijgen, ga de hele omgeving door.

Alvast bedankt!

Midnight mania schijnt ook een zeer goede keuze te zijn:).(25E)

Ja, zou kunnen. Maar hij lijkt wel veel op de Brocade Willow Tip en ik wil graag veel verschillende effecten en kleuren. Denk dat ik voor de Toxic of High Lighter ga.

Ik wil dit jaar naar knalgoed rijden in belgie, maar ik weet niet wat nog meer leuk is om erbij te nemen. Ik wil ongeveer 70 euro uitgeven aan knal.

Weten jullie nog leuke aanraders?
Alvast bedankt!

Ik wil nog een keer vragen om hulp, omdat ik eerst geen reacties kreeg.
Weet iemand nog iets leuks? Alvast bedankt!

Pfft ik blijf mijn budget wijzigen en ik zit nu te dubben bij de vuurwerkdumper leiderdorp. Tussen de de profibox 1 90 euro. Dan krijg je er 2 plus de sneaky 6 en wat klein spul. Of de de complete special edition 150 euro en wat klein spul. Ik kan niet kiezen.

Stel je hebt nog ongeveer 80 euro te besteden bij zena vuurwerk(rijen). Wat zouden jullie aanbevelen? Alleen cakes aub.

Massive (25 euro)
Toxic (30 euro)
Zena Triumph (60 euro)
Special Carousel (34,50 euro)
Brutal (13,50 euro)
Crackling Chry 2.0 (45 euro)
Dit vind ik toch wel de mooiste cake's van Zena. Of een van de 85 euro cakeboxen.

Hallo allemaal,

Ik heb 300 euro te besteden en ik zou dat graag willen besteden bij Zena Vuurwerk, alleen ik weet niet goed wat ik moet nemen. Wie oh wie kan mij uit de brand helpen d.m.v. het geven van suggesties?

Alvast bedankt! :D

Hallo allemaal,

Ik heb 300 euro te besteden en ik zou dat graag willen besteden bij Zena Vuurwerk, alleen ik weet niet goed wat ik moet nemen. Wie oh wie kan mij uit de brand helpen d.m.v. het geven van suggesties?

Ik vind dit echte toppers: Zena Triumph + Golden Box (100 euro), Midnight Mania, Pyro's Delight, Crackling Chry, Predator, Wacky Whistler en Black Light!

Hallo allemaal,

De Massive is een hele mooie cake voor 25,00 euro en het light year pijlen assortiment is ook goed voor maar 20 euro.

Hallo,

wat is een mooie cake voor maximaal 40 euro bij Huisman vuurwerk?? (Zena, Rubro, Lesli, Royal en Vuurwerkmania)

Laatst bewerkt:
Op dit moment heb ik de cruel traction, 4 seasons, big momma, 2x sirius en nog wat andere potten. Voor in de vooravond wil ik nog max €60 besteden. Ik zat te denken aan:
- double fury
- tripple madness(€7 bijleggen)
- final fate/order
-shanghai+havana

Welke kan ik het beste nemen?

Alvast bedankt

Hoi.

Wat zouden jullie doen?

Aligator (4x), Moonwalk (2x), Ocean Of Lights (2x), Lord of wh.(2x), Uranus (2x) en Poison (12x).
Of Aligator (4x) Moonwalk(2x) en Poison (24x).

Het wordt wel doorverbonden. Die Poison etc. Allemaal voor 00:00.

Back
Bovenaan