Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

Keuze 2:
Rubro 4 seasons
Zena Triumph
Zena Golden Box
Zena Double fury

Zou zelf voor keuze 2 gaan, verschillende boxen van gehad en waren allemaal super!

Welke oogt het best?

Ik zou ook voor het de ''Zena Event Box & Crackling fontein'' gaan

Weet niet of jij liever 1 ding heb of meer.. heb wat gekeken en klein lijstje voor je gemaakt:
1 x Lightyear ( 10 pijlen )
1 x Pyro's Delight
1 x Burning Angel
1 x Heroic Strike
1 x Burning Snake

Moet je wel 5 euro meer los peuteren, maar vind ''meer'' persoonlijk leuker

Ik vind dat Zena veel goede cakes heeft voor een wat lagere prijs. Voor 100 euro zou ik nemen:
- Zena Triumph 59.95
- Crazy Kamikaze 17.95
- Wake up Call 24.95
Samen: 102.85
Ik weet niet of je ook nog andere dealers in de buurt heb (Rubro, Royal etc), maar dit is wat ik bij Zena zou halen.

Kan komen aan zena, wolff, lesli, royal, china red en waarschijnlijk nog wel een paar, maar die kan ik op het moment niet vinden.

Ik was dus van plan om de Rubro 4 Seasons te nemen icm het Buurtassortiment XXL.

Helaas is het buurt assortiment al uitverkocht bij de dealer dus ben eigenlijk op zoek naar een goede vervanger: De Big 19 en China by Night is hier in Limburg niet verkrijgbaar bij de dealers. De Extreme Saluite heb ik vorig jaar al gehad, dus wil deze daarom niet opnieuw dit jaar... Weet iemand nog een goed alternatief? Ik kwam bij de zuiderburen de Hydra serie tegen en ook deze serie.

Hydra is OK naar mijn weten, maar iets boven mijn budget. Iemand al meer gezien van laatst genoemde?
Of weet iemannd nog goede alternatieven hier in NL?

Hoi allemaal ik wil dit jaar weer lekker vuurwerk inslaan.(wel legaal). Weten jullie meschien een goede winkel in provincie utrecht ?
Bij mij in de beurt zit ook een winkel die veel crown collection verkoopt wat is een aanrader?

Ik ga dit jaar weer bij de vuurwerkhal in rijswijk vuurwerk halen tot nu toe heb ik het six red ass.(85eu) op mn lijstje staan, mijn budget is 180 euro.

weet iemand nog leuke cakes die ik aan mijn lijstje kan toevoegen.

Ik ga dit jaar weer bij de vuurwerkhal in rijswijk vuurwerk halen tot nu toe heb ik het six red ass.(85eu) op mn lijstje staan, mijn budget is 180 euro.

weet iemand nog leuke cakes die ik aan mijn lijstje kan toevoegen.

Mega Mini
Heavy 5
White Thunder
Stars over Paris
Wodka Blue

Met die cakes heb ik ervaring en vond ze allemaal zeer goed te noemen voor het geld.

Hallo allemaal,

ik heb al traditie elk jaar minimaal 2 gigatronix die ik tegelijk afsteek. http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...942-Gigatronix
Vorig jaar had ik er drie, kastje er tussen, nog wat andere potjes, alleen draadjes waren los gegaan. Nu wil ik het weer proberen, maar kan nergens de gigatronix niet meer vinden.

Heeft iemand deze nog ergens gezien of weet iemand een mooie vervanger.

Wat ik gaaf vind aan de gigatronix dat het 30 seconden mega veel lawaai is, lekker snel etc.
Al die langzame vind ik niks aan.

groetjes

Coessie

beste vuurwerkcrew leden,

ik kom der weer eens niet uit rond de ontknoping hahahah.
ik heb nog zon 100-125 euro te besteden en dit doe ik bij voorkeur bij http://dekanonslag.nl/acties .
ik heb reeds besteld/ staan:
- 12x Messier - Zena Vuurwerk
- 1x Deep impact - Zena vuurwerk
- 1x Pyro's Myth - Zena vuurwerk
- 1x Anaconda - Diamond Collection
- 1x Shockwave 3 - Shockwave vuurwerk
- 1x Rogue wizard - Diamond Collection
- 1x Fire fight - Master Blaster
- 1x Free Fight - Master Blaster
- 2x Moving Target - Master Blaster
- 1x Red Alert - Master Blaster
- 1x Just Perfect - Master Blaster
- 1x Rainbow Crackling palm - Shogun
- 50x Sick 6 shocks

Dus in totaal zijn der al 24 cakes al besteld. Maar op de Anaconda en Shockwave 3 zijn het redelijk kleinere cakes dus wilde ik vooral iets grotere cakes bestellen. Zelf dacht ik aan:

- 1x Pyro's Delight
- 1x The Beast
- 1x Brutal
- 1x Midnight Mania
- 1x Lightyear pijlen / of 6x Sick 6 shocks

natuurlijk is er een beetje ruimte voor een tientjes meer of minder!. ook ben ik in voor totaal iets anders bijvoorbeeld een box, helaas vind ik die toch altijd te duur. Zoals de triumph 59,99 voor 2 cakes dus 30 euro per stuk. voor 30 euro vind ik de lossen cakes toch net iets leuker maar als je daar anders over denkt heb ik graag een voorbeeld of vergelijking om mij over te halen.

Ps. - ik kan trouwens ook komen aan een selectie cakes van barely legal namelijk:

dominator 2.0 49,95
extreme salute 2.0 24,95
ecplise 29,95
epic 17,50

Alvast bedankt voor de tips of advies.

Hallo allemaal,

ik heb al traditie elk jaar minimaal 2 gigatronix die ik tegelijk afsteek. http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...942-Gigatronix
Vorig jaar had ik er drie, kastje er tussen, nog wat andere potjes, alleen draadjes waren los gegaan. Nu wil ik het weer proberen, maar kan nergens de gigatronix niet meer vinden.

Heeft iemand deze nog ergens gezien of weet iemand een mooie vervanger.

Wat ik gaaf vind aan de gigatronix dat het 30 seconden mega veel lawaai is, lekker snel etc.
Al die langzame vind ik niks aan.

groetjes

Coessie

Deze twee zijn erg goede vervangers, want gaan ook erg snel.

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?23138-1000-sh-Fluted-to-Bang/page2
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?33102-Wacky-Whistler/page3

@stefdeboy
Ik zou zeker voor de zena triumph gaan echt een prachtige cake met super grote boeketten. Verder misschien de extreme salute cake hoor dat die erg goed presteert. Verder is de pyro's delight ook erg mooi. Andere cakes en pijlen vind ik zelf niet zo veel aan persoonlijk.

beste vuurwerkcrew leden,

ik kom der weer eens niet uit rond de ontknoping hahahah.
ik heb nog zon 100-125 euro te besteden en dit doe ik bij voorkeur bij http://dekanonslag.nl/acties .
ik heb reeds besteld/ staan:
- 12x Messier - Zena Vuurwerk
- 1x Deep impact - Zena vuurwerk
- 1x Pyro's Myth - Zena vuurwerk
- 1x Anaconda - Diamond Collection
- 1x Shockwave 3 - Shockwave vuurwerk
- 1x Rogue wizard - Diamond Collection
- 1x Fire fight - Master Blaster
- 1x Free Fight - Master Blaster
- 2x Moving Target - Master Blaster
- 1x Red Alert - Master Blaster
- 1x Just Perfect - Master Blaster
- 1x Rainbow Crackling palm - Shogun
- 50x Sick 6 shocks

Dus in totaal zijn der al 24 cakes al besteld. Maar op de Anaconda en Shockwave 3 zijn het redelijk kleinere cakes dus wilde ik vooral iets grotere cakes bestellen. Zelf dacht ik aan:

- 1x Pyro's Delight
- 1x The Beast
- 1x Brutal
- 1x Midnight Mania
- 1x Lightyear pijlen / of 6x Sick 6 shocks

natuurlijk is er een beetje ruimte voor een tientjes meer of minder!. ook ben ik in voor totaal iets anders bijvoorbeeld een box, helaas vind ik die toch altijd te duur. Zoals de triumph 59,99 voor 2 cakes dus 30 euro per stuk. voor 30 euro vind ik de lossen cakes toch net iets leuker maar als je daar anders over denkt heb ik graag een voorbeeld of vergelijking om mij over te halen.

Ps. - ik kan trouwens ook komen aan een selectie cakes van barely legal namelijk:

dominator 2.0 49,95
extreme salute 2.0 24,95
ecplise 29,95
epic 17,50

Alvast bedankt voor de tips of advies.

De Zena Triumph of Mayhem zijn ook prima bakken. Mayhem 85 gedeeld door 4 is 21,25 per cake. Succes.

Hoi allemaal ik wil dit jaar weer lekker vuurwerk inslaan.(wel legaal). Weten jullie meschien een goede winkel in provincie utrecht ?
Bij mij in de beurt zit ook een winkel die veel crown collection verkoopt wat is een aanrader?

"Provincie Utrecht" is een ruim begrip. Ik kan je wel wat goede winkels geven met een breed assortiment. Je lokale winkel die allen Crown verkoopt, zo ik niet kiezen. Crown is erg duur en biedt niet zo veel keuze. Deze winkels zijn betaalbaarder en hebben meer keuze:
Harten4 , Veenendaal
123Vuurwerk, Lopik
Riezebos, Amersfoort
Vechtweelde, Maarssen

Dan zul je zelf moeten kijken welke producten je goed vindt.

Ik was dus van plan om de Rubro 4 Seasons te nemen icm het Buurtassortiment XXL.

Helaas is het buurt assortiment al uitverkocht bij de dealer dus ben eigenlijk op zoek naar een goede vervanger: De Big 19 en China by Night is hier in Limburg niet verkrijgbaar bij de dealers. De Extreme Saluite heb ik vorig jaar al gehad, dus wil deze daarom niet opnieuw dit jaar... Weet iemand nog een goed alternatief? Ik kwam bij de zuiderburen de Hydra serie tegen en ook deze serie.

Hydra is OK naar mijn weten, maar iets boven mijn budget. Iemand al meer gezien van laatst genoemde?
Of weet iemannd nog goede alternatieven hier in NL?

Hier kan je het buurtassortiment nog krijgen in Limburg:https://www.tp-vuurwerkshop.nl/index.php/shop/categorieen/cakes/buurt-assortiment-detail
Als je de voucher inwisselt heb je hem zelfs voor 80,-.

Goeie avond,
Ik zit te twijfelen tussen deze drie collecties walhalla, hydra, draco event 1 van zena. Welke raden jullie me aan of vinden jullie anderen kwa prijs/ kwaliteit beter?

Alvast bedankt.

Jongens, ik kan voor een maatje nog voor ongeveer €300 bestellen bij www.vuurwerkland.nl/drogeham. Ik heb zelf echter geen ervaring met wolff, wie kan me helpen? Alleen sierpotten, zo veel mogelijk. Geen grote doorlontbakken.

Zonder naar budget te kijken maak ik wel ff een lijstje met toppers. dan moet je vanuit daar maar met je vriend kijken wat hij mooi vindt.
-howling wolf (een van de beste fonteinen op het moment)
-panter (geen idee hoe die het de laatste jaren doet maar vroeger echt een topper)
-tomahawk veel blinkers
-red heat nog meer blinkers
-stars over paris
- white thunder
-killing arrow
- heavy 5 voor in de vooravond
Hoop je hiermee een beetje verder te helpen

Goeie avond,
Ik zit te twijfelen tussen deze drie collecties walhalla, hydra, draco event 1 van zena. Welke raden jullie me aan of vinden jullie anderen kwa prijs/ kwaliteit beter?

Alvast bedankt.
De draco serie heeft cakes met veel en verschillende effecten. Hydra cakes hebben juist eentonige effecten maar wel een keiharde burst en enorme effecten. De walhalla cakes vind ik zelf wat minder.

Back
Bovenaan