Hulp nodig bij het maken van je bestelling, vraag het hier ....

ik wil dit jaar een 18:00 projectje in elkaar zetten, zodat de straat wakker word! Ik zat eraan te denken voor ene paar knalcakes, fluitbakken en wat matjes heb ong 150,- voor dit project ter beschikking. Kan iemand mij misschien helpen om zon projectje op te starten.

Ik wil (eerst) nog voor +- 60,- aan cakes halen, heb onderstaand lijstje nog over en de keuzes lijken moeilijker te worden. Wat zouden jullie kiezen ?

Cruelty 17,-
Heroes 20,-
Killer instinct 17,50

De straatbaas 25,-

Gunfire 22,50,-
Werefolw 14,-
The lucifer 19,-
Thorn 30,-

Extreme Salute 25,-

Shanghai 30,-
Ceasar 30,-

Pyro's delight 20,-
Wake up call 25,-
Midnight Mania 25,-
Brocade Willow 25,-

Iemand tips?, heb 4 lijstje gemaakt, budget +- 300,-
Persoonlijke voorkeur is denk ik optie 1, misschien wel het minste aantal maar wel het mooist.. :) ?

Optie 1 Zena:

Golden Box + Zena Triumph 100,00 4 stuks
Massive 24,95 1 stuks
Super 500 19,95 1 stuks
The big five 49,95 5 stuks
Brocade Willow Tip 24,95 1 stuks
Midnight Mania 24,95 1 stuks
Wake up call 24,95 1 stuks

Totaal 269,60 14 stuks

Optie 2 Zena:

Colour Box, 75,- 4 stuks
Mixed Box, 75,- 4 stuks
Brocade Crown Box 75,- 4 stuks
Golden Willow Box 75,- 4 stuks

Totaal 300,- 16 stuks

Optie 3 Zena:

Total Event 59,95 4 stuks
Hexagon 69,95 4 stuks
Fantastic Four 79,95 4 stuks
Domination 89,95 4 stuks

Totaal 300,- 16

Optie 4 Vuurwerkhal:

6-Pack 216 - Nieuw! 79,50 6 stuks
6-Pack 150 - Nieuw! 57,50 6 stuks
!Strictly China - 4x 19 Schots 74,50 4 stuks
!Strictly Taiwan - 3x 19 Schots 57,50 3 stuks
Stictly Japan - 2x 19 Schots 39,50 2 stuks

Totaal 308,50 21 stuks

Optie 2 is ook helemaal niet verkeerd 16 mooie flinke blokken voor die prijs, als je alleen bij Zena wil bestellen zou ik daar voor gaan!

Ik wil (eerst) nog voor +- 60,- aan cakes halen, heb onderstaand lijstje nog over en de keuzes lijken moeilijker te worden. Wat zouden jullie kiezen ?

Cruelty 17,-
Heroes 20,-
Killer instinct 17,50

De straatbaas 25,-

Gunfire 22,50,-
Werefolw 14,-
The lucifer 19,-
Thorn 30,-

Extreme Salute 25,-

Shanghai 30,-
Ceasar 30,-

Pyro's delight 20,-
Wake up call 25,-
Midnight Mania 25,-
Brocade Willow 25,-

Killer instinct en Pyro's Delight zijn toppertjes prijs/kwaliteit verhouding!!

Ik wil dit jaar naar knalgoed rijden in belgie, maar ik weet niet wat nog meer leuk is om erbij te nemen. Ik wil ongeveer 70 euro uitgeven aan knal.

Weten jullie nog leuke aanraders?
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Na de hele tijd te hebben gekeken naar Wolff vuurwerk bij Dutch-Fireworks zie ik dat Tomcat (beide in Tiel) nu Zena vuurwerk verkoopt.

Waar zouden jullie voor gaan met een budget van €300,00 (schiet ze los)

Van plan om onderstaande te bestellen, heb drie keuzes:
Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

Keuze 1:

Rubro 4 seasons
Zena revolution

Keuze 2:
Rubro 4 seasons
Zena Triumph
Zena Golden Box
Zena Double fury

Keuze 3:
Rubro 4 seasons
Rubro Buurt Assortiment XXL

Laatst bewerkt:
Mischien ga ik nog 1 box kopen. Maar ik twijfel uit spinnig tail to multicolor of green tail purple star w green of de crown king with blue tail welke zouden jullie kiezen als je harde knallen,grote efecten en heldere kleuren wil.?

Alvast bedankt

keuze 1 of 2, of combineren

keuze 1 of 2, of combineren

Hallo allemaal,

Zou iemand mij kunnen helpen met een beslissing nemen?
Ik zit te twijfelen aan "Geisha Supernova" of de lijst hier onder.
Screenshot_2014-12-14-23-46-13.jpg

Ik heb al wat vuurwerk besteld, maar een finale klapper zoals de Geisha Supernova heb ik niet. Aan de ene kant zou ik een mooie finale hebben en 1min plezier, maar met het lijstje kan ik zeker nog een half uur plezier kunnen hebben. Zonder finale.
wat ik al besteld heb is:
Pyro's delight
heroic strike
brocade willow tip
light-year
massive
en mc whistle gratis

Mijn budget blijft onder de 100,- voor deze bestelling. Misschien dat iemand een mooie combinatie weet te maken? Jullie zijn de vuurwerk kenners. Ik ben nog een groentje op dit gebied.
in ieder geval dank ik voor de moeite die sommige zouden willen nemen om serieus antwoord te geven. Mijn excuus voor het gebrekkig Nederlands. Heb op het moment geen pc bij de hand.:frusty:

Hallo allemaal,

Zou iemand mij kunnen helpen met een beslissing nemen?
Ik zit te twijfelen aan "Geisha Supernova" of de lijst hier onder.
Bekijk bijlage 21267

Ik heb al wat vuurwerk besteld, maar een finale klapper zoals de Geisha Supernova heb ik niet. Aan de ene kant zou ik een mooie finale hebben en 1min plezier, maar met het lijstje kan ik zeker nog een half uur plezier kunnen hebben. Zonder finale.
wat ik al besteld heb is:
Pyro's delight
heroic strike
brocade willow tip
light-year
massive
en mc whistle gratis

Mijn budget blijft onder de 100,- voor deze bestelling. Misschien dat iemand een mooie combinatie weet te maken? Jullie zijn de vuurwerk kenners. Ik ben nog een groentje op dit gebied.
in ieder geval dank ik voor de moeite die sommige zouden willen nemen om serieus antwoord te geven. Mijn excuus voor het gebrekkig Nederlands. Heb op het moment geen pc bij de hand.:frusty:

De Geisha Supernova zou ik sowieso niet nemen, op de demo echt slecht bevallen! De lijst daaronder zou ik ook niet doen, ik weet niet wat je budget is voor de ''finale'', maar aangezien je al bij Zena besteld hebt is er voor 50-90 euro veel leuks te krijgen!

Mischien ga ik nog 1 box kopen. Maar ik twijfel uit spinnig tail to multicolor of green tail purple star w green of de crown king with blue tail welke zouden jullie kiezen als je harde knallen,grote efecten en heldere kleuren wil.?

Alvast bedankt

Als je echt puur geweld wilt zou ik de green tail purple star w green pakken.

De Geisha Supernova zou ik sowieso niet nemen, op de demo echt slecht bevallen! De lijst daaronder zou ik ook niet doen, ik weet niet wat je budget is voor de ''finale'', maar aangezien je al bij Zena besteld hebt is er voor 50-90 euro veel leuks te krijgen!

Wat ik nog kan/wil besteden is €100,-. Hoger dan dat ga ik niet, dus één cake als finale of meerdere (mindere) cakes. Het kan ook een andere winkel zijn, zolang het in of rondom provincie Utrecht is.

Wat ik nog kan/wil besteden is €100,-. Hoger dan dat ga ik niet, dus één cake als finale of meerdere (mindere) cakes. Het kan ook een andere winkel zijn, zolang het in of rondom provincie Utrecht is.

Ik vind dat Zena veel goede cakes heeft voor een wat lagere prijs. Voor 100 euro zou ik nemen:
- Zena Triumph 59.95
- Crazy Kamikaze 17.95
- Wake up Call 24.95
Samen: 102.85
Ik weet niet of je ook nog andere dealers in de buurt heb (Rubro, Royal etc), maar dit is wat ik bij Zena zou halen.

Beste mensen,

Ik ga binnenkort even langs moerkant en edruco (of hoe die ook tegenwoordig heet xD).
Voor het eerst sinds jaren niet echt bepaalde artikelen die ik écht wil hebben (muv een tracatje). Zat misschien eerst te denken van een kartonnetje Asgaard van Thor ofzo....

Nu mijn vraag: Welke artikelen moet ik sowieso meenemen?
Budget, geen idee, doet er ook niet écht toe, omdat het mij meer gaat om bepaalde cakes die écht de voorkeur hebben, maar zal zo rond de 300€ liggen bij deze winkels.

Ik hou van palmen, gouden effecten, crackling, maakt me niet echt uit, maar liever géén pyony's.

Mijn dank is groot!

Ik heb dit jaar een beperkt (studenten-) budget à E75,- voor sierspul wat ik wil bestellen bij zena, opties:

- Big Five à 49,95: http://youtu.be/rIZP3BXlFD4
- Wake Up call à 24,95: http://youtu.be/QMILW5UBRN0

Of

- Zena Event Box (3005) à 69,95: http://youtu.be/dALcb8vy4iw
- Crackling fontein

Goede opties? Welke oogt het best?

Ik zou voor de big five en de wake up call gaan. Maar dit is puur omdat ik graag zoveel mogelijk cakes heb. Dit is natuurlijk mijn eigen mening die erg kan verschillen met anderen. Het komt dus toch op jezelf aan:wink:

Ik zou voor kwaliteit gaan en dan denk ik dat je bij de Zena Event Box beter zit dan bij de Big Five.

Back
Bovenaan