Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Zat ook al aan de Screaming Salute te denken inderdaad, eens even nagaan wat nou de beste knalcakes op dit moment zijn. Heb al karton Salute 1, ga het risico niet aan om er nog 1 van te nemen. Bedankt voor je hulp!

Rocking Fire
Rock the Show
Megaboost

Suc6 :D

Hallo,

Ik heb het grootste deel van mijn bestelling al wel klaar, maar er is nog ruimte voor een grote cake. Hij mag maximaal 40,- euro kosten en aangezien ik alles bij een Rubro dealer haal, moet hij in hun assortiment zitten. Ik heb de volgende cakes al uitgezocht:

- Rock the Show
- Stage Maker
- Nitro Wave
- Enemy's Eyes
- Heavy Legend Spider King
- Golden Show ( Is deze vernieuwd? Bij de winkel waar ik het wil halen staat er een 500g sticker op)
- Heavy Legend Killer Instinct
- Split Decision

Het is best een lijst en daarom vind ik het ook moeilijk om er een te kiezen. Ik wou sowieso voor de Super Blinking Willows gaan, tenzij de Golden Show net zo goed presteert.

Zou iemand me kunnen helpen?

Alvast bedankt

Het is maar net wat je nog mist in je collectie. Wat heb je allemaal al? Misschien kunnen wij dan beter inschatten welke cake een mooie aanvulling zou zijn.

Oke, nou ik heb geen mega budget. 11 euro besteedt aan dat kleine spul voor overdag ( grondbloemen e.d., geen cakes in elk geval) En daarnaast nog de Super Blinking Willows. Maar toen ik de Golden Show zag staan leek me dat ook wel een mooie pot. Een waaier leek me wel leuk, maar dan zijn er 5 die in de prijscategorie vallen ( Rock the Show, Stage Maker, Forbidden Kingdom(die was ik net vergeten), Nitro Wave en Enemy's Eyes) De cake die ik dus moet kiezen zou dus in combinatie met de SBW of de Golden Show gekocht worden.

Alvast bedankt

Wat betreft de waaiers zou ik je keuze maken tussen de Rock th Show en de Forbidden Kingdom. Beide erg mooie waaiers met goede blinkers en palmen en goede burst!

De Super Blinking Willows is een erg mooi product en lijkt mij ook beter presteren dan de Golden Show.

Als je juist diversiteit wilt moet je de waaiers die ik genoemd heb juist niet nemen, omdat deze redelijk veel lijken op de SBW. Maar vind ze wel het beste.

Oke bedankt voor uw hulp. Ik heb nog een vraag. Is de Golden Show dit jaar verbeterd? Hij staat hier namelijk bij de 500 grams potten, en als dat zo is zou je met die 20 shots in de buurt van de Spider King moeten komen qua gram/shot.

HELP! Ik wil graag de Garden of Eden als laatste blok schieten, maar wil wel zeker zijn van een waardig finaleblok. Ik twijfel nu of ik deze daarom 2x tegelijk moet schieten of dat 1x voldoende zal zijn? Dan houd ik namelijk nog wat m'n budget over voor ander spul....Bedankt!!

HELP! Ik wil graag de Garden of Eden als laatste blok schieten, maar wil wel zeker zijn van een waardig finaleblok. Ik twijfel nu of ik deze daarom 2x tegelijk moet schieten of dat 1x voldoende zal zijn? Dan houd ik namelijk nog wat m'n budget over voor ander spul....Bedankt!!

Als dit bijna je hele budget is zou ik hem lekker 1x schieten,
hij is zeker finale waardig, omdat hij groot is en lang duurt.
specatculair kwa effecten vind ik hem niet, maar toch is het een mooie afwisselende bak.
Deze 1x kopen en nog wat andere cake's zo maak je een lekker showtje toch!

Oke bedankt voor uw hulp. Ik heb nog een vraag. Is de Golden Show dit jaar verbeterd? Hij staat hier namelijk bij de 500 grams potten, en als dat zo is zou je met die 20 shots in de buurt van de Spider King moeten komen qua gram/shot.

Hoe dat precies zit met de Golden Show weet ik niet. Wordt weinig over dit product gesproken en weet ook niet hoe hij vorig jaar was? Hoeveel gram kruit zit er netto in? Soms plaatsen winkels een cake onder de noemer 500 gram terwijl dit niet zo is..

Als dit bijna je hele budget is zou ik hem lekker 1x schieten,
hij is zeker finale waardig, omdat hij groot is en lang duurt.
specatculair kwa effecten vind ik hem niet, maar toch is het een mooie afwisselende bak.
Deze 1x kopen en nog wat andere cake's zo maak je een lekker showtje toch!

Bedankt voor je reactie. Is zeker niet m'n hele budget als ik er 2 koop, heb namelijk ook al voor zo'n €500 aan andere cakes...

Je kan ook 2 cakes tegelijk schieten als finale. Eerst 4 losse cakes achter elkaar en als finale 2 cakes tegelijk.

Je kan ook 2 cakes tegelijk schieten als finale. Eerst 4 losse cakes achter elkaar en als finale 2 cakes tegelijk.

Je bedoelt ipv de GoE? Heb je nog een mooi idee voor een projectje dan, ik ben heel inspiratieloos op het moment...houd van mooie goudcakes en wil graag een finale met herrie (fluit/crackling/salute). Thanks!

Of bedoel je 4 cakes van de GoE en dan de 2 overblijvende tegelijk?

Je bedoelt ipv de GoE? Heb je nog een mooi idee voor een projectje dan, ik ben heel inspiratieloos op het moment...houd van mooie goudcakes en wil graag een finale met herrie (fluit/crackling/salute). Thanks!

Of bedoel je 4 cakes van de GoE en dan de 2 overblijvende tegelijk?

Bedoelde inderdaad de laatste optie. Zou bv de eerste en laatste cake samen schieten. Maargoed dat is natuurlijk eigen keuze :D

Dit zou ik dan als pre-finale schieten. Daarna 3x Screaming salute van Royal Fireworks en voor de rest van het geld dat overblijft een X-aantal Secret Salute van Rubro.

Welke importeurs heb je tot je beschikking en wat is je budget dat over blijft? Met/zonder korting?

Bedoelde inderdaad de laatste optie. Zou bv de eerste en laatste cake samen schieten. Maargoed dat is natuurlijk eigen keuze :D

Dit zou ik dan als pre-finale schieten. Daarna 3x Screaming salute van Royal Fireworks en voor de rest van het geld dat overblijft een X-aantal Secret Salute van Rubro.

Welke importeurs heb je tot je beschikking en wat is je budget dat over blijft? Met/zonder korting?

Bedankt vuurwerk-freak! Ik wilde bestellen bij kuiper-koekange, maar de secret salute is voor mij afgevallen dit jaar. Wilde daar een karton van maar is behoorlijk achteruit gegaan in vergelijking tot vorig jaar, toen heb ik m 4x tegelijk geschoten. Screaming Salute is idd wel tof ja! Budget wat overblijft na 1 GoE is +- €100

Bedankt vuurwerk-freak! Ik wilde bestellen bij kuiper-koekange, maar de secret salute is voor mij afgevallen dit jaar. Wilde daar een karton van maar is behoorlijk achteruit gegaan in vergelijking tot vorig jaar, toen heb ik m 4x tegelijk geschoten. Screaming Salute is idd wel tof ja! Budget wat overblijft na 1 GoE is +- €100

Die keuze valt niet mee. Kuiper heeft een mooie collectie.
Dan zou je eens kunnen denken aan 2x Screaming Salute en daarna finale van 3x Tears of beauty. Die zijn in de aanbieding zie ik op de site. Denk dat je dan wel een leuke finale hebt ;)
Of 14x Heavy legend 16sh is natuurlijk ook een optie met veel geweld. Lastige keuze!

Back
Bovenaan