Bovenste... heb je meer effecten.. tenzij je imperial blink gaat doorlonten of tegelijk gaat schieten.
Ok bedankt.
Dan ga ik toch voor het bovenste setje aangezien ik niet ga doorlonten of tegelijk schieten.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bovenste... heb je meer effecten.. tenzij je imperial blink gaat doorlonten of tegelijk gaat schieten.
Ok bedankt.
Dan ga ik toch voor het bovenste setje aangezien ik niet ga doorlonten of tegelijk schieten.![]()
Bij welke winkel(s) wil je bestellen?
ohja dat is natuurlijk belangrijkvergeten
http://www.vuurwerkbestelling.nl/zeeland/zierikzee/centerpoint/
dat ziet er zeker goed uit inderdaad vooral die anaconda zeg! (mag ook wel voor die prijs) die was mij nog niet opgevallenHi daar,
Ik heb niet super veel ervaring met het siervuurwerk van diamond. Als het kan zou ik een ander merk kiezen, diamond is erg duur. Anyway, hier een aantal producten die leuk zijn om in een show te plaatsen, bekijk ze eens:
Premium series:
* Roman candle barage (fontein/romeinse kaarsenpot) 11,95.
- Blazing sunset, dikke waaier cake, 29,95.
- Wonderfull heaven, 34,95.
* The Whistling Moon Missile (fluitbak 300s) 21,50.
* Multicolour Diamond
- Sharp Willow (schijnt een hard knalblok te zijn) 22,50.
Proffesional series:
- Anaconda 62,50
* Spider 42,50
Imperial collection:
- Deadly Target 39,50
Degene met een * er voor heb ik zelf ervaring mee en ben ik over te spreken.
Ik hoop dat dit je een beetje op weg helpt!
Ik kan de keuze niet maken tussen de Timless (€15,95) en de Gate of Heaven 2 (€11,95).
Kunnen jullie helpen?
Ik meen me een negatieve reactie te herinneren over de Timeless in desbetreffend topic. Zelf vind ik de Timeless ook niet echt overtuigend. Matige crackling en kleine boeketten. De Gate of Heaven 2 vind ik zelf beter. Plus het scheelt 4 euro dus zou ik voor de Gate of Heaven 2 gaan. In mijn collectie zit ook de Mistery Scent uit deze prijsklasse van Royal. Misschien kan je daar ook eens naar kijken. Daar verwacht ik meer van dan van de Timeless en de Gate of Heaven 2.
Helaas verkoopt mijn dealer Mistery Scent niet...
Maar welke vind jij beter?
Gate of Heaven 2 of de Heavy Legend 25 (16,95)?
Heren en dames,
Ik ben nog op zoek naar een aardig/leuk pijlenpakket. Budget.rond de 20/25 euro. De pijlen mogen uit Duitsland komen, aangezien ik met een collega waarschijnlijk even mee rij naar Duitsland om zijn vuurwerk te halen. Volgens mij is de.prijs daar goedkoper, dus ook meer pijlen![]()
Heren en dames,
Ik ben nog op zoek naar een aardig/leuk pijlenpakket. Budget.rond de 20/25 euro. De pijlen mogen uit Duitsland komen, aangezien ik met een collega waarschijnlijk even mee rij naar Duitsland om zijn vuurwerk te halen. Volgens mij is de.prijs daar goedkoper, dus ook meer pijlen![]()