Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Tom besteld via mij, dus hij heeft 35% korting.
Ook heb ik hem al geholpen op MSN, maar hij kan nog voor €40,- euro uitzoeken, dus misschien dat iemand iets weet?

Tom besteld via mij, dus hij heeft 35% korting.
Ook heb ik hem al geholpen op MSN, maar hij kan nog voor €40,- euro uitzoeken, dus misschien dat iemand iets weet?

Heavy 5 € 36.50 € 36.50
Silver Salute € 23.95 € 23.95

Totaal 60.45 *0.65 = €39,30

Dit wordt um waarscheinlijk:
7* Cruise Rockets € 48,65
1* Heavy 5 € 36,50
1* Passion Flower € 35
3* Wild Cats € 32,85
Betalen € 99,45 korting mee gerkend!

Ik wil voor ongeveer 50 euro vuurwerk kopen bij Vuurwerk4all in Leiderdorp (www.vuurwerk4all.nl). Maar ik kom er niet echt meer uit, zoveel :p. Graag een lijstje met alleen cakes. Alvast bedankt, Koen

Ik wil voor ongeveer 50 euro vuurwerk kopen bij Vuurwerk4all in Leiderdorp (www.vuurwerk4all.nl). Maar ik kom er niet echt meer uit, zoveel :p. Graag een lijstje met alleen cakes. Alvast bedankt, Koen

Aangezien je niet echt een groot budget hebt, zou ik gaan voor wat budget cakes.
- Super 4-16 - http://www.vuurwerk4all.nl/index.php?item=super-4-16&action=article&group_id=145&aid=2141&lang=NL

Je bent dan echter wel gelijk door je budget heen.

- Heavy 4 - http://www.vuurwerk4all.nl/index.php?item=heavy-4&action=article&group_id=137&aid=2065&lang=NL

Kost 29 euro, dan heb je nog 21 euro om aan te vullen met potjes die je zelf leuk vindt. Welke is lastig, omdat wij niet weten wat je leuk vindt. Kijk vooral even bij de Bonfireworks of Dynasty.

Ik zou voor dit gaan:

1* El Dorado
1* Glorius
1* Miracle
1* Flashbanger
1* Panoramic Palms
Totaal: €47,30.

Zijn 5 leuke cakes. :)

Ik zou gaan voor kwaliteit voor een goede prijs. En dan denk ik aan Bonfireworks. Twee toppers: Treasure Island en Midnight Delight passen mooi in je budget. Qua budgetcakes is Rubro dit jaar erg sterk bezig en dan raad ik ook de Flash Banger aan. Om het af te maken nog Glorius van Wolff erbij. Je zou echter ook een paar euro's meer kunnen besteden aan een andere budgetcake van Wolff of Rubro die naar mijn idee beter zijn dan de Glorius.

Treasure Island 25
Midnight Delight 15
Flash Banger 8
Glorius 4
52 euro.

Dankje allemaal!, @Maiko de midnight delight van bon had ik vorig jaar, erg mooie cake. Eentje van bonfire komt er zoiezo in, ik denk dat ik de panoramic palms ook neem. De rest moet ik nog even kijken :p.

Mensen, ik twijfel flink tussen twee cakes...

De JW168 van Jorge en de Deathproof van Zena. Beide kan ik krijgen voor 15,00 pers stuk. Iemand ervaring met de JW168? Hij heeft meer kruitinhoud dan de deathproof maar effecten zijn nagenoeg hetzelfde... Ik weet het niet goed... Allebei mooie effecten...

Wil wel eens horen wat jullie ervan denken... :p

Mensen, ik twijfel flink tussen twee cakes...

De JW168 van Jorge en de Deathproof van Zena. Beide kan ik krijgen voor 15,00 pers stuk. Iemand ervaring met de JW168? Hij heeft meer kruitinhoud dan de deathproof maar effecten zijn nagenoeg hetzelfde... Ik weet het niet goed... Allebei mooie effecten...

Wil wel eens horen wat jullie ervan denken... :p

ZOu voor de JW168 gaan die vind ik persoonlijk mooier.Hoewel het eindeffect van deathproof ook wel mooi is hmm haha.:p

Als je in Delden wilt halen wel ja...Ga je echter naar Almelo of Hengelo ofzo, dan heb je nog meer keus :D

Ja wordt net voor oudjaarsdag 16 dus zou dan zelf nog wel kunnen halen inderdaad, maar haal deels in Borne bij een GBV dealer. De rest van mijn geld besteed ik in Duitsland en wat andere winkeltjes hier in de buurt. Maar het wordt dan denk ik inderdaad 1x silver salute, en 1x MC Thunder

Hey luitjes, ik vraag me af wat een groot pijlenpakket voor weinig geld is. Hoeft niet geweldig mooi te zijn, als het qua prijs-hoeveelheid verhouding maar erg goed zit. En hoe groter en goedkoper hoe beter :D Thanks.

Oh, denk aan Lesli, Broekhoff, Wolff, GBV, Hardix en Schuurmans :)

Fire Flower; mooier goud, mines en die versnelling is lekkerder kickuh dan 't constant volle bak van Magic Tree.

Hey luitjes, ik vraag me af wat een groot pijlenpakket voor weinig geld is. Hoeft niet geweldig mooi te zijn, als het qua prijs-hoeveelheid verhouding maar erg goed zit. En hoe groter en goedkoper hoe beter :D Thanks.

Oh, denk aan Lesli, Broekhoff, Wolff, GBV, Hardix en Schuurmans :)

Ik zou 3 pakken Imperial nemen, van Wolff. Zijn hele goede pijlen, gaan niet zo hoog en geven een flink boeket. Met 3 pakken ben je 30 euri kwijt en heb je 18 pijlen. :)

Back
Bovenaan