Als je de doos heel laat kun je ze prima laten staan. Zorgt juist voor wat extra stevigheid.
Wat betreft het doorlonten. Ik verwacht dat bij de Hydra cakes achter het label een stuk quickmatch / snellont zit. Zie stap 1 in de bijlage onderaan deze post.
Bij de eerste cakes alles laten zitten van de lont. Bij de overige cake bij de startlont het visco afknippen en de visco van de reservelont van cake 1 erin steken en ff een ti-wrap of tape erom doen. Zie stap 2.
Alle cakes kun je op deze manier aan elkaar verbinden, zodat ze na elkaar af gaan. Wel zou ik bij de laatste cake in de serie de reservelont mooi laten zitten, zodat het ook voor het doorlontproject de functie van reservelont heeft, mocht hij weigeren via de startlont. Dan loopt hij gewoon van achteren naar voren.
Bekijk bijlage 20604
Oke thanks ik zal ff kijken, er zit al quickmatch (dat roze lont als het goed is op de foto van de links boven cake) als reserve lont, als ik dat gewoon vast maak aan het hoofdlont van de andere cake dus het visco gedeelte zit er een kleine pauze tussen als het goed is toch? maar dat maakt mij niet zo heel veel uit ik kan ff kijken of er onder dat visco lont ook snellont zit dan zou ik die 2 aanelkaar kunnen maken als ik begrijp wat je bedoelt. Maakt het uit of het doorlonten boven op de cakes zit of dat het buitenom gaat of ernaast? Dus de posities van de lonten.
Gr