Hattrick deluxe

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 884
Artikelnaam: Hattrick deluxe
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal schoten: 32 schots
Effectomschrijving:
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: €. 27,95
O.a. te koop bij: GoedVuurwerk.nl

884_hattrick_deluxe_600x417.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij mijn filmpje, zoals gebruikelijk uit de losse pols geschoten tijdens de Lesli Preview:

Mijn filmpje van twee stuks:

Hier heeft Lesli goed naar de freaks geluisterd. Een salvo-cake als deze vragen we al langer, maar was tot dusverre nog niet in een goede kwaliteit te krijgen. Ook deze vind ik nog niet helemaal top. Ik weet niet wat het is, maar het geluid komt iets tekort qua volume. De salvo's gaan wel mooi tegelijk en ze fluiten dan ook mooi gelijktijdig. Ik vind hem redelijk geslaagd. De prijs is niet verkeerd.

Ik vind dit bakje zijn geld wel waard.
Ik persoonlijk hou hier wel van!
Lekker cakje voor overdag:p

Heerlijke fluiters, de 3-traps fluit is echt heel goed uitgewerkt precies zoals die hoort te zijn, en de salvo's zijn ook niet te snel achter elkaar perfect getimed! Zijn geld zeker waard!

An sich ook weer een leuke pot, maar ik ben nog niet overtuigd.

Voor €28 koop je een hoop leuks, en €28 overdag in een fluitpotje wegknallen staat me een beetje tegen. En voor in de nacht is het ook net niets.

Salvo's in deze vorm (three stage wistling) kan eigenlijk ook niet goed gaan. Ik heb dan persoonlijk liever per stuk geschoten, iets meer volume en iets minder schoten. Dat zou iets goedkoper realiseerbaar moeten zijn lijkt me?

Ook hier weer, twijfelgevalletje.

Wat een geweldige bak zeg, genieten geblazen.
Toch maar kijken of ik ergens een gaatje in het budget kan vinden.

Back
Bovenaan