Vuurwerkfeestje NL
VWC lid
Een behoorlijke beschrijving van de feiten, en dat zie je niet vaak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Natuurlijk kun je er op onderdelen iets van vinden, zoals de jongen met schade aan de hand, maar overall best prima bij de feiten gebleven.Ja, alleen wel een knoop in de maag om alles weer aan te horen.. alles is zo negatief aangezet :(
Heb ik ook toevallig gedaan.Ik heb weggeklikt toen ze begonnen over Enschede.
En dat wordt hier juist niet gezegd. Enschede wordt alleen genoemd als startpunt van de discussie over vuurwerk. En daar is op zich dus niets mis mee.Same here zonder hier te lezen. Zodra die vrouw enschede in mond nam klikte ik het filmpje weg. Kan het niet meer aanhoren, elke keer wordt die vreselijk ramp in 1 adem met ons F2 vuurwerk genoemd en dat er wel 500 potentiële enschede’s op de loer liggen. HOU OP!
Dan was je snel klaarIk heb weggeklikt toen ze begonnen over Enschede.

Ik denk persoonlijk dat het aantal gewonden de laatste jaren kunstmatig hoog is gehouden....en dat er met de jaarwisseling van 26/27 ineens veel minder gewonden gemeld gaan worden...'om aan te tonen dat een verbod echt helpt'....Ik kan er niet meer naar kijken noch luisteren.
Ik denk dat ik 01-01-2027 niet eens het nieuws durf te lezen/zien/horen...tuurlijk is de backlash leedvermaak maar ook gewoonweg te pijnlijk.
Maar ik vrees vooral zo ontzettend voor die brave huisvadertjes die het illegale pad op gaan met de hevige kwetsuren als gevolg, voor het oog van hun kindertjes...terwijl ze normaal gewoon een veilig potje konden afsteken...
En de dienende goedgezinde vaders van de gezinnen die in de vuurlinie moeten staan in de grote steden... Bah, bah en nog eens bah.
PropagandaIk denk persoonlijk dat het aantal gewonden de laatste jaren kunstmatig hoog is gehouden....en dat er met de jaarwisseling van 26/27 ineens veel minder gewonden gemeld gaan worden...'om aan te tonen dat een verbod echt helpt'....
Probeer maar eens cijfers los te krijgen bij het oogziekenhuis van tjeerd...word je door verwezen naar een public relations buro...dat zegt genoeg.