the mighty two
VWC lid
Gaat prima. Totaal geen last van. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
gewoon avondje op t plein bij Ajax gaan staan.Maatje ik moet dankzij de actie van @Vuurwerk365 en Rubro al bezuinigen op het avondeten. De komende weken eerst maar wat statiegeldflesjes verzamelen na werktijd.
Ehmm imortal ehmm gold ehmm.. FOMO? Neejoh wat is dat?Ik had echt zwaar last van fomo, dit jaar ook voor het eerst zoveel nieuwe bakken gekocht terwijl ik dat nooit eerder deed. Moest eerst een straat filmpje zien voordat ik em bestel. Maar nu gaat het eerlijk gezeg weer prima. Ben zo goed als klaar..
Ik moet mijn bijdrage van een paar weken geleden herzien. Ruggegraat FOMO heeft me eindelijk te pakken gehad. Zolang weerstand geboden en toch nog in het waarschijnlijk allerlaatste jaar voor de bijl gegaan. De W-Shape Dominator bleef maar rondzingen in mijn hoofd. Even verstand kwijt en toen was het krak.... Moest deze gewoon een keertje in ons kleine straatje zien. Kicken volgens mij.Letterlijk last, vanwege het gedoe en onzekerheid m.b.t. de uitlevering van producten met kooi. Het zou werkelijk zonde zijn wanneer ik daardoor enkele uitloop boxen waarvan ik zo blij was dat ik ze begin januari nog op de kop kon tikken, misloop. Om dezelfde redenen ben ik ook tot nu toe terughoudend geweest in het kopen van fluiters en spinners. Een nachtmerrie voor importeurs en winkels, helemaal nu vrijwel iedere importeur een gave fluitbak heeft geïntroduceerd. Plan B ligt in ieder geval klaar mocht het kwartje de verkeerde kant opvallen, waarbij ik me toch steeds weer afvraag: zijn er geen urgente thema's in het land waarop de overheid moet acteren?
Verder geen product FOMO. Ben nu relaxed. Begin september en begin deze maand waren even spannend omdat de prijzen toen nog laag waren. Toen heb ik echt wel even zitten te dubben wat te doen, wetende dat het deze keer nu of nooit was. Zenuwslopende dagen. Hoe graag ik ook sommige producten ook zou willen aanschaffen, niet alles kan qua budget. Grotere boxen moet ik daardoor helaas aan mij voorbij laten gaan. Desalniettemin superblij met de lijst zover, wanneer we ook nog allemaal gevrijwaard blijven van harde wind, veel regen en dichte mist kan het voor niemand eigenlijk meer kapot dit jaar. Geen fear maar opgeladen voor een laatste knalfeest in de straat.
Tot slot staat vrijdag 12 december rood omcirkeld in de agenda. De laatste demo bij Kuiper in Koekange. Mega FOMO. Die ga ik niet missen.