Hoe is het met jouw FOMO?

Ik heb al een paar bakken gemist en hoop eigenlijk dat als de kooien mogen er winkeliers zijn die deze express on hold hebben er nog even mee gaan stunten.

Dan moet het budget wel overschreden als er ineens een topper opduikt zoals de Tycoon...

genoeg last van gehad, maar de pas is nu toch afgepakt door vrouw lief na het 300ste excuus van alleen deze nog 😂 dus geen last meer van nu :bonk:

Ik had echt zwaar last van fomo, dit jaar ook voor het eerst zoveel nieuwe bakken gekocht terwijl ik dat nooit eerder deed. Moest eerst een straat filmpje zien voordat ik em bestel. Maar nu gaat het eerlijk gezeg weer prima. Ben zo goed als klaar..

Op dit moment helemaal geen last meer van. Lekker geshopt dit jaar.

Kijk natuurlijk wel links en rechts naar bakken voor het schaduwlijstje ivm afkeuringen en het niet op tijd binnenkomen van spullen.
Daar beginnen al de eerste problemen binnen te druppelen.🥺

Nog bij t eea wel maar soms moet je je kunnen weerhouden… anders was mijn bestellijst inmiddels net zo absurd als 2022 :bonk:

Ik had echt zwaar last van fomo, dit jaar ook voor het eerst zoveel nieuwe bakken gekocht terwijl ik dat nooit eerder deed. Moest eerst een straat filmpje zien voordat ik em bestel. Maar nu gaat het eerlijk gezeg weer prima. Ben zo goed als klaar..
Ehmm imortal ehmm gold ehmm.. FOMO? Neejoh wat is dat?

Letterlijk last, vanwege het gedoe en onzekerheid m.b.t. de uitlevering van producten met kooi. Het zou werkelijk zonde zijn wanneer ik daardoor enkele uitloop boxen waarvan ik zo blij was dat ik ze begin januari nog op de kop kon tikken, misloop. Om dezelfde redenen ben ik ook tot nu toe terughoudend geweest in het kopen van fluiters en spinners. Een nachtmerrie voor importeurs en winkels, helemaal nu vrijwel iedere importeur een gave fluitbak heeft geïntroduceerd. Plan B ligt in ieder geval klaar mocht het kwartje de verkeerde kant opvallen, waarbij ik me toch steeds weer afvraag: zijn er geen urgente thema's in het land waarop de overheid moet acteren?

Verder geen product FOMO. Ben nu relaxed. Begin september en begin deze maand waren even spannend omdat de prijzen toen nog laag waren. Toen heb ik echt wel even zitten te dubben wat te doen, wetende dat het deze keer nu of nooit was. Zenuwslopende dagen. Hoe graag ik ook sommige producten ook zou willen aanschaffen, niet alles kan qua budget. Grotere boxen moet ik daardoor helaas aan mij voorbij laten gaan. Desalniettemin superblij met de lijst zover, wanneer we ook nog allemaal gevrijwaard blijven van harde wind, veel regen en dichte mist kan het voor niemand eigenlijk meer kapot dit jaar. Geen fear maar opgeladen voor een laatste knalfeest in de straat.

Tot slot staat vrijdag 12 december rood omcirkeld in de agenda. De laatste demo bij Kuiper in Koekange. Mega FOMO. Die ga ik niet missen.
Ik moet mijn bijdrage van een paar weken geleden herzien. Ruggegraat FOMO heeft me eindelijk te pakken gehad. Zolang weerstand geboden en toch nog in het waarschijnlijk allerlaatste jaar voor de bijl gegaan. De W-Shape Dominator bleef maar rondzingen in mijn hoofd. Even verstand kwijt en toen was het krak.... Moest deze gewoon een keertje in ons kleine straatje zien. Kicken volgens mij.

Back
Bovenaan