Hoe is het met jouw FOMO?

Als er straks weer demo's zijn dan komt de FOMO vanzelf wanneer ik goed presterende producten zie welke niet op mijn lijstje staan.. :p

Geen last van Fomo, wel last van 365 met die flashdeals... kost me teveel geld en twijfel iedere dag wel...

Weinig last van FOMO de laatste jaren, tot vorige jaar Riakeo erg goed presteerde.

De eerste verkoopdag toch maar een setje van 5 cakes meegenomen, gelukkig nog een mooie prijs kunnen regelen :)

Tot nu toe valt het nog erg mee. Ik merk dat er wel steeds meer besteldrang komt, maar het meeste wat ik echt wil is inmiddels allemaal al besteld. Het gaat vast nog zwaar worden later dit jaar. Begin nu soms al winkelmandjes vol te klikken.

Ik zet vol in op een rustige jaarwisseling. Al het kleine spul heb ik weg gegeven aan mijn neefje. Ik vind het wel spannend om straks zonder al te veel vuurwerk te staan. Wellicht FOMO ik met black friday nog in een kleine bestelling, maar so far lukt het mij om stand te houden!

Ik zet vol in op een rustige jaarwisseling. Al het kleine spul heb ik weg gegeven aan mijn neefje. Ik vind het wel spannend om straks zonder al te veel vuurwerk te staan. Wellicht FOMO ik met black friday nog in een kleine bestelling, maar so far lukt het mij om stand te houden!

Wablief? Ruggengraat van fulleriet?

Begin van het jaar fomo voor gekooid vuurwerk dus daar heb ik nu heel veel van in de collectie zitten. Voor de rest heb ik er geen last van

Back
Bovenaan