dennis-pyro
VWC lid
Moet eerlijk zeggen dat ik niet naar de groepsfot heb gekeken.
Ja sorry arrogant van mijn.
Toch excusses dat ik me hoofd voor de jouwe heb gestaan.
haha maakt niet uit jongen.Had ook beter op dat muurtje kunnen gaan zitten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet naar de groepsfot heb gekeken.
Ja sorry arrogant van mijn.
Toch excusses dat ik me hoofd voor de jouwe heb gestaan.
In dit geval ben ik zeker onpartijdig, want ik heb niks met of tegen bombers in het algemeen.
Stel dat ik bij deze show had geholpen, of bij hun in de winkel werkt. Dan ben ik zeker wel partijdig ja.
Het enigste waar ik tegen ben, is dat je al van te voren een grote bek open trekt, terwijl je het dan nog geen eens waar maakt.
Als ik bij een winkel werkt, of bij een show heb geholpen, dan zal ik ook zeker partijdig zijn. Maar ook zal ik kritisch zijn op het geen wat we uitgevoerd hebben.
Maar ik vind dat ik hiermee nu teveel de aandacht afleidt van het geen waar het over moet gaan, dus laat ik het hierbij. Laten we het over de show van Hilversum hebben.
Verder vind ik persoonlijk door de crew, Bombers vuurwerk wel een beetje in bescherming genomen word.
Dat is mijn mening...
Dus jij wilt zeggen dat je dan niet partijdig bent? Kom op, doe niet zo naïef!
Het is toch logisch dat je elkaar een hand boven het hoofd houd, als je bevriend bent of samen werkt.
ik vind het van het forum jammer dat er zoveel meelopers zijn. mij maak je niet wijs dat nancy tegen iedereen hier heeft lopen ******en over andere schietbedrijven. iedereen gaat af op verhalen van anderen en gaan daar in mee.
kijk eerst eens voor jezelf wat je er van vind.
ik vind dat redbaron ook vaak doet alsof ie de godfather van het vuurwerk is, zal mij niet tegen houden om een show van dbk te gaan kijken hoor! (no offense kerel, persoonlijke mening)
Spit eens wat (online)kranten door, te vinden ook elders hier op het forum. Daar doen zei die uitspraken, zo ook vorig jaar op TV. Ze hebben dat volgens mij niet tegen de leden hier gedaan. De uitspraken die gedaan zijn op TV en andere media waren gewoon niet handig en nu krijgen ze onder andere omwille van dat de nodige (harde) kritieken. Er stonden heel wat mensen gisteren in Hilversum.. van meelopen is volgens mij geen spraken.
mag ik eens vragen wat jij met Godfather bedoel? Want ik geef gewoon mijn mening over een show. En of die goed of slecht is, Dat is gewoon mijn mening. Niks meer niks minder. en iedereen is altijd welkom om bij een show van DBK te komen kijken hoor..ook jij
"Leave the gun. Take the cannolis"![]()
+ YouTube Video | |
@Gerwin
Normaal gesproken ben jij altijd de man van de kritische nood. Nu vind ik je reactie niet meer "Des Gerwins" jammer. Natuurlijk zijn er altijd zowel positieve als negatieve kanten, maar als jou verhaal zo lees vind ik het wel iets ingehouden.
Verder was de show denk ik wel uniek in de zin van Rampe Stampe. Bombers heeft zn B-52 ingezet![]()
Toen ik gistermiddag dit filmpje van de opbouw zag was mijn eerste gedachte:"hier moet ik naar toe". Alle rekken in enen weg, rijen potjes met elkaar verbonden dmv quickmatch. Lekker veel profblokken om de zaak nog wat heftiger te maken. Ja, dit moest wel totaal gaan escaleren.
Maar wat hier in Hilversum gebeurde heeft mijn stoutste verwachtingen overtroffen. Wat een feest, ogen en oren tekort kwam je om ook maar enigzins de boel te kunnen volgen. Geweldig.
Natuurlijk zitten er aan zo'n 'show' ook wat nadelen, zoals het missen van thema's, totaal geen opbouw en de veel te korte duur. Maar ik heb gekregen waar ik voor gekomen was.
Eerlijkheidshalve wil ik daar wel bij aantekenen dat ik hoop dat dit de laatste keer is dat er zoiets geschoten wordt, want 1 keer is wat mij betreft wel genoeg.
Er zitten wel leuke producten tussen wat Bombers schiet...