Hilversum 05-05-2011

In dit geval ben ik zeker onpartijdig, want ik heb niks met of tegen bombers in het algemeen.
Stel dat ik bij deze show had geholpen, of bij hun in de winkel werkt. Dan ben ik zeker wel partijdig ja.

Nuchter en kritisch zijn is wel altijd belangrijk. Ook bij helpen in een winkel zal je je moeten houden aan het plan van de leidinggevende. Dat is ook precies de reden waarom veel van ons proberen om zelf een bedrijfje op te zetten.

2 Jaar geleden voor het eerst naar deze show geweest, na een meeting met vuurwerkcrew. Vond dat toen erg gezellig. Vond de show ook van een hoog niveau toen, net zoals vorig jaar toen Azuma er wat moois van heeft gemaakt. Dit jaar mocht ik zelf meehelpen. Voor een liefhebber enorm leuk!

Je moet het meehelpen van mij en de mannen van Royal Fireworks dan ook zien als het uitvoeren van een plan dat op papier staat. Inbrengen hebben of kritisch zijn tijdens de opbouw of show heeft in bijna alle gevallen geen nut.

Het enigste waar ik tegen ben, is dat je al van te voren een grote bek open trekt, terwijl je het dan nog geen eens waar maakt.

Amen, kan er eigenlijk niks aan toevoegen. Met deze berg bluf haal je wel mogelijkheden binnen om enorm veel te laten zien / leren, en uiteindelijk er sterker / beter uit te komen.

Als ik bij een winkel werkt, of bij een show heb geholpen, dan zal ik ook zeker partijdig zijn. Maar ook zal ik kritisch zijn op het geen wat we uitgevoerd hebben.

Stel, je moet van je baas wanden glad stucken en je mag daarvoor alleen een schroevendraaier gebruiken. Je gaat naar je baas en zegt er wat van. (Kritisch) Vervolgens zegt je baas dat je het volgens plan moet uitvoeren. Hoeveel mogelijkheden heb je dan nog om het eind resultaat aan te passen?

Maar ik vind dat ik hiermee nu teveel de aandacht afleidt van het geen waar het over moet gaan, dus laat ik het hierbij. Laten we het over de show van Hilversum hebben.

Ik hoop dat we als groep VWC & Leden ooit eens een eigen show kunnen maken en natuurlijk uitvoeren. Lijkt me echt een enorme geweldige uitdaging!

Was echt een enorm heftige show, eentje in de catagorie (Enorme Vuurbal Jonguh!) Veel mensen hebben ervan genoten. Maar de liefhebbers zoals wij kijken anders naar een dergelijke show. Ik hoop dat Bombers zich verderop in dit jaar kan revancheren met een enorm leuke show. Aan creativiteit is er bij Marijn/Bombers geen gebrek.

Ik weet niet hoe jij in het leven staat, maar als een baas mij zo iets oplegt, dan ben ik toch erg snel vertrokken.

Ik heb je een pm gestuurd met mijn msnadres, dan kunnen we dit via msn bespreken.
Voor de rest wil ik het hierbij laten.

pfoe, partijtje geweld. ben dan toch wel benieuwd hoe de show er eigenlijk uit had moeten zien, maar toch had ik dit wel mee willen maken :D

ik heb er zelf geen ervaring mee, maar aan de hand van de verhalen zou ik zeggen:
eerst ff laten zien wat je zelf in huis hebt, voor je de rest bekritiseerd. scheelt gezeik achteraf.

ik vind het van het forum jammer dat er zoveel meelopers zijn. mij maak je niet wijs dat nancy tegen iedereen hier heeft lopen ******en over andere schietbedrijven. iedereen gaat af op verhalen van anderen en gaan daar in mee.
kijk eerst eens voor jezelf wat je er van vind.
ik vind dat redbaron ook vaak doet alsof ie de godfather van het vuurwerk is, zal mij niet tegen houden om een show van dbk te gaan kijken hoor! (no offense kerel, persoonlijke mening :P)

Heeft iemand toevallig iemand de hele show gefilmt , ik zie telkens alleen de finale !?!!?
Nee het is voor Bombers enorm zonde wat hier gebeurd en is voor Azuma is dit prachtig. Mijn geluk wensen voor Willem hebben niet geholpen. smorgen zijn we even langs het schietveld gereden omdat we gewoon nieuwsgierig waren. en toen uit eindelijk een paar kilometer door gereden voor onze show van Loosdrecht. (HD film is en de maak voor de liefhebbers).
Over de schietkisten en overslag is al genoeg gezegt komende zaterdag heeft Bombers een herkansing in Spijk. hier is trouwens tot en met 8 inch aangevraagt.
1 nadeel is dat je geen kuilen mag graven voor de mortieren op de golfbaan.

Volgend jaar hoop ik zelf weer voor Azuma op het laapersveld te staan.
net als de afgelopen 8 jaar. want het blijft een mooi plekkie.

Laatst bewerkt:
Dus jij wilt zeggen dat je dan niet partijdig bent? Kom op, doe niet zo naïef!
Het is toch logisch dat je elkaar een hand boven het hoofd houd, als je bevriend bent of samen werkt.

Ik heb niet het idee dat ik dat heb gezegd. Dus ik zeg op geen enkele manier dat ik niet partijdig ben. als dit zo overkwam dan heb je het misschien verkeerd geïnterpreteerd. Daarbij zeg ik dat iedereen juist partijdig is, maar dat dit niet erg is. Dat houdt het levendig.
Het enige dat ik heb gezegd is dat je je conclusie naar mijn idee met argumenten hebt onderbouwd die ik min of meer weerleg of afzwak.

Het is verder helemaal niet persoonlijk of wat dan ook, ik reageer op wat ik lees;-)
greetzz

Zo...in het kader van de partijdigheid zal ik dan ook maar mijn verslag hier neerzetten :D

Super show dit!

Maar nu ff serieus.....als je hoog van de toren blaast dat dit een geweldige show zal worden moet je gewoon van erg goede huize komen om alle critici de mond te snoeren. En dan nog zullen ze wel dingen vinden waardoor e.e.a. niet goed was e.d.

Voor de normale bezoeker moet dit een topshow zijn geweest (dit hoorde je ook al wel in het verschillende commentaar van het publiek dat er stond) en in principe moet men het daar van hebben.
Voor de kenners onder ons...en die heb je hier wel aardig wat op het forum :wink: schortte er toch wel wat aan...dit vond ik zelf ook.
Ik ben het ook wel met de meerderheid eens dat dit eigenlijk geen show te noemen was, maar dat dit echt viel onder de categorie vol gassen en niet stoppen...ik denk ook dat dit niet helemaal de bedoeling was, maar het gebeurde wel...en dat vind ik spijtig om te horen.
Er was niet echt sprake van verschillende beelden in de lucht en er zat ook niet heel veel opbouw oid in. Ook mistte ik helaas een goede finale. Toch is dit een vol gas show die mij iig altijd wel bij zal blijven moet ik toegeven, mede ook door alle ophef hieromheen.

Dat er dingen fout zijn gegaan is wel duidelijk, maar hopelijk leert ook bombers hier van de volgende keer :D

Hey Vin, als azuma weer op het laapersveld staat zorg dan dat de muziek wegblijft en dat er goede producten worden geschoten op een lekker tempo dan mag azuma van mij weer terugkomen.

begrijp me niet verkeerd ik zie genoeg leuke shows van azuma met mooie producten maar zoals er vorig jaar is geschoten is ook gewoon ruk.
en nee ik lever niet alleen maar kritiek als een show slecht is, ook genoeg complimenten gegeven aan azuma als de show goed is, maarja dan hoor je er niks over, alleen als je kritisch bent dan word je erop afgerekend.

en nogmaals, azuma vergelijken met een bedrijf wat nog 0 ervaring heeft, is appels met peren vergelijken.
geef ze gewoon een kans, en hopelijk zingt Nancy nu een toontje lager.

ik vind het van het forum jammer dat er zoveel meelopers zijn. mij maak je niet wijs dat nancy tegen iedereen hier heeft lopen ******en over andere schietbedrijven. iedereen gaat af op verhalen van anderen en gaan daar in mee.
kijk eerst eens voor jezelf wat je er van vind.
ik vind dat redbaron ook vaak doet alsof ie de godfather van het vuurwerk is, zal mij niet tegen houden om een show van dbk te gaan kijken hoor! (no offense kerel, persoonlijke mening :P)

Spit eens wat (online)kranten door, te vinden ook elders hier op het forum. Daar doen zei die uitspraken, zo ook vorig jaar op TV. Ze hebben dat volgens mij niet tegen de leden hier gedaan. De uitspraken die gedaan zijn op TV en andere media waren gewoon niet handig en nu krijgen ze onder andere omwille van dat de nodige (harde) kritieken. Er stonden heel wat mensen gisteren in Hilversum.. van meelopen is volgens mij geen spraken.

mag ik eens vragen wat jij met Godfather bedoel? Want ik geef gewoon mijn mening over een show. En of die goed of slecht is, Dat is gewoon mijn mening. Niks meer niks minder. en iedereen is altijd welkom om bij een show van DBK te komen kijken hoor..ook jij :)

"Leave the gun. Take the cannolis" :wink:

Ik ben zelf niet naar de show geweest maar heb over de dag de hele discussie een beetje gevolgd en net de film bekeken. Leuke pompshow inderdaad maar jammer dat het allemaal door elkaar loopt, niet echt een showtje dat ik binnen het kader van bevrijdingsdag vind vallen. En zeg nu zelf, aan het materiaal ligt het zeker niet want daar kan je zeker een leuke show van een kwartier mee bouwen. Je zou eerder denken dat een groepje freaks een hele leuke o&n heeft dan dat je kijkt naar goed doordacht geschreven show. Dat laatste mag je wel verwachten na alle woorden die de ronde deden vanuit Bombers.
Geen slimme zet als startend bedrijf om je zo negatief/arrogant op te stellen tegen over je concurrenten en daarna een show over te nemen door het gratis te doen en dan nog van alles te roepen dat je niet waarmaakt (behalve dat je los gaat dan).
Ik vraag me af wat voor beeld Bombers wil dat ons kleine wereldje heeft van ze.
Ik zeg, ga in ieder geval niet zo door. Kom dan gewoon uit voor je fouten en laat daarna eerst eens zien wat je echt kan zonder er eerst woorden aan vuil te maken en af te gaan.

ik heb er weinig verstand van ,en de term overslag, hoe deze ontstaan en of verkomen kunnen worden, zeggen mij niets.
De naam Royal is hier ook gevallen,die hebben toch iets meer ervaring,hebben zij dit ook niet zien aankomen of zijn er bepaalde mensen geweest die bepaald advies in de wind hebben geslagen ,omdat zij in hun ogen de beste zijn?

Spit eens wat (online)kranten door, te vinden ook elders hier op het forum. Daar doen zei die uitspraken, zo ook vorig jaar op TV. Ze hebben dat volgens mij niet tegen de leden hier gedaan. De uitspraken die gedaan zijn op TV en andere media waren gewoon niet handig en nu krijgen ze onder andere omwille van dat de nodige (harde) kritieken. Er stonden heel wat mensen gisteren in Hilversum.. van meelopen is volgens mij geen spraken.

mag ik eens vragen wat jij met Godfather bedoel? Want ik geef gewoon mijn mening over een show. En of die goed of slecht is, Dat is gewoon mijn mening. Niks meer niks minder. en iedereen is altijd welkom om bij een show van DBK te komen kijken hoor..ook jij :)

"Leave the gun. Take the cannolis" :wink:

ik doel dan bijvoorbeeld op haar uitspraken over de shows van fallas.

en met godfather bedoel ik dat je veel van vuurwerk weet, en alle respect ervoor. enkel komt het soms over alsof het zo is al jij zegt, en nooit anders. nogmaals, mijn mening en misschien bedoel je het ook helemaal niet zo, geeft ook niets.
maar zo zie ik het.

maar die cannolis staat ;)

Heb nog een mooi plaatje, en een stukje film(helaas niet helemaal scherp):D

Tot slot iedereen nog bedankt voor de gezellige avond/meeting, en leslifan nog bedankt dat ik met jullie mee mocht rijden.

Fijn weekend.

En dan ook eindelijk mijn filmpje, Sorry dat het wat langer duurde dan normaal.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Voor beste kwaliteit in HD bekijken.

@Gerwin

Normaal gesproken ben jij altijd de man van de kritische nood. Nu vind ik je reactie niet meer "Des Gerwins" jammer. Natuurlijk zijn er altijd zowel positieve als negatieve kanten, maar als jou verhaal zo lees vind ik het wel iets ingehouden.

Verder was de show denk ik wel uniek in de zin van Rampe Stampe. Bombers heeft zn B-52 ingezet :)

Gerwin zal wel wat minder kritisch zijn geworden.

Even afwachten tot ik lekker bier heb
ofzo

Heelaas ben ik niet bij deze beruchte show geweest!(geen vervoer)
Hoorde dat de meeting gezellig is geweest...?
Nou dan! Daar gaat het tog om!(goed voor de sfeer:)

wil ik 2 dingen aan halen...

1 ik ga niet klagen maar de emoties over deze firma zijn weer lekker hoog opgelopen he....?
Jongens tog! Ja das goed voor de sfeer:frusty:

2 Mijn mening over deze show...
Nee dit noem ik geen show!!

Het spul wat de lucht in ging was prachtig...
Alleen zag ik door het vuurwerk het vuurwerk niet meer!
Ze mogen van geluk spreken dat de rook niet bleef hangen.
De opening is wel leuk gedaan! blazen met hoogmoedjes en dan zoon leuk letter bord,(erg orgineel).
Voor de rest noem ik het raggen en kwaliteids vuurwerk verkr@#$%^chten!
maar vuurwerk hebben julie zeker gehad!!
Daar kun je nix van zeggen:wink:

Toen ik gistermiddag dit filmpje van de opbouw zag was mijn eerste gedachte:"hier moet ik naar toe". Alle rekken in enen weg, rijen potjes met elkaar verbonden dmv quickmatch. Lekker veel profblokken om de zaak nog wat heftiger te maken. Ja, dit moest wel totaal gaan escaleren.
Maar wat hier in Hilversum gebeurde heeft mijn stoutste verwachtingen overtroffen. Wat een feest, ogen en oren tekort kwam je om ook maar enigzins de boel te kunnen volgen. Geweldig.
Natuurlijk zitten er aan zo'n 'show' ook wat nadelen, zoals het missen van thema's, totaal geen opbouw en de veel te korte duur. Maar ik heb gekregen waar ik voor gekomen was.
Eerlijkheidshalve wil ik daar wel bij aantekenen dat ik hoop dat dit de laatste keer is dat er zoiets geschoten wordt, want 1 keer is wat mij betreft wel genoeg.

was jij in Hilversum dan?

waarom heb ik je niet gezien? jammer hoor rick

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan