Komt allemaal goed heren…tzt hier het juiste weer![]()
Kijk nu alweer uit naar de uitgebreide weersvoorspellingen, maar het speculeren vooraf blijft ook genieten zeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Doe dat van vandaag maar. Alvast bedankt. Edit: o nee, bewolkt en regen vanaf 00u!Komt allemaal goed heren…tzt hier het juiste weer![]()
De afgelopen 2 jaar hebben wij prima weer gehad. Al moet ik zeggen 2018 - 2019 gaat de boeken in als misschien een van de beste omstandigheden die ik heb meegemaakt met oudjaar....warm 12 tot 14 graden, droog, helder en bijna windstil.
Ik vond de omstandigheden tijdens de eerste Corona jaawisseling van 2020-2021 écht het summum. Volledige windstilte, de gehele oudjaarsdag zo'n beetje. Nog nooit zo sfeervol kunnen stoken, ook overdag.
Prachtig hoe o.a. die Funke luftheulers toen bewegingsloze rooksporen langs de hemel trokken, als kleine straalmotortjes die eindeloos door leken te razen. En hoe de rook van het grotere vuurwerk soms als een flarderige mistbank mysterieus boven de wijken en velden bleef hangen. Effecten waren echt op hun mooist.
De lucht was polair van oorsprong toen. Daardoor nauwelijks last van mist gehad, ondanks de windstilte. Zoiets zou ik graag dit jaar op herhaling zien. Afwachten maar weer...
Ja precies dit. Wat waren de effecten toen mooi zeg. Hoop echt dat we dit weer mogen meemaken dit jaar.Ik vond de omstandigheden tijdens de eerste Corona jaawisseling van 2020-2021 écht het summum. Volledige windstilte, de gehele oudjaarsdag zo'n beetje. Nog nooit zo sfeervol kunnen stoken, ook overdag.
Prachtig hoe o.a. die Funke luftheulers toen bewegingsloze rooksporen langs de hemel trokken, als kleine straalmotortjes die eindeloos door leken te razen. En hoe de rook van het grotere vuurwerk soms als een flarderige mistbank mysterieus boven de wijken en velden bleef hangen. Effecten waren echt op hun mooist.
De lucht was polair van oorsprong toen. Daardoor nauwelijks last van mist gehad, ondanks de windstilte. Zoiets zou ik graag dit jaar op herhaling zien. Afwachten maar weer...